Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 17:02

dodootje schreef:
Ik krijg alleen haar naam te zien :(

Had je pb gekregen ik heb je het adres van haar gestuurd.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 17:04

Zadel overgenomen via MP. Ziet er nog beter uit dan op de foto, helemaal blij mee!

Had ook lederen rijlaarzen over genomen via MP. Zagen er op de foto zo goed als nieuw uit, en dat was ook de omschrijving.
Nou ik kreeg ze binnen in een plastic tas met daarin een vuilniszak.
In eerste instantie had ik niet eens door dat dit het pakketje van de rijlaarzen was.....
Nou de laarzen zitten stijf onder de bagger, zijn stuk.....
Heb de verkoper een mail gestuurd, word vervolgt

dodootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 17:08

Dankzij barrymuis heb ik haar adres en we gaan het zadel maar ophalen (als het geen vals adres is)
Echt nogmaals heel erg bedankt barrymuis *\o/*

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 17:12

dodootje schreef:
Dankzij barrymuis heb ik haar adres en we gaan het zadel maar ophalen (als het geen vals adres is)
Echt nogmaals heel erg bedankt barrymuis *\o/*

Graag gedaan en hou je ons op de hoogte hoe het afloopt ;)
En een foto van je nieuwe zadel.

kiki1976

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:06

De verkoper van de laarzen vind het dus doodnormaal om kapotte laarzen te verkopen en dit niet te melden. Dit is overigens ook niet zichtbaar op de foto's. Ze blijft volhouden dat de laarzen hetzelfde zijn als op de foto. Kunnen best dezelfde laarzen zijn maar alleen jammer dat de staat hiervan niet hetzelfde is.
Maar goed ben hier dus ook nog niet klaar mee, want dit is gewoon oplichting!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:19

Mijn nierdeken is verkocht en afgeleverd :D Had het zaterdag ofzo online gezet, zondag reactie gehad. Omdat meneer op amper 5km van me af woont voorgesteld om het te brengen. Ik was alleen uurtje vroeger in de buurt dan voorzien, even gebeld en hij was thuis. De VP was €15 incl verzendkosten, hij gaf €20 en keek echt stomverbaasd dat ik hem dus €10 teruggaf aangezien het niet verzonden hoefde te worden en ik die kosten ook niet aanreken. Hij vond het zo eerlijk dat ik die extra €5 toch mocht houden voor de moeite en de eerlijkheid :D
Zo wil ik nog zakendoen haha :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:21

kiki1976 schreef:
De verkoper van de laarzen vind het dus doodnormaal om kapotte laarzen te verkopen en dit niet te melden. Dit is overigens ook niet zichtbaar op de foto's. Ze blijft volhouden dat de laarzen hetzelfde zijn als op de foto. Kunnen best dezelfde laarzen zijn maar alleen jammer dat de staat hiervan niet hetzelfde is.

Schandalig toch ?

Zou het eerder andersom verwachten: dat je gebruikte laarzen koopt en ze glimmend gepoetst thuiskrijgt :j

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:22

Dat mensen dat kunnen doen! Ik zou me dood schamen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:32

Ik ben net als de dood wanneer ik wat opstuur dat ik een opmerking zou krijgen "he wat vies!" dus ik schrob me te pletter.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:27

Nou voor deze dame is het dus blijkbaar dood normaal, en ziet het probleem dus ook niet.
Blijft beweren dat ze dus niet stuk zijn. Zal er ff foto´s van maken en deze haar toesturen.
Maar ben er al via facebook achter dat het dus ook een mede bokker is,

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:29

kiki1976 schreef:

Ja je hebt mensen en je hebt fietsbellen, onbegrijpelijk dat iemand bagger laarzen verkoopt en het jou aanrekent als je er opmerkingen over maakt, zal wel iets in de opvoeding niet goed gegaan zijn.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:33

kiki1976 schreef:
Nou voor deze dame is het dus blijkbaar dood normaal, en ziet het probleem dus ook niet.
Blijft beweren dat ze dus niet stuk zijn. Zal er ff foto´s van maken en deze haar toesturen.
Maar ben er al via facebook achter dat het dus ook een mede bokker is,

Dat is fraai dan, nog een bekende ook toevallig ?

Ben benieuwd naar de foto's ( en ook die van de advertentie ) !

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:45

Zal er zo ff foto's van maken. Ben er ondertussen na wat zoekwerk ook achter om welke bokker het gaat.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:49

Ik ben ook opgelicht via bokt ben ik bang.
Zadel en nog een heleboel spullen besteld.
Krijg ik vandaag enkel het zadel binnen ... :\

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 21:06

oef :n
wat erg !

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 21:25

Balen zeg

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 21:33

Er stalkt er ook een mij op bokt.
Ze kan er niet tegen dat ik haar zadels door verkoop.

