Datzelfde gebeurd ook als je om een andere reden gerapporteerd bent.
En nee, ik ben geen copycat maar heb een tijdje geleden ruzie gehad met iemand en diegene kan de boel niet laten rusten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NinaCharlie schreef:NOOIT zomaar doen. En zeker niet voor een site zoals Facebook! https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... en-bedrijf
xSCWx schreef:FaceBook wil dat je je echte naam gebruikt dus als ze denken dat je een nep naam gebruikt willen ze inderdaad wel eens vragen naar een identiteitsbewijs. Heel irritant, ik heb het zelf ook gehad. Als je zoiets opstuurt sowieso alles onherkenbaar maken behalve je naam.
Janine1990 schreef:Gracezellaa schreef:Ik denk omdat er minder concurrentie is. In veel dorpen is het de enige supermarkt, en zoals je zegt, voor het verschil kun je niet naar een andere supermarkt rijden.
Maar de Albert Heijn zat eerst in dat pand en daar kreeg ik wel gewoon 3 paprika's voor 1,19
Marie_Anne schreef:Janine1990 schreef:Maar de Albert Heijn zat eerst in dat pand en daar kreeg ik wel gewoon 3 paprika's voor 1,19
Ik hou ook van paprika's, maar die zijn echt duurder helaas bij AH. Ik dacht 1,59 voor zo'n zakje met 3 en een euro per stuk los. Dus het verschil valt mee dan.
Of heeft AH verschillende prijzen per regio?
Janine1990 schreef:Marie_Anne schreef:Ik hou ook van paprika's, maar die zijn echt duurder helaas bij AH. Ik dacht 1,59 voor zo'n zakje met 3 en een euro per stuk los. Dus het verschil valt mee dan.
Of heeft AH verschillende prijzen per regio?
Ik haal ze bij twee verschillende AH's voor die prijs... Goed, nu is de ene AH dus een Poeisz...
Ik weet wel dat de oude AH die Poeisz is geworden (onder andere eigenaar) geen echte AH was, maar een franchise... En dat af en toe de prijzen wel wat verschilden... Maar dit was nooit zoveel als met de poeisz...
lor1_1984 schreef:Bij jou ging het wel een heel stuk verder dan bij mij.
Hier is het gewoon ruzie met een voormalige vriendin en ik ga gewoon verder met mijn leven en zij kan daar niet goed tegen (zeker als er weer gezopen is) en wordt hellig.
Chasingmood schreef:Je kunt gewoon zonder netflix te hebben kijken wat er op netflix staat he
http://www.nuopnetflix.nl/
SavannahNx schreef:Nou Janine, er staat echt bar weinig op Netflix. Vooral B films, die de bios niet eens gehaald hebben en als je ze kijkt snap je waarom. Als je bij Netflix je land wijzigd kom je de nieuwste films en series tegen, maar de Nederlandse Netflix is helemaal niks. Als een seizoen van een serie al 5 jaar uit is, komt ie pas op Netflix, en de “nieuwste films” zijn al een jaar of 5 oud. Mn vriend heeft Netflix maar zelf zou ik het nooit aanschaffen zonde van je 10,- per maand.
Janine1990 schreef:SavannahNx schreef:Nou Janine, er staat echt bar weinig op Netflix. Vooral B films, die de bios niet eens gehaald hebben en als je ze kijkt snap je waarom. Als je bij Netflix je land wijzigd kom je de nieuwste films en series tegen, maar de Nederlandse Netflix is helemaal niks. Als een seizoen van een serie al 5 jaar uit is, komt ie pas op Netflix, en de “nieuwste films” zijn al een jaar of 5 oud. Mn vriend heeft Netflix maar zelf zou ik het nooit aanschaffen zonde van je 10,- per maand.
Nu ben ik ook nooit heel erg up to date hoor... Maar qua vermaak staan er wel leuke dingen op...
En als ik met iemand afspreek bij mij thuis is het toch wel lekker om een wat uitgebreider aanbod te hebben dan wat er op tv is, of wat on demand te bieden heeft (slechter dan dat bestaat bijna niet)
SavannahNx schreef:Heb je Ziggo On Demand? Dat is idd ook kak hahaha. Aloewel, ik heb vorig jaar een gratis horror gekeken uit 2017 die best bekend was. Dus in die zin vind ik on demand wel oké. Maar Netflix.. Een aantal goeie dingen zijn er wel te vinden en de Netflix Originals zijn wel een aanrader
Janine1990 schreef:SavannahNx schreef:Heb je Ziggo On Demand? Dat is idd ook kak hahaha. Aloewel, ik heb vorig jaar een gratis horror gekeken uit 2017 die best bekend was. Dus in die zin vind ik on demand wel oké. Maar Netflix.. Een aantal goeie dingen zijn er wel te vinden en de Netflix Originals zijn wel een aanrader
Jep, en als het goed is wat extra omdat ik ook Vodafone heb![]()
Maar ik vind het niet echt fantastisch... Als ik op zondagmiddag een half uur moet kijken (het is hier ook vrij traag) voordat ik een beetje een halve film heb...
Vind ik de functie op Netflix wel vet handig![]()
En als ik me niet meer vermaakt op NL dan verander ik mijn land met dank aan jouw tip
eilleen333 schreef:Is het mogelijk om iemand wel te volgen op Facebook, maar te voorkomen dat deze persoon op mijn tijdlijn kan plaatsen en op mijn openbare (voor vrienden) berichten kan reageren?
JustMe8484 schreef:eilleen333 schreef:Is het mogelijk om iemand wel te volgen op Facebook, maar te voorkomen dat deze persoon op mijn tijdlijn kan plaatsen en op mijn openbare (voor vrienden) berichten kan reageren?
Je kunt iemand ook blokkeren. Dan ben je nog vrienden, jij kan diegene volgen, maar diegene ziet niet meer wat jij nieuw plaatst.
Misschien is het al genoemd en heb ik er overheen gelezen, en anders heb je er misschien nog wat aan...
_Mirjam schreef:JustMe8484 schreef:Je kunt iemand ook blokkeren. Dan ben je nog vrienden, jij kan diegene volgen, maar diegene ziet niet meer wat jij nieuw plaatst.
Misschien is het al genoemd en heb ik er overheen gelezen, en anders heb je er misschien nog wat aan...
Dit klopt niet. Deze melding krijg je als je een vriend wil blokkeren:
"Weet je zeker dat je X wilt blokkeren?
X kan het volgende niet meer doen:
Dingen bekijken die jij op je tijdlijn plaatst
Jou taggen
Je uitnodigen voor evenementen of groepen
Een gesprek met jou beginnen
Jou toevoegen als een vriend
Als jullie vrienden zijn en je X blokkeert, wordt hij ook als vriend verwijderd.
Als je alleen wilt beperken wat je met X deelt of minder van hem op Facebook wilt zien, kun je ook even een pauze nemen van deze persoon."