Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 12:12

Pfff het duurt nog even voort.
Hier is mijn data...
Afbeelding
Met een beetje mazzel kunnen we aankomende week die ellende eindelijk verhelpen. *\o/*

Ik heb vandaag een nieuwe nailart online. Bloemetjes!

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 19:33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 21:24

Aaah die bloemetjes zijn echt super cute Tazzey!!

EllisL ook een mooie blog! Knap dat je zo doorzet en een leuk resultaat ook nog!

Ik heb ook nog even zitten tikken, het duurde even want moest vandaag een hoop doen maar eindelijk klaar!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 08:28

Leuk geschreven wubwub! En super fijn om toevallig tegen te komen, ik ben ontzettend benieuwd naar het spel namelijk :D maar heb helaas geen computer om het op te spelen :(

Yv_

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 10:09

Categorieën die je zo hebt, klinken goed Manon :j. Zelf ben ik ontzettend geïnteresseerd in het kopje voeding en motivatie, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders, daarom denk ik dat als je het zo uitgebreid doet als dat je zegt, je wel de meeste lezers pakt :j. Persoonlijk vind ik je eigen scores ook erg leuk, maar dat komt omdat ik je ken. Een random blog van iemand die ik niet ken die schrijft over -10 kg en -5% bodyfat zou me bijvoorbeeld een stuk minder interesseren. Al geeft dat stukje persoonlijke informatie ook wel weer een motivatieboost aan de andere kant.. Ik zou 'm er wel in houden :j.\
Misschien ook een kopje info: wát is nou waar goed voor? Ik ben nu heerlijk bezig met cardio-gebeuren, dat vind ik leuk. Een vriendin van me zegt dat ik op die apparaten moet, want dat "is goed". Maar waarom dan? Vind het doodsaai :'). Wat verbrand je bijv. met fietsen meer of minder dan met de lopende band?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:30

Ola!

Ik heb 3 weken heerlijk vakantie gehad en ook mijn blog heeft stil gelegen.
Vandaag is het uit met de pret en heb ik ook weer een post online.

Electric Flame

Ik ga jullie blogs ook even lekker doorneuzen, dat is het voordeel van zo lang niet bijlezen, nu heb ik meer dan genoeg om me te vermaken :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 15:20

Yv_ schreef:
Categorieën die je zo hebt, klinken goed Manon :j. Zelf ben ik ontzettend geïnteresseerd in het kopje voeding en motivatie, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders, daarom denk ik dat als je het zo uitgebreid doet als dat je zegt, je wel de meeste lezers pakt :j. Persoonlijk vind ik je eigen scores ook erg leuk, maar dat komt omdat ik je ken. Een random blog van iemand die ik niet ken die schrijft over -10 kg en -5% bodyfat zou me bijvoorbeeld een stuk minder interesseren. Al geeft dat stukje persoonlijke informatie ook wel weer een motivatieboost aan de andere kant.. Ik zou 'm er wel in houden :j.\
Misschien ook een kopje info: wát is nou waar goed voor? Ik ben nu heerlijk bezig met cardio-gebeuren, dat vind ik leuk. Een vriendin van me zegt dat ik op die apparaten moet, want dat "is goed". Maar waarom dan? Vind het doodsaai :'). Wat verbrand je bijv. met fietsen meer of minder dan met de lopende band?

dit vind ik dus echt moeilijk!!! Van het weekend samen met mn vriend besloten in te schrijven voor de Ironman 70.3, ofwel de halve triathlon! We hebben gekozen voor een wedstrijd in Oostenrijk, dus met heel veel hoogte meters, gaat dus een vet heftig gevecht worden. (doel is binnen de 6 uur binnen, maar weet niet of het haalbaar is....) Aan de ene kant wil ik mensen mee nemen in hoe ik dit aanpak en dat als kapstok gebruiken voor alle vragen en dingen die mensen graag willen lezen; want dat vind ik belangrijk. aan de andere kant ben ik ook bang dat ik daarmee niet meer het "standaard meisje" ben waarmee mensen zich kunnen identiviceren.

Er zijn super veel echte top atleten, top sporters, fitness modellen enz. die ook hierover bloggen. Voor 95% van de mensen is dit een ver-van-je-bed-show dat het daarmee niet meer interessant is. Ik wil dus als "standaard meisje" met allerdaagse problemen mensen wel kunnen betrekken...

Dus wat is handig, waar zit de grens en hoe breng je dit in balans?

