Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 20:08

Hou vol Steeph! Zoals al gezegd word, kijk niet alleen naar het gewicht. Vooral het begin kan echt lastig zijn, maar kijk naar wat je kan! 5km hardlopen, dat kan ik niet hoor! Wees een beetje trots op jezelf, dat mag best :(:)

Ik heb me geërgerd aan een meisje dat mij acht jaar lang het leven zuur heeft gemaakt mede omdat ze me dom vond, en nu heeft ze iets gepost op instagram waarvan de spelling van geen kanten klopt :+
En aan muggenbulten. Die had ik er niet bij besteld toen ik zei dat de zomer wel weer mocht komen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 20:36

enamorada schreef:
Hou vol Steeph! Zoals al gezegd word, kijk niet alleen naar het gewicht. Vooral het begin kan echt lastig zijn, maar kijk naar wat je kan! 5km hardlopen, dat kan ik niet hoor! Wees een beetje trots op jezelf, dat mag best :(:)

Dankjewel :(:) ik heb meer aan jullie dan aan mn eigen ouders

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:36

Ik erger me vandaag wederom aan dat ik weer niet zo veel aan school gedaan heb als ik zou willen.. :+

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 22:45

xPabloBokt schreef:
Ik erger me vandaag wederom aan dat ik weer niet zo veel aan school gedaan heb als ik zou willen.. :+

+1 |o

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 23:13

enamorada schreef:
En aan muggenbulten. Die had ik er niet bij besteld toen ik zei dat de zomer wel weer mocht komen.

Die krijg je er helaas gratis bij :')

Mijn lijf, dat weer overal zeer doet na een beetje een actief weekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:28

Dat ik nuchter moet zijn voor m'n operatie om 12 uur en dat ik nu al sterf van de honger :'). En dat ik daarna niks meer kan zien omdat m'n ogen vol zitten met vieze vettigheid en dus niet kan knipperen en gewoon die hele operatie -O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:34

Anoniem schreef:
Dat ik nuchter moet zijn voor m'n operatie om 12 uur en dat ik nu al sterf van de honger :'). En dat ik daarna niks meer kan zien omdat m'n ogen vol zitten met vieze vettigheid en dus niet kan knipperen en gewoon die hele operatie -O-

Sterkte! Hopelijk knap je snel op

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:34

Anoniem schreef:

Succes!

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 13:26

Aan mezelf, ik weet nu al dat ik morgen spijt ga hebben dat ik te weinig voor wiskunde heb geleerd.
Er zijn gewoon zoveel leukere dingen om te doen dan wiskunde op het moment :):)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 13:28

Onze dochter van 14.Ze is voor het eerst bij haar vriendje thuis geweest en de inboedel daar was zo mooi.Alles wit en past bij elkaar.Onze inboedel was een rommeltje en niets past bij elkaar.Maar ze hebben daar geen 3 poezen en een hondje met soms modderpootjes.Geen stallaarzen in de gang waarmee ze het huis rondlopen en met harige rijbroeken op de bank.Er mag daar niet in de kamer gegeten worden.Schoenen bij de voordeur uit enz.Nou dan had ze toch liever ons huis.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 13:30

aan een politie agent die heel popie jopie tegen me stond te praten, blegh die neem je toch niet serieus meer?

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:02

De kleine vliegjes/beestjes die op mij zaten tijdens het fietsen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:17

Britta31 schreef:
Onze dochter van 14.Ze is voor het eerst bij haar vriendje thuis geweest en de inboedel daar was zo mooi.Alles wit en past bij elkaar.Onze inboedel was een rommeltje en niets past bij elkaar.Maar ze hebben daar geen 3 poezen en een hondje met soms modderpootjes.Geen stallaarzen in de gang waarmee ze het huis rondlopen en met harige rijbroeken op de bank.Er mag daar niet in de kamer gegeten worden.Schoenen bij de voordeur uit enz.Nou dan had ze toch liever ons huis.

Hier moest ik stiekem een beetje om grinniken. Puber perikelen Haha

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 17:03

Dat ik een halve dag aan het staren ben naar problemen binnen een nieuw systeem en helemaal niks opgeschoten ben. Onderwijl ligt er naast mij een stapel werk te schreeuwen om aandacht waarvan ik weet dat ik het in die halve dag af had kunnen hebben. Maar dat heeft niet de hoogste prioriteit. Dus ben ik aan het staren naar problemen waar ik geen oplossing voor weet en zijn we na een halve dag niks opgeschoten.....

En eigenlijk is het tijd om naar huis te gaan, naar ik moet nog een paar dingen bekijken voor ik iemand kan bellen die ik moet bellen en wat zeker weten ook nog een (half) uur gaat beslaan...

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 17:26

Dat we tot 1 uur cursus hadden, waardoor ik vanmiddag in mijn eentje al het werk van vrijdag en vanmorgen moest wegwerken... ligt dus nog een hele stapel. Wordt morgen weer een leuke dag...

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 17:41

Dat ik door de software update op mijn telefoon geen led lampje meer zie knipperen als ik een melding heb?? Tevens de achtergrond kwijt die aanging als mijn mobiel was uitgeschakeld, geen idee waar ik dat ooit heb kunnen instellen...

Oh en dat ik heel weinig aan school heb gedaan :Z

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 20:38

ScarOfWars schreef:
Aan mijn pijnlijke neus en dat ik het idee heb dat ik wel een week kan slapen.

Meestal als je het gevoel hebt een week te willen slapen, heb je dit ook nodig.. week is natuurlijk overdreven. Maar een paar goede nachten maken is wel verstandig.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 20:49

Heb vanacht prima geslapen en heb het gevoel niet meer. Ben van zaterdag op zondag veel later gaan slapen dan normaal(feest van een vriendin), blijkbaar vond mijn lichaam dat niet zo leuk :o

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 21:12

Dat ik een maand gestopt ben met snoepen en van niet sporten ben overgegaan naar 5 keer per week sporten, maar nog steeds geen cm of kilo ben afgevallen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 21:15

Voor de mensen die maar niet afvallen, kijk eens goed naar hoeveel kcal je nou eet. Weeg je eten goed af. Ongemerkt eet je vaak meer dan je denkt.

Ik erger me aan dat ik blijkbaar nog zoveel stress ervaar dat ik na een stagedag van 7:40 weg en 13:30 en een goede nacht zo weinig energie heb dat ik met mijn hoofd op mijn boek in slaap val. En ik heb morgen een tentamen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 21:31

Dat ik niet lekker ben ):

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 22:14

Hebberigheid van bepaalde mensen...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 22:16

Ahhh mijn baby drukt op de baarmoeder dus ik zit de hele dag op de wc muizenplasjes te produceren. Het was eerst heel grappig en nu is het k*t.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 23:53

Dat alles weer eerst 10 keer tegen werkt, vastloopt, eruit klapt, voordat ik zover ben dat ik eindelijk de software op een apparaat kan updaten.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:50

Het tyfus wifi hier in huis. Waardoor ik dus elke maand door mijn databundel heen ben. En owja ik ben zogenaamd de enigste die hier last van heeft. En het ligt dus zogenaamd aan mijn telefoon. Nee want daarom heeft onder ander mijn vriend hier de wifi al standaard uitstaan want hij doet het toch niet.

En mijn moeder die wil beslissen wat voor spullen er in MIJN huis komen te staan... En boos wordt op mij omdat ik het niet mooi vindt, waarbij er een antwoord komt van maar ik vind het wel mooi.
Laatst bijgewerkt door nicole_floor op 28-03-17 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt