dodootje schreef:Ik krijg alleen haar naam te zien
Had je pb gekregen ik heb je het adres van haar gestuurd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiki1976 schreef:De verkoper van de laarzen vind het dus doodnormaal om kapotte laarzen te verkopen en dit niet te melden. Dit is overigens ook niet zichtbaar op de foto's. Ze blijft volhouden dat de laarzen hetzelfde zijn als op de foto. Kunnen best dezelfde laarzen zijn maar alleen jammer dat de staat hiervan niet hetzelfde is.
Maar goed ben hier dus ook nog niet klaar mee, want dit is gewoon oplichting!
kiki1976 schreef:De verkoper van de laarzen vind het dus doodnormaal om kapotte laarzen te verkopen en dit niet te melden. Dit is overigens ook niet zichtbaar op de foto's. Ze blijft volhouden dat de laarzen hetzelfde zijn als op de foto. Kunnen best dezelfde laarzen zijn maar alleen jammer dat de staat hiervan niet hetzelfde is.
Maar goed ben hier dus ook nog niet klaar mee, want dit is gewoon oplichting!
kiki1976 schreef:Nou voor deze dame is het dus blijkbaar dood normaal, en ziet het probleem dus ook niet.
Blijft beweren dat ze dus niet stuk zijn. Zal er ff foto´s van maken en deze haar toesturen.
Maar ben er al via facebook achter dat het dus ook een mede bokker is,
silvericathy schreef:silvericathy schreef:Ik ben eens benieuwd.. zeer veel interesse in een verzameling mineralen van iemand.. gemaild voor de prijs, die heb ik gekregen. Nu nog even de bank gegevens van haar ontvangen, en dan kan ik het geld overmaken.
Ben benieuwd wanneer ik de mineralen dan krijg toegestuurdhopen dat dit een positieve ervaring wordt.
Geld is inmiddels overgemaakt, en de mineralen zouden worden opgestuurd zodra geld binnen is.. ben benieuwd