Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pirouette66

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:14

Ik brand ook overal :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:24

Lisitano schreef:
Ik brand in alle kamers van het huis :')

Ik heb er twee in de woonkamer, een in de badkamer en een in de slaapkamer. Onze pleegdochter brandt vooral kaarsen en ik vermoed dat onze zoon binnenkort ook een brander wil hij is pas acht dus dat wordt een elektrische.

Gezellig mikkie, na een tijdje meelezen weet je vanzelf een heleboel meer

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 12:29

Al m'n oude cupjes brand ik op het toilet, de hal heeft een brander, badkamer, slaapkamer, woonkamer en keuken.
Anders kom ik er nooit doorheen :)) Al brand ik niet altijd overal tegelijk, ligt ook wat aan de sterkte.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:34

MariekeB schreef:
Lisitano schreef:
Ik brand in alle kamers van het huis :')

Ik heb er twee in de woonkamer, een in de badkamer en een in de slaapkamer. Onze pleegdochter brandt vooral kaarsen en ik vermoed dat onze zoon binnenkort ook een brander wil hij is pas acht dus dat wordt een elektrische.

Gezellig mikkie, na een tijdje meelezen weet je vanzelf een heleboel meer

Voor op een kinderkamer heb je ook zo,n nachtlamp geval waar je waxmelts in kan doen.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:56

Jullie hebben het nu over iets oudere kinderen, maar hoe staan jullie tegenover geurkaarsen/waxmelts met een baby in huis? Kan dat kwaad? Als ik google, dan kom ik eigenlijk niet echt een bevredigend antwoord tegen.
Mij leek het juist ook rustgevend werken voor zo'n kleintje. Of anders gezegd,... waarom zou het niet rustgevend werken. Dat doet het voor mij immers ook. Maar nou zag ik gisteren in een documentaire dat babys geuren proeven (en geluiden voelen), omdat hun hersenen nog niet voldoende ontwikkeld zijn en dat lijkt me dan weer heel wat minder lekker. Ik krijg dan zo'n beeld dat je zelf de deo of parfum per ongeluk verkeerd vast hebt en recht in je gezicht spuit. Is ook niet zo'n fijne gewaarwording.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 13:02

Mikkie schreef:
Jullie hebben het nu over iets oudere kinderen, maar hoe staan jullie tegenover geurkaarsen/waxmelts met een baby in huis? Kan dat kwaad? Als ik google, dan kom ik eigenlijk niet echt een bevredigend antwoord tegen.
Mij leek het juist ook rustgevend werken voor zo'n kleintje. Of anders gezegd,... waarom zou het niet rustgevend werken. Dat doet het voor mij immers ook. Maar nou zag ik gisteren in een documentaire dat babys geuren proeven (en geluiden voelen), omdat hun hersenen nog niet voldoende ontwikkeld zijn en dat lijkt me dan weer heel wat minder lekker. Ik krijg dan zo'n beeld dat je zelf de deo of parfum per ongeluk verkeerd vast hebt en recht in je gezicht spuit. Is ook niet zo'n fijne gewaarwording.

Nee hoordat kan gewoon. Zorg wel voor wat mildere luchtjes als baby poeder,snuggles,aloe vera,Freesia, wapoeder luchtjes etc etc.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 13:35

Pirouette66 schreef:
]Fijn dat het werkt Mikkie!

Ik zag dat 1000poot een nieuw merk kaarsen heeft; Wonderwick Noir, iemand er bekend mee??

Heb je toevallig een linkje? Zie het helemaal niet op de site?

Ik denk niet dat het kwaad kan bij een baby, maar zou inderdaad zachte geurtjes doen en niet de hele dag de baby erin leggen...

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 13:40

Yv_ schreef:
Pirouette66 schreef:
]Fijn dat het werkt Mikkie!

Ik zag dat 1000poot een nieuw merk kaarsen heeft; Wonderwick Noir, iemand er bekend mee??

Heb je toevallig een linkje? Zie het helemaal niet op de site?

Ik denk niet dat het kwaad kan bij een baby, maar zou inderdaad zachte geurtjes doen en niet de hele dag de baby erin leggen...

http://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/a-4 ... er-candle/

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 13:41

Ik zag ze net inderdaad _O-. Is zo te zien gewoon een lijn van Country Candle? En dan met houten lont.
Zijn wel mooi zo in dat zwarte glas.

