Die bovenste ziet er anders ook niet makkelijk uit! Zijn echt mooie die van Kinkade, ik zit alleen momenteel op het niveau Disney van King dus vrees dat ze voor mij te hoog gegrepen zijn
Nee joh! Er zijn ook echt makkelijkere. Die van Beauty and the Beast die ik laatst postte was niet moeilijk, of die van The Little Mermaid op het strand.
Ik blaas het stof weer even weg hier. Heb de afgelopen tijd vakantie gehad en flink gepuzzeld omdat ik echt even tot rust moest komen haha. Dus hierbij een hele rij aan puzzels die zijn gelegd sinds mijn laatste post hier.
Ik ben op zoek naar puzzels van 500 stukjes om samen met mijn moeder te leggen meeste puzzels hier bij kringloop zijn 1000 stukjes heeft iemand hier nog wat liggen?
Helaas, ik ben ook op zoek naar 500, maar zie die ook zelden bij de kringloop. Wel hadden ze laatst eea bij de Kruidvat in de aanbieding. Vier verschillende ronde puzzels 500 stukjes van Ravensburger en ook een paar Jan van Haasteren van 500 stukjes. Ik weet niet of ze nog wat hebben.
Kruidvat heeft altijd wel puzzels, verandert wel per week welke en hoeveel stukjes. Marktplaats al geprobeerd? Anders heeft Bol ook wel vaak aanbiedingen.
Het wereldkampioenschap snelpuzzelen is vandaag weer begonnen. Zijn er meer die dit volgen? De wedstrijden zijn allemaal live te volgen op YouTube.
Momenteel zijn ze bezig met een Guiness World Record poging, diverse landen doen in groepen van maximaal 8 of 10 een poging het record van vorig jaar te verbeteren. Vanmiddag om 16u beginnen ze met de eertse rondes van de individuele wedstrijd.
Blomme
Geplaatst: 18-09-24 14:20
Help, ik heb impulsief een heel mooie puzzel van 4000 stukjes gekocht voor de wintermaanden... Nu blijkt die niet op de woonkamertafel te passen, ik moet die af en toe kunnen opbergen (aanvankelijk plan was woonkamertafel en een kleedje erover als ik er niet mee bezig ben), en puzzelmatten vind ik maar niks. Iemand een goeie oplossing hiervoor?