tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:03

Wanneer je het je niet meer hoeft af te vragen... :o

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 22:39

Vroeg het me meer af omdat ik dit topic zat bij te lezen en mezelf het toen af vroeg omdat dit topic natuurlijk heet zoals het heet. :+

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:43

Hmm , mijn allereerste ex ben ik eigenlijk nooit helemaal overheen gekomen.

Ben dol gelukkig met vriend en ruil hem voor niemand in!

Maar mijn eerste jeugd liefde blijft altijd een beetje zeer doen.

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:52

Wanneer je niet meer die stomp in je maag voelt als je diegene ziet of (zijn/haar naam) hoort of aan diegene denkt. In mijn geval dan :+
Eens terugdenken aan iemand zal op z’n tijd wel eens blijven, betekend niet perse dat je er niet overheen bent.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 16:33

Ik ben in die zin al wel over hem heen, allden nog niet over de relatie, ook omdat ik bepaalde dingen nog wel moet verwerken en een beetje bang ben dat ik ze weer tegen ga komen in een volgende relatie, als die er komt want soms voelt het alsof ik weer forever alone blijf :')

Hier eerste kerstdag met mijn broer, moeder en haar vriend bij mijn oma geweest, was wel gezellig op was stress vanuit mijn moeder na. Wel herkenbare dingen waar ik dan al wel hard aan werk om niet zo te zijn :+

Tweede kerstdag gewoon lekker de focus op mezelf gehad en het loslaten van nare dingen. Begin februari ga ik naar een concert toe en ex gaat ook, dus ik wil toch wel normaal kunnen doen tegen hem zonder wrok, dus probeer het nu te vergeven wat er is gebeurd, voor mijn eigen rust.

Zertab

Berichten: 12471
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 18:57

Heel herkenbaar hoor. Ik ben ook bang dat waar ik tegenaan liep, ik weer tegen aan ga lopen, en dan kan ik net zo goed alleen blijven...

Sheran

Berichten: 17269
Geregistreerd: 20-10-07

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:01

Ik ben ook bang niemand meer tegen te komen. Een paar dates gehad maar niemand spreekt me aan...

xDeniesJarig

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:01

Ik herken dat gevoel wel hoor. Of je forever alone blijft. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die dat gevoel hebben zeker als je wat '' ouder '' bent en iedereen om je heen wel gesetteld is. Maar aan de andere kant denk ik ook, 'and so what?', misschien is dat om het voor mezelf fijner aan te laten voelen. Maar is het echt zo'n ramp als je gelukkig bent met het geen wat je hebt, ondanks dat daar geen relatie bij komt kijken?

Ik ben ook voorzichtig, heb al genoeg knauwen op dat gebied gehad. Dus ondanks dat ik het inderdaad heel fijn zou vinden om thuis te komen bij iemand die om je geeft anders dan je moeder of broertje, heb ik ook totaal niet de behoefte om maar op zoek te gaan.

Zertab

Berichten: 12471
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:02

Ik vind dat niet gek hoor. Als je gelukkig bent met wat je nu hebt en niet perse een relatie wil, prima toch?

xDeniesJarig

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:06

Gelukkig is een groot woord, ik heb de nodige problemen momenteel maar ik voel me niet wanhopig zeg maar. Op het moment zit ik eigenlijk niet echt te wachten op de 'stress & zorgen' omtrent het 'is het wel wederzijds', 'is er niet iemand anders die ie leuker vind' en zulk soort dingen.

Ik app wel weer met iemand waar ik voor heen mee gedate heb. Hartstikke stom wellicht, maarja.

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:07

xDenies schreef:
Gelukkig is een groot woord, ik heb de nodige problemen momenteel maar ik voel me niet wanhopig zeg maar. Op het moment zit ik eigenlijk niet echt te wachten op de 'stress & zorgen' omtrent het 'is het wel wederzijds', 'is er niet iemand anders die ie leuker vind' en zulk soort dingen.

Ik app wel weer met iemand waar ik voor heen mee gedate heb. Hartstikke stom wellicht, maarja.


Waarom stom?

xDeniesJarig

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:13

Dreamy schreef:
Waarom stom?


Het klikte heel goed tussen ons. In eerste instantie vanuit zijn kant meer dan vanuit mijn kant (ik durfde niet direct er aan toe te geven). Uiteindelijk ging ik er natuurlijk ook voor. Op een begeven moment merkte ik een afwezigheid en vertelde hij een ex 'om de hoek was gekomen' en dat is een ontzettend heftige relatie geweest wat hem niet in de koude kleren is gaan zitten. Daar is wellicht een soort bindingsangst door ontstaan. Toen ik op een begeven moment om wat 'zekerheid' vroeg ging het mis.