Die London Jars had ik ook nog niet eerder gezien. Klinken wel lekker trouwens, een aantal van allebei :j.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 13:46

Heb je ooit iets gehad van Country Candle? Ik zat even naar de melts te kijken en idd die London Jars, mooi!
En volgens mij wel aparte geuren, als ze dan ook nog sterk genoeg zijn...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 13:52

Ik vind ze ook mooi.
Maar wel heel erg duur. 40 uur is ongeveer 80 gram aan was. Dus kleine kaarsjes ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 13:55

Ja, maar het is wel een gevestigd merk. Daar betaal je sowieso meer voor. En ook voor de mooie potten over het algemeen.

Ja Pirouette, ik heb 1 doosje waxmelts van County Candly, de Earl Grey Noir. Ik vind 'm erg lekker, ben benieuwd naar meer :j. Vooral die Seasalt lijkt me wel wat :D.
Toen ik bestelde, was er heel veel uitverkocht. Werd echt de week erna weer aangevuld :').

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 13:58

Ja dat is logisch hoor dat je voor mooie potten betaald en ze zien er echt mooi uit.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 14:03

Yv_ schreef:
Ja, maar het is wel een gevestigd merk. Daar betaal je sowieso meer voor. En ook voor de mooie potten over het algemeen.

Ja Pirouette, ik heb 1 doosje waxmelts van County Candly, de Earl Grey Noir. Ik vind 'm erg lekker, ben benieuwd naar meer :j. Vooral die Seasalt lijkt me wel wat :D.
Toen ik bestelde, was er heel veel uitverkocht. Werd echt de week erna weer aangevuld :').

Bij dit merk heeft ze nu ook geen aantallen meer staan die op voorraad zijn, je kan zoveel aanklikken als je wil :P Die Seasalted Fig lijkt me ook heel lekker :)

EDIT; Als jij binnenkort naar 1000poot gaat, moet je voor ons overal aan ruiken en verslag uit brengen *\o/*
Laatst bijgewerkt door Pirouette66 op 10-01-16 14:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 14:04

Pirouette66 schreef:
Heb je ooit iets gehad van Country Candle? Ik zat even naar de melts te kijken en idd die London Jars, mooi!
En volgens mij wel aparte geuren, als ze dan ook nog sterk genoeg zijn...

Ik heb 3 soorten wax bars van hen. De geur is goed, kan zowel op een elektrische als gewone brander. Ze doen het hier toch wel 6 tot 8 uur lang.

Ze zijn niet zo sterk als Goose Creek maar dat vind ik soms wel fijn. Ze hadden eerder niet zoveel geuren, ik zag dat ze in januari veel meer binnen krijgt.
Ik heb Honeysuckle & Jasmine, Ritz en Rum Baba.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 14:06

Hoe is die Honeysuckle?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 14:10

Klinkt goed Lisitano! Soms is een iets subtielere geur idd ook wel lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 20:44

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 21:36

Yv_ schreef:
Hoe is die Honeysuckle?

Ik heb die eerlijk gezegd nog niet eens gebrand :=

Leuk artikel DeMolenhoek! Ziet er echt netjes uit zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:45

Hoe gaat het met jouw blog lisitano? :)

Ik heb toch wel al 100 unieke bezoekers gehad deze week :o

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 21:53

DeMolenhoek schreef:
Hoe gaat het met jouw blog lisitano? :)

Ik heb toch wel al 100 unieke bezoekers gehad deze week :o

Haha ik heb er echt geen tijd voor gehad. Oops. Ik heb wel nieuwe reviews maar ik moet ze nog schrijven.

Ik zag ook dat de responsive met de foto's nog niet helemaal goed gaat op de telefoon.

Ik maak overal foto's van met m'n telefoon en vaak is het al donker als ik brand. Alleen in het weekend ben ik thuis overdag maar het licht was prut met die regen. Dus ik ben niet tevreden met mijn foto's.
Ik ben al aan het kijken voor een mooie camera.
Op mijn Instagram ben ik actiever.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:01

Instagram is niet echt mijn ding... Heb het zelf ook niet :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 22:07

Ik heb hier nu Vanilla Sandalwood van VC branden. Dat is is bijna een foodgeur. Ik vind het toch wel zonde dat het zo zoet is. De Vanilla Sandalwood van YC vond ik lekkerder, daar is het sandelhout beter in te herkennen en de geur is zachter en kalmer.

Die van VC is wel prima hoor maar ik zal die niet nog eens bestellen. Ik heb er trek van gekregen en nu heb ik ons allerlaatste pak Bolletje sneeuwmannen leeg gegeten :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:09

Zonde zeg!

Hier Watercolors aan <3
Afbeelding

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 22:52

Kringle poolt goed he? Geeft jouw jar ook zulke goede geur af?