Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Mijn vriend die gewoon nooit op tijd ergens klaar kan zijn. Moest voor de vriend van mijn nichtje Gecko's ophalen en hij was bij een kennis aan het hobbyen en nu komen we door hem te laat.
Merlen schreef:Mijn vader die weer deed alsof er gisteren niets gebeurd was.Doet hij altijd.
En of ik hem even wilde helpen met zijn telefoon.
Nyaleti schreef:De eigenaar van mijn vorige pony (15 jaar mijn vriendje) appte gisteren of ze even kon bellen. Stond alleen op het punt om weg te gaan en 's avonds ook weer onverwachts heel laat thuis. Vanochtend appte ze al direct: laat maar weten als je wakker bent dan bel ik. En nu zit ik al een uur naar m'n telefoon te kijken wachten tot ze belt.
Dit is niks goeds en ik zit nu al met tranen in m'n ogen van de stress..
Polarize schreef:Oplader vergeten en powerbank is leeg...hopen dat het hotel ook een USB aansluiting heeft ipv alleen stop contact, anders morgenochtend maar ergens een oplader scoren
Nyaleti schreef:De eigenaar van mijn vorige pony (15 jaar mijn vriendje) appte gisteren of ze even kon bellen. Stond alleen op het punt om weg te gaan en 's avonds ook weer onverwachts heel laat thuis. Vanochtend appte ze al direct: laat maar weten als je wakker bent dan bel ik. En nu zit ik al een uur naar m'n telefoon te kijken wachten tot ze belt.