Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisitano schreef:Ik brand in alle kamers van het huis
MariekeB schreef:Lisitano schreef:Ik brand in alle kamers van het huis
Ik heb er twee in de woonkamer, een in de badkamer en een in de slaapkamer. Onze pleegdochter brandt vooral kaarsen en ik vermoed dat onze zoon binnenkort ook een brander wil hij is pas acht dus dat wordt een elektrische.
Gezellig mikkie, na een tijdje meelezen weet je vanzelf een heleboel meer
Mikkie schreef:Jullie hebben het nu over iets oudere kinderen, maar hoe staan jullie tegenover geurkaarsen/waxmelts met een baby in huis? Kan dat kwaad? Als ik google, dan kom ik eigenlijk niet echt een bevredigend antwoord tegen.
Mij leek het juist ook rustgevend werken voor zo'n kleintje. Of anders gezegd,... waarom zou het niet rustgevend werken. Dat doet het voor mij immers ook. Maar nou zag ik gisteren in een documentaire dat babys geuren proeven (en geluiden voelen), omdat hun hersenen nog niet voldoende ontwikkeld zijn en dat lijkt me dan weer heel wat minder lekker. Ik krijg dan zo'n beeld dat je zelf de deo of parfum per ongeluk verkeerd vast hebt en recht in je gezicht spuit. Is ook niet zo'n fijne gewaarwording.
Pirouette66 schreef:]Fijn dat het werkt Mikkie!
Ik zag dat 1000poot een nieuw merk kaarsen heeft; Wonderwick Noir, iemand er bekend mee??
Yv_ schreef:Pirouette66 schreef:]Fijn dat het werkt Mikkie!
Ik zag dat 1000poot een nieuw merk kaarsen heeft; Wonderwick Noir, iemand er bekend mee??
Heb je toevallig een linkje? Zie het helemaal niet op de site?
Ik denk niet dat het kwaad kan bij een baby, maar zou inderdaad zachte geurtjes doen en niet de hele dag de baby erin leggen...
Yv_ schreef:Ja, maar het is wel een gevestigd merk. Daar betaal je sowieso meer voor. En ook voor de mooie potten over het algemeen.
Ja Pirouette, ik heb 1 doosje waxmelts van County Candly, de Earl Grey Noir. Ik vind 'm erg lekker, ben benieuwd naar meer. Vooral die Seasalt lijkt me wel wat
.
Toen ik bestelde, was er heel veel uitverkocht. Werd echt de week erna weer aangevuld.
Pirouette66 schreef:Heb je ooit iets gehad van Country Candle? Ik zat even naar de melts te kijken en idd die London Jars, mooi!
En volgens mij wel aparte geuren, als ze dan ook nog sterk genoeg zijn...
DeMolenhoek schreef:Hoe gaat het met jouw blog lisitano?
Ik heb toch wel al 100 unieke bezoekers gehad deze week