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 18:27

@Romyv Ik zou gewoon bloggen over je voorbereiding voor de ironman. Ik denk dat mensen dat juist interessant vinden omdat het iets is waar niet veel mensen zich voor voorbereiden. En dan komen de tips, vragen en bezoekers vanzelf. :)

Ik heb vandaag weer eens een blogpost en ditmaal over fotografie.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:35

Nostalgisch <3 en weer iets heel anders dan wat ik tot nu toe heb geplaatst, ook nog eens met iphone foto's!
A typical Australian Night

Ik vind dat ook heel lastig Romy, er zijn zoveel verschillende dingen waar ik over wil schrijven en ik weet niet of ik daarmee een duidelijk iets kan vormen wat mensen willen volgen. Maar ik schrijf gewoon en zie wel wat ervan komt, misschien helemaal niets, dan zal ik mijn plan wat veranderen :)

Het lijkt mij gaaf om te volgen trouwens, succes! :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 23:46

thnxxx dat jullie mee denken!!! ik heb een hele avond zitten worstelen maar.... het resultaat is er!!!

Heb de geplande blog opgeknipt in 2 delen, eerst mijn verhaal en overmorgen ofzo post ik dan het stukje waarmee lezers zelfs aan de slag kunnen.

In mijn verhaal vertel ik over wat voor mij het begin was, namelijk het breken van mn rug. Hoe ik daarna een keiharde tegenslag heb moeten verwerken en ik uiteindelijk van een onzeker, te dik meisje ben veranderd in een triathleet die as zaterdag op het NK staat.

Voor wie het leuk vind:
http://xstartmorgen.wordpress.com/2014/ ... n-verhaal/

Ben benieuwd naar de view van de kenners!!! :D

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:59

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 11:21

Ik ga straks even bijlezen.

Mijn data kan hoogstwaarschijnlijk allemaal gered worden. *\o/*

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 12:59

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:31

Mag ik me weer melden :)
Wegens omstandigheden ben ik een tijdje moeten stoppen met Bokt (persoonlijk) maar nu ik weer wat tijd heb bok ik er weer op los :)

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:23

Ik heb ook onwijs lang geleden hier ooit eens iets gepost. En ik ben onwijs lang gestopt met bloggen.
Vandaag de dag heb ik weer eens iets gepost en meld ik me dus weer als dat mag natuurlijk! :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:52

Het lijkt me juist interessant om ook over je voorbereiding voor de Ironman te lezen Romy! :)
Ik heb ook weer een nieuwe post geplaatst. Met alle drukte rondom het op kamers gaan, nieuwe studie etc. merk ik wel dat het lastig is om me aan mijn 'blogschema' te houden maargoed, liever wat minder regelmatige posten maar wel posts waar ik tevreden over ben dan regelmatig posts die ik kwalitatief wat minder vind...
LE TOURNESOL

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 23:19

Wauw xSaarSaar, jouw blog is altijd zo leuk om te lezen met prachtige foto's!

Verder ga ik morgen even verder bijlezen en zelf ook weer posten :o Nu slapie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 10:03

Zonnebloemen en hazelnootspread... mijn dag is weer goed door jullie blogs :D

Zelf ben ik al helemaal in de herfstmodus: La Belle Endormie

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 11:04

Ik heb nu OPI Suzi has a Swede tooth op m'n blog staan. Een zacht roze crème lak. Het buitenbeetje van de collectie but I like it <3

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 13:18

Leuke post xSaarSaar! Heel veel plezier ook met je eerste "echte" collegeweken! :)

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 19:06

Ik heb een tijdje niks kunnen schrijven, omdat ik het nogal druk had met mijn herexamens. Ben na mijn laatste examen direct weer terug aan de slag gegaan, maar heeft toch een paar dagen geduurd tot ik een beetje terug in de flow kwam en iets fatsoenlijks op kon schrijven. Hopelijk kan het jullie een beetje bekoren :D.

http://tout-ou-rientje.blogspot.nl/2014 ... et_10.html

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 19:08

Wat ziet jouw site en blog er top uit!!! *jaloers*

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 19:13

Je blog is inderdaad heel erg leuk vormgegeven!

Heeft iemand hier ervaring met het ontwerpen van zijn/haar eigen blogsite in Muse? Ik kan in dat programma een site ontwerpen ed, maar is er ook een mogelijkheid om blogberichten op de een of andere manier te importeren? En werkt het wel met wordpress?

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:14

Echt amen voor die sommige blogs voor de vormgeving, ik ben echt a-technisch dus bij mij is het allemaal zo standaard _O-
Als iemand tips of verstand hiervan heeft hoor ik het graag!

Ik heb sinds dinsdag mijn levensstijl in de trend van meer sporten en gezonder eten omgegooid en ben hierover aan het bloggen, gister gepost wat ik heb gegeten!

http://welovefashionandlifestyle.blogspot.nl/

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:32