Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:23

Banjer schreef:
Caira: ben jij mijn SS?

:j

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:59

Postnl zegt dat ik vandaag niks krijg :p ach, ik was toch niet thuis ^^

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:17

Ik ben vandaag toch thuis... maar ben ziek dus lig voornamelijk in bed. Wie weet of er wat komt vandaag
ach we mogen toch pas na 12 uur wat posten van rebecca. Hahahah

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:32

Vandaag dan? *\o/*

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:37

Nieuwe dag, nieuwe kansen. Er komt vast wel weer wat moois voorbij vandaag!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:39

Er zijn er best wat nog niet binnen toch? :D
Vind het wel leuk dat het zo gespreid binnen druppelt!

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:40

Nou om precies 8 uur stond de postbode bij mijn bezorgadres voor de deur. Vanavond uitpakken dus :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:41

Caira schreef:
Banjer schreef:
Caira: ben jij mijn SS?

:j

Aaaah dank je wel! Het is een geweldig pakket... Ben er echt heel erg blij mee... Letterlijk alles komt zo goed van pas... De mascara... De ruggekrabber... De handwarmer (heb het nl. altijd koud :)) ).... Echt ALLES is spot on... Enorm bedankt! :*

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:45

Wat fijn, ik vond het zo leuk om te doen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:47

Die ruggenkrabber is ook gewoon hemels, die moet iedereen hebben

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:57

Ik heb een treurige mededeling :\ . Hier in huize Apple heeft ook de vogelgriep genadeloos toegeslagen in de populatie kraanvogels :'(

Hier nog te zien op archiefbeelden:

Afbeelding

(met dank aan het ANP)

Suuskipje heel hartelijk bedankt voor het geweldige pakket :D :D

(en wellicht als ik gewoon was afgegaan op deelnemers met iets van een vogel in de naam dan had ik je misschien ook wel gevonden :-) )

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:01

Whahaha _O- wel echt goed bedacht....
Ben ook benieuwd naar de pakketjes van vandaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:25

Veel geraden lootjes, goed aan het puzzelen allemaal zeg... Ik vind de hints vaak echt geweldig gevonden, en nog best moeilijk soms, maar dat maakt het leuk :):)
Ik had gisteren gezegd dat ik nog zou bijlezen dus heb mijn best gedaan voor de pakketjes van gisteren... de dag daarvoor heb ik geprobeerd telkens tusendoor te reageren, maar gisteren waren er zoveel dat dat niet lukte.

Ik was inderdaad één van de mensen die reageerde op de blauwe-spullen vraag, maar het was volgens mij niet mijn Santa die het hier vroeg.
Ramona: ik ga hier gewoon nog een keer zeggen hoe blij ik met mijn pakketje was, sorry van de babyblauwe spullen :oo Ik was er alsnog heel blij mee geweest hoor, ik vind het idee dat een ander de moeite doet al zo ontzettend leuk- maar vind het helemaal lief dat je nog speciaal de moeite hebt gedaan donkerblauw te halen, sorry sorry :o
GUSTIxBILL: dat is nog eens goed terugkomen uit het buitenland, meteen een cadeautje voor de deur! Wat een prachtige cadeaus en wat was jij snel uit je hint.
Apple had ik volgens mij al op gereageerd, maar wat een werk die kraanvogels! Ik heb de onknoping van de vogelhint gemist, dus ben benieuwd of ik die nog ga tegenkomen een pagina later..
Dizzy505 kan de winter ook weer warm door! Leuk de eenhoornmok en geweldige tas <3 En ook voor jou nog een goed puzzelwerkje, de hint!
ynskek heeft een prachtig pakket maar ook duidelijk een Secret Santa die echt de best heeft gedaan uit te pluizen wat jou bezighoudt, zo leuk vind ik dat!
M_D_H kent nu alle onderschriften van de deelnemers uit haar hoofd _O- En heeft hopelijk een gekalmeerde vader inmiddels haha. En haar geliefde kookboek, schot in de roos!
CharxHebe had een Secret Santa die het niet makkelijk vond maar zo te zien het perfect heeft gedaan! De spulletjes van Lush zien er ook heerlijk uit.
_Mellanie mag letterlijk puzzelen
Stamper moet haar dieet maar even uitstellen met zo'n lekkere chocoladeletter. Leuke cadeaus en mooi pakpapier, dat zilver/goud!
kionasuppie vindt in het nieuwe jaar nóg glitters terug, en heeft echt veel cadeautjes, wat tof! Het raden was even lastig, maar drie keer is scheepsrecht :D
Lootje ook weer van die prachtige cadeaus, mooie matchende kleuren, en na wat meedenken wat betreft de hint weten we nu ook wie er een Buffel heeft :D
claudiadvx krijgt haar cadeautje niet zonder ervoor te werken, zo te zien... Ik vind dit wel spannend, beetje een detective serie.
Rockwitch heeft geluk dat Morgan kon helpen deegrollen, dat is essentieel bij het openen van een pakket ;) Veel lieve cadeautjes!
01San hoefde niet lang te raden en heeft een pakket vol 'exotische' (koud-exotisch, is dat een ding :P ) cadeaus! En mag een vertaler inhuren :P
Suuskipje heeft echt veel mooie spulletjes gehad! En heeft hopelijk dieren die ze met het stro kan verblijden? Het gedichtje met de hint is geweldig :D
Selina ook zulke leuke cadeautjes voor haarzelf en de kat. Nu nog even puzzelwerk te doen..
XmissdaphX heb ik zien langskomen én onthouden, want ik was zo benieuwd wat dat leuke eenhoorn-schoteltje (?) nou precies is? :D
Toralone kreeg naast de leuke cadeaus óók nog eens een glitterpanty cadeau ;) En glitterrokje... glittervloer... glitteralles!
Fennadev heeft in elk geval een goede start met zulk leuk papier en Marlies heeft in het gedicht geen blad voor de mond genomen _O-
Flux wat een lief vosje en lekkere dingetjes in jouw pakketje. En de hint snapte ik pas toen hij werd uitgelegd later, geweldig gevonden van Chasingmoods.
Joaltijd wacht nog even tot Rebecca haar pakketje heeft.. de spanning stijgt!
Keet, hee jij ook hier :D ? Leuke cadeaus heb je gehad! Het eerste kerstfeest van Modderpoot klinkt geweldig haha.
Rofah heeft ook leuke cadeaus gehad, en weer een Lush-fan, hoera! Die handwarmer is vast echt ideaal.
J00p is enorm verwend met zoveel cadeaus! Vegan marshmallows :wow: Wat lief dat je Santa daar zo goed rekening mee heeft gehouden!
ssssuus heeft het haar Secret Santa niet makkelijk gemaakt zo te lezen, maar hele leuke cadeaus gehad! Dat houten bord met die wereldkaart is echt prachtig! En in één keer goed geraden, nice :)
Banjer, dat gedichtje bij jouw pakket vind ik echt geweldig :D En omg, een ruggenkrabber, dat is echt pure perfectie <3
jorretje is nog aan het nachtelijk uitpakken geslagen, en met leuk resultaat! De l.lkoek :') geweldig!