Op de één of andere manier komen wij toch elke keer weer op elkaars pad. Zo is het maanden stil en dan weer een appje. Nu is het 1,5 tot 2 jaar stil geweest en ik zag zijn nummer ineens langs komen dus paar dagen over na gedacht en toch een appje gestuurd. Het is alsof het nooit stil is geweest …. Maar ik heb toen ter tijd niet voor niets het contact verbroken.

Voor nu vind ik het contact gewoon gezellig/fijn. Ik ben er ook in gegaan met het idee 'dit wordt toch niets'. Dus dat houd ik me ook voor.

Toen ter tijd heeft hij ook verteld dat wat er was niet nep was. Ook niet om me te gebruiken. Maar toch weerhield iets hem. Hij heeft wel graag contact met me en mag me graag, dat heeft ie toen ook gezegd. Hij vind het ook mooi hoe ik in het leven sta (?). Nu hebben we het er eigenlijk helemaal niet over gehad. Heb ook niet eens gevraagd oftie nu een vriendin heeft, maar gezien hoe die appt en hoe vaak vermoed ik van niet. Hij is wel goud eerlijk.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:34

Ik had heel leuk contact met een jongen na mn ex, heeft ie me gisteren uitgemaakt voor slet en prutsmuts omdat ik een avondje uit ging met vriendinnen zoals ik eigenlijk elke vrijdag doe.. “heb ik een paar weken mn tijd verspilt aan een slet” waren zijn woorden. Jammer want we klikte heel goed maar als ik nergens heen mag tsja.. not again please.

Zertab

Berichten: 12471
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:46

SavannahNx schreef:
Ik had heel leuk contact met een jongen na mn ex, heeft ie me gisteren uitgemaakt voor slet en prutsmuts omdat ik een avondje uit ging met vriendinnen zoals ik eigenlijk elke vrijdag doe.. “heb ik een paar weken mn tijd verspilt aan een slet” waren zijn woorden. Jammer want we klikte heel goed maar als ik nergens heen mag tsja.. not again please.


Huh? Heel raar dat je een slet bent als je uitgaat met vriendinnen

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 20:03

SavannahNx schreef:
Ik had heel leuk contact met een jongen na mn ex, heeft ie me gisteren uitgemaakt voor slet en prutsmuts omdat ik een avondje uit ging met vriendinnen zoals ik eigenlijk elke vrijdag doe.. “heb ik een paar weken mn tijd verspilt aan een slet” waren zijn woorden. Jammer want we klikte heel goed maar als ik nergens heen mag tsja.. not again please.


Wauw. :') Hoe oud is hij?
@Denies; Ah, dan snap ik het wel.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:56

Ja hij is 23.. Hij wist dat ik elke vrijdag in principe uitging en gister ineens een slet.. Ben geblokkeerd op alles. Okee naja, zonde van onze tijd beiden.

xDeniesJarig

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:03

Beter kwijt dan rijk dan :') Wat een pipo.

Zertab

Berichten: 12471
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:24

Ja idd, thank you, next!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:24

SavannahNx schreef:
Ik had heel leuk contact met een jongen na mn ex, heeft ie me gisteren uitgemaakt voor slet en prutsmuts omdat ik een avondje uit ging met vriendinnen zoals ik eigenlijk elke vrijdag doe.. “heb ik een paar weken mn tijd verspilt aan een slet” waren zijn woorden. Jammer want we klikte heel goed maar als ik nergens heen mag tsja.. not again please.


Ik had hem uitgelachen. :')

Zertab

Berichten: 12471
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:26

Ik voel me weer poedersuiker pff

xDeniesJarig

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:37

Zertab schreef:
Ik voel me weer poedersuiker pff


Knuffel! :) Pb staat ook open natuurlijk.

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:50

Hier staat PB ook altijd open <3
Ik ga nu naar een feestje en heb zoveel zin om los te gaan :):) Ga er echt even van genieten!

Urbanus

Berichten: 44994
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 04:20

Zertab schreef:
Ik voel me weer poedersuiker pff


:(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 04:26

:(:) voor iedereen die het nodig heeft!

Zertab

Berichten: 12471
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 11:28

Dankjewel lieve mensen <3