Bellatrix schreef:Regen.
Nou idd, ik werk thuis maar de kids zullen toch op school/opvang moeten komen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bellatrix schreef:Regen.
En dan zaterdag en zondag weer vorst. Kan mijn (grondwerk) les alweer niet doorgaan. Heb de afgelopen drie dagen voor het eerst dit jaar iets kunnen doen met mijn paarden. Die paar pogingen tot grondwerk in een besneeuwde bak niet meegerekend. 
Bellatrix schreef:
Laat je wel een foto zien van je kwarktaart?

)
Foaly schreef:Die kwarktaart, dat zou mij ook gebeuren
Polarize schreef:Oehh matcha kwarktaart? Heb je die zelf gemaakt of is het een nieuwe mix?
Als de smaak maar goed is
Ik mag vandaag weer tot half 5kijk er nu al naar uit om vrijdag uit te slapen omg
Gewone kwarktaartmix (of zelf uiteraard kwarktaart maken), en dan heb ik er 'Matcha latte' van Barú doorheen gedaan. Dat gebruik je normaal om drinken mee te maken, maar dit kan ook 

)
is je matras/bedbodem nog goed? Heb je daar al naar gekeken? Ik stikte laatste tijd ook steeds van de rugpijn. Bleek er eerst een lattenbodem niet meer zo ok. Daar een bedplaat opgelegd en dat was opgelost. Later bleek ook een spiraalbodem te slap. Daar ligt nu ook een bedplaat op en langzaam aan gaat mijn rug weer een beetje ok aanvoelen.
hij waarschuwde voor toch wel dagen last. Als het daarna maar over is,
Kookaburra schreef:Bellatrix schreef:
Laat je wel een foto zien van je kwarktaart?
Voor de kwarktaartnieuwsgierigen..
Het onderste gedeelte is wel heel zacht, en loopt 'uit'. Ik trakteer vandaag op het werk, maar ik denk dat ik toch even wat anders haal bij de supermarkt of hema
[ Afbeelding ]
(De groene kleur hoort er wel bij. Het is een matcha-kwarktaart)