Tragisch nieuws voor Apple wat betreft de kraanvogels (rip)... maar wél de secret santa gevonden, dat is ook wat waard ;)

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:31

Respect voor de bijleespost Nikki!! _/-\o_

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:37

Graag gedaan Jorretje... Had ergens gelezen dat je graag bakte, toen zag ik die pot... Denk die moet ik hebben :-). Te leuk. Hint was makkelijk geloof ik (pakje papieren zakdoeken hihi).

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:45

Ik kom niet verder met mijn puzzelstukjes..

Heb S,W, A, N, H, E, L, I.
Als hints gekregen op mijn puzzelstukjes. En inmiddels de gehele lijst 3x bij langs geweest. Maar kan echt niks vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:48

_Mellanie schreef:

Als hints gekregen op mijn puzzelstukjes. En inmiddels de gehele lijst 3x bij langs geweest. Maar kan echt niks vinden..

Denk dat ik m weet :)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:50

Ik denk ik ook!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:53

_KiMbErLeY_ schreef:
SpeechLess schreef:
@Kimberley: flux heeft het al geraden, chasingmood was haar secret santa.
Maar ik snap echt werkelijk niet hoe ze (of eigenlijk detroit) daar bij kwam :?

Oow hahaha... overheen gelezen :+ nee idd... dat is niet heel helder... _O-

banketstaaf haha lol! Leuk pakket.

Nou zal ik t eens uitleggen :o
Ik had al verwacht dat ie eerst verkeerd opgevat zou worden. :j
Ik bedoelde niet 5 letters weghalen, maar 5 letters teruggaan in het alfabet.
H - 5 = C
M - 5 = H
F - 5 = A
Enz..
Helaas was ik de g vergeten dus was het antwoord Chasinmood ipv Chasingmood _O- snugger :Y)

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:54

Joaltijd schreef:
_Mellanie schreef:

Denk dat ik m weet :)

Chocopasta schreef:
Ik denk ik ook!

Kijk ik er dan zo over heen ?
Ik had 2 namen in mijn hoofd, maar het klopt net niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:55

Wie niet waagt.. Wie niet wint.. ;)

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:59

Ik weet het bijna zeker !

Iloveiswan, ben jij mijn SS?

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:00

GUSTIxBILL schreef:
H-5 = c
En zo verder :j

Zie hem nu ook pas

Ah zo :)* Goed bedacht!

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:17

Mijn moeder appte net mijn pakket is ook binnen! *\o/* Ik ben erg benieuwd! Ga er rond de middag heen.

Afbeelding

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:19

Spannend *\o/*