Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:57

anne_bento schreef:
Ik heb een beetje het probleem dat ik ze altijd evengoed wel aardig vind en ook soms wel interessant, en ze dus best gewoon als "vrienden" wil houden haha.. moet ik mee stoppen, een eventuele toekomstige nieuwe vriend zal het heus niet leuk vinden als ik nog met 10 tinder mannen ondertussen "vrienden" ben geworden

haha zo mij! Alleen kus ik er soms eerst een paar x mee of andere dingen om dan tot de conclusie te komen dat ik ze als vrienden wil.

Blue_flower

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:18

Vraagje aan de tinder experts:
Kun je op de een of andere manier ervoor zorgen dat de dingen die je liked op fb, niet in je tinder profiel komen?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:21

Blue_flower schreef:
Kun je op de een of andere manier ervoor zorgen dat de dingen die je liked op fb, niet in je tinder profiel komen?

Kan je die toestemming niet bij facebook zelf weghalen?

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:28

florence123 schreef:
anne_bento schreef:
Ik heb een beetje het probleem dat ik ze altijd evengoed wel aardig vind en ook soms wel interessant, en ze dus best gewoon als "vrienden" wil houden haha.. moet ik mee stoppen, een eventuele toekomstige nieuwe vriend zal het heus niet leuk vinden als ik nog met 10 tinder mannen ondertussen "vrienden" ben geworden

haha zo mij! Alleen kus ik er soms eerst een paar x mee of andere dingen om dan tot de conclusie te komen dat ik ze als vrienden wil.

Ik heb dat met dates wel ik wil ook gewoon weten hoe dat is ofzo :') in de kroeg/ op stap doe ik dat niet (meer)

Ach mijn moeder leerde mij dat als ik iets op mijn bord had ik het altijd eerst moest proeven voordat ik besloot dat ik het niet lekker vond 8-)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 15:29

Thenexttry schreef:
Ik ben juist wel goed in afkappen ~~}>

Het enige probleem wat ik dus heb nu is:

Eerst was ik altijd gewoon keihard en toen bedacht ik mij dat het ook anders kon.
Nu ben ik een stuk liever/vriendelijker ook als ik het afkap en dan lijkt het maar alsof ze het gewoon expres doen om te doen of hun neus bloed _-:(

Dus nu ben ik maar weer keihard. Maak er geen vrienden mee en mensen zullen er genoeg van en over vinden alleen die drama vind ik vreselijk. En echt waar ik kom zoveel mannen tegen waarvan ze best stoer en afhankelijk overkomen maar ondertussen het liefste huilend in je schoot liggen om je te smeken bij ze te blijven -O-

Dit dus :')! Als ik lief en vriendelijk doe dan denken ze dat er nog hoop is, verschrikkelijk. Maar ook regelmatig zwaar gedeprimeerd en aan de drank en huilie huilie, want ja ze vonden mij zo leuk, jammer joh.
Ik zeg het ook meestal met de date nog als ik er niks in zie. Dan krijgen ze een zoen op de wang en dat is het dan. Zijn ze meestal ook zwaar gepikeerd :').

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:59

Flessuh schreef:
Blue_flower schreef:

Kan je die toestemming niet bij facebook zelf weghalen?

Heb het nog niet kunnen vinden :(

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:33

anne_bento schreef:

Een eventuele nieuwe vriend moet er sowieso vrede mee hebben dat ik eigenlijk alleen maar mannelijke vrienden heb. Twee zijn echt net mijn grote broers en daar blijf ik ook gewoon slapen (op de bank dan :P ) tijdens een weekend bingewatchen :') Als hij daar problemen mee heeft is dat zijn probleem.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 17:53

Hoe doen jullie dat met de pagina's die je op facebook leuk vindt? Ik heb inmiddels kunnen vinden dat ik de instellingen op: Alleen ik. Kan zetten. toch blijft tinder ze stug tonen..

Daaruit is iets te veel van mijn leven te herleiden..

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 18:41

Tinder toont ze alleen als je beide dat ding leuk vindt, dus als overeenkomst. De rest zien ze niet.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 20:58

never mind

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 21:50

Lang appen doe ik ook niet. Juist omdat je dan toch verwachtingen enzo gaat opbouwen. En dan valt het -helaas- toch heel vaak tegen.

Ik had de beste 'kom over je gedumpte ego heen'-dag:
Afbeelding

Festival van m'n werk! Hóe tof. Bandje, foodtrucks, cocktails én de allerallerallerliefste collega's. Vooral omdat ik niet zelf hoefde te rijden {:}

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 21:52

Well deserved Berdien!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 00:12

Gezellig Berdien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:13

Heerlijk Berdien! Genieten zulke momenten!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:29

Lekker! :D :D

Ik heb gister ook weer eens een nieuw account gemaakt op tinder. Grappig dat er nu als reden bij het verwijderen van je account staat 'ik wil een frisse start' _O-
Ik ga nu bij twijfel naar links swipen ipv rechts want ik ga alsnog niet praten tegen ze blijkt :o en dan hopen dat ik de matches bij kan houden!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:12

Mijn date verpest t een beetje momenteel... lang verhaal, maar vandaag heeft ie me goed laten zitten. Plus de hele dag genegeerd terwijl we een afspraak hadden. Ik heb ook aangegeven al eerder vroeg naar bed te gaan want ik had vandaag een zware run en morgen vroeg weer. Nu belt ie me net wakker een paar keer, waarop ik niet heb opgenomen. En nu blijft Mn deurbel gaan al een hele tijd. Ik weet 1 ding wel, zo werkt dit dus niet. Ik doe alsof ik er niet ben, echt een beetje maf dit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:26

anne_bento schreef:
Mijn date verpest t een beetje momenteel... lang verhaal, maar vandaag heeft ie me goed laten zitten. Plus de hele dag genegeerd terwijl we een afspraak hadden. Ik heb ook aangegeven al eerder vroeg naar bed te gaan want ik had vandaag een zware run en morgen vroeg weer. Nu belt ie me net wakker een paar keer, waarop ik niet heb opgenomen. En nu blijft Mn deurbel gaan al een hele tijd. Ik weet 1 ding wel, zo werkt dit dus niet. Ik doe alsof ik er niet ben, echt een beetje maf dit.