Nu zet ze continu nare berichtjes onder mijn advertenties.
Ze zegt nu de boom is gebroken maar dat wist je niet.
Boom is absoluut niet gebroken gelukkig.

Bah verschrikkelijk mens. En dat zou dan 51 jaar moeten zijn ...

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 21:34

Hèhè, eindelijk weer t spul op mp gezet. Begint meteen goed ... Vraag heel redelijke prijzen voor dure meidenkleding, gaan ze er ruim onder zitten. Vergeten het op bieden vanaf te zetten, alsnog maar gedaan. Vragen of verzenden voor 0,50 kan, terwijl het iets van 100 gram is wat al maar paar euro hoefde te kosten ... Zucht

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 21:39

Linkje Roux?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:54

Jeetje, fijne ervaringen weer zeg......

dodootje, top dat je een adres hebt!! Ben heel erg benieuwd hoe het af loopt!!

kiki, wat jammer dat je mooie zadel dan weer ondergesneeuwd wordt door je laarzen -O- Het blijft 'bijzonder' dat mensen op zo'n manier 'zaken' willen doen :(

Ik baal ook... Zou vanavond iemand iets op komen halen. Ik moest weg, m'n vriend gezorgd dat hij de hele avond thuis was. Maar helaas, niet op komen dagen en te bedonderd om een berichtje/belletje te sturen :(

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 23:01

Ik heb vandaag sulky gehaald :) Morgen weer in elkaar zetten (moest helemaal uit elkaar om hem in de auto te kunnen passen :P) en hopelijk lekker rijden. Ben erg benieuwd. Verkoop ging erg leuk, dus dat was sowieso een positieve ervaring.

Ook schoenen gepast (was daar in de buurt) maar helaas te groot. Ook wel aardige mensen maar was een heel kort bezoek :P
En barebackpad weer verkocht aan iemand die daar ook in de buurt woont. Dus lekker gehandeld vandaag :).

Sneu van de opgelichte mensen.. Gebeurd toch veel meer dan je zou denken/willen..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 06:37

Bijna 2 weken geleden spullen gekocht van iemand, geld gelijk overgemaakt en het contact verliep maar moeizaam, helaas veel achteraan moeten mailen en toen was ze opeens een paar dagen weg.
Toen zou ze het gaan versturen, en toen had ze het geld opeens niet op haar rekening (belgisch rekening nr.).
Vervolgens is ze naar de bank geweest zegt ze en door een storing was het vertraagd en was het in orde gemaakt.

Vorige week vrijdag kreeg ik bericht dat ze het geld had, en dat ze het zaterdag zou posten.
Helaas nog steeds niets binnen, wordt hier zo boos om :(

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 07:53

silvericathy schreef:
silvericathy schreef:
Ik ben eens benieuwd.. zeer veel interesse in een verzameling mineralen van iemand.. gemaild voor de prijs, die heb ik gekregen. Nu nog even de bank gegevens van haar ontvangen, en dan kan ik het geld overmaken.
Ben benieuwd wanneer ik de mineralen dan krijg toegestuurd ;) hopen dat dit een positieve ervaring wordt.

Geld is inmiddels overgemaakt, en de mineralen zouden worden opgestuurd zodra geld binnen is.. ben benieuwd :)

Geld is nu pas binnen...ook vreemd eigelijk maar goed, ze gaat de mineralen vandaag goed verpakken en dan gaan ze morgen op de post.
had maandag geld overgemaakt, krijg ik nu pas een berichtje op woensdag... en ze gaan morgen op de post.
Ben zeer benieuwd... ;)

Weet iemand hier trouwens waarom het zo lang duurt voordat het bij anderen mensen op de rekening staat?
als ik iets naar mijn vader overmaak, of mijn vader naar mij toe dan is dat binnen 5 minuten op de ander zijn rekening... vind het altijd beetje een vreemd verhaal dat mensen 2 dagen later eens mailen dat het geld is aangekomen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 07:57

Gebeurt hier ook wel eens hoor, maar dan is het vaak wel van zakelijk naar prive of omgekeerd.

Betreffende dame de foto's gestuud, ben benieuwd of ze het nu zelf ook inziet

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 08:47

Balen zeg van toch weer heel wat vervelende dingen die ik hierboven allemaal lees...hopelijk trekt dat nog een beetje bij...

Ik weet ook niet hoe "waar" het nou eigenlijk is dat het echt meerdere dagen duurt voordat een betaling aankomt... het euvel is natuurlijk ook dat je zelf of de betaler of de ontvanger bent, en dus altijd maar af moet gaan op wat een ander zegt :P

Ik heb meestal dat wanneer iemand zegt dat de betaling overgemaakt is, het hooguit een paar uur later op mijn rekening staat. Maar soms pas een paar dagen later... maar dat is meestal dan wel bij mensen die al een beetje overkomen alsof ze alsof ze een beetje warrig zijn of wellicht niet 100% goede bedoelingen hebben.