Ehhhh wat? Hij staat onuitgenodigd ineens voor je deur en belt je wakker? Ik zou de politie bellen als hij blijft, dat is toch niet normaal?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:48

Emmaa_ schreef:
anne_bento schreef:

Ehhhh wat? Hij staat onuitgenodigd ineens voor je deur en belt je wakker? Ik zou de politie bellen als hij blijft, dat is toch niet normaal?

Hij is inmiddels weer weg. En idd, absoluut niet normaal en echt helemaal niet oké in mijn ogen!! Had ook nog eens een lange nacht nodig juist nu, ook mooi verstoort.. >;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:53

Getsie, dat is best wel creeperig!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 06:34

Ja nou het is ook een vaag verhaal.. we zouden hapje eten en door zijn stad heen wandelen, appt hij smorgens ineens, dat het niet door kan gaan. Waarop ik vroeg waarom niet. Hij zei, dat hij zondag een afspraak had die ineens perse naar zaterdag moest. Tja, als dr ineens iets tussenkomt kan dat maar het was me te vaag... dus ik vroeg wat er was.. toen zei hij dat hij ruzie heeft met een hele goede vriendin, waarmee hij op zondag een afspraak had om het uit te praten, maar ZIJ wilde het nu perse zaterdag en ZIJ had besloten dat dat belangrijker was als zijn afspraak met mij....

Waarop ik eerst dacht.. oké, prima joh. Maar.. het zat me niet lekker, dus ik heb gezegd dat ik het niet zo tof vind omdat ik er wel rekening mee gehouden had, en dat ik best begrip heb als er eens iets is dat voor gaat, maar dit een vaag verhaal vind. En daarnaast... hoezo beslist ZIJ dat dat belangrijker is..? Ik moest naar Mn run dus ben toen weggegaan. Toen ik terug kwam vroeg ik hoe het ging. Geen reactie... 2 uur later heb ik gevraagd of alles goed ging, Toen zei hij: ik zit diep in de oliebol en moet vandaag het een en ander regelen, het spijt me heel erg, ik bel je zodra ik uit de oliebol ben. Ik ben gewoon naar bed gegaan op tijd, dus savonds laat ineens belletje.. dus die heb ik genegeerd. Na 4 belletjes ging dan de deurbel.. achter elkaar door. Heb het genegeerd.. daarna appjes, dat hij me moest zien en dit face to face wilde uitleggen en excuus wilde aanbieden.. daar moet ik nog op reageren.

Ik vind het allemaal zo vaag.... op zich lief dat ie een uur hierheen rijdt om het me uit te leggen maar echt niet cool hoe hij dit allemaal aanpakt, en daarnaast, ik ben na Mn laatste relatie klaar met mannen met issues... nu al dit soort gezeik zit ik niet op te wachten. Maar goed, hij krijgt vanavond 1 kans om het uit te leggen en dan mag het een verdomd goed verhaal zijn wil ik hiermee doorgaan want eigenlijk sta ik wel op het punt hiermee te kappen..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 07:22

Oohh dat klinkt helemaal niet fijn :n Sowieso het vaag doen rondom die afspraak, dan bellen en langskomen?! Ik ben helemaal voor face to face dingen bespreken, maar niet op deze manier :n

Ik heb sinds zondag helemaal níks meer gehoord. Zo vreselijk laf.

Maar :D Ik geloof dat ik vrijdag een date heb :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 07:48

Neeneeneenee veel te raar! En Berdien, wat een toeter. Eikel. Date leuk?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 23:52

Vaaag verhaal idd..lijkt alsof er ergens iets niet helemaal klopt aan het verhaal. Hoop dat je alsnog een eerlijk antwoord hebt gekregen van 'm.
Maar hij had al eerder ook zoiets toch? Dat hij veel later op jullie date kwam dan afgesproken en hij nogal vaag was in zn reacties?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 08:58

Klopt Jibbel, er zijn inmiddels meerdere vagen dingen gebeurd. Hij heeft gister avond alles uitgelegd.

Heel kort komt het erop neer dat ie nogal met zichzelf in de knoei zit, zijn laatste relatie is nogal rot gelopen en daar heeft ie een klap van gehad. Nu het tussen ons wat serieuzer werd kreeg ie het moeilijk. Daarnaast had ie dus inderdaad nog contact met een andere meid die door begon te krijgen dat zijn aandacht niet meer bij haar lag maar bij mij, dus die vroeg ook om duidelijkheid, en dat werd hem allemaal teveel. Dus heeft ie besloten aan zichzelf te gaan werken want hij vind dit niet eerlijk tegenover mij en ook haar.

Ik heb er vrij nuchter op gereageerd, ik snap het ook en denk dat het goed van hem is. Op het moment dat ie weg wilde gaan kreeg ie het erg moeilijk, hij had de tranen zowat in zijn ogen staan en heeft er heeeeel lang over gedaan om weg te gaan.. en toen ie weg was merkte ik dat ik het er toch ook moeilijker mee had dan ik dacht.. -O- ben wel even klaar met die mannen en daten nu.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:30

Tussen jullie is het nu afgelopen? Of neemt hij een time - out om alles op orde te brengen