Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 18:50

Raam open = koud
Raam dicht = stikken in de verflucht. Heb net een kast geverfd

Irritant. :=

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 19:34

Ouders die zonder mij eten en niks voor me overlaten.
Hun hebben geen zin meer om te koken en er is niks simpels in huis om eventjes zo in de pan te gooien -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 19:39

fotolijstje schreef:
Ouders die zonder mij eten en niks voor me overlaten.
Hun hebben geen zin meer om te koken en er is niks simpels in huis om eventjes zo in de pan te gooien -O-

Je mag wel portie andijvie stamppot ophalen, maar gok een beetje ver weg. :+

Gewoon tot 3x toe douchemat vergeten. 8)7
Laatst bijgewerkt door Marcella op 07-03-22 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 19:41

Vriend heeft corona, heel sneu, hij is er flink ziek van opeens :(:).

Nu zit ik dus thuis in quarantaine te wachten of ik het ook krijg, ja of nee :').

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 20:13

Vandaag na isolatie eindelijk weer naar werk. Meteen twee overuren gedraait :x

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 20:51

_San87_ schreef:

Nu zit ik dus thuis in quarantaine te wachten of ik het ook krijg, ja of nee :').

Jij mag toch gewoon naar buiten?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 20:54

saskiaojan schreef:
_San87_ schreef:

Jij mag toch gewoon naar buiten?

Ik heb geen boosterprik gehad, dus mag niet naar m'n werk.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:10

Beterschap voor je vriend, hopen dat jij het niet krijgt San!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:16

chanicha schreef:

Ja, aan de andere kant, beter nu zelf ook corona krijgen, zijn we er beide maar vanaf :').

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:17

Balen zeg San, hopelijk word je niet heel ziek!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:21

Ach ja, met al die versoepelingen kun je erop wachten ook corona te krijgen :').

Maar, leuk is anders.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:23

De één na de ander op t werk heeft corona.

Jongens. Nu ff niet. Heb volgende week examens. Alsjeblieft.... Sla mij even over ..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:25

Ik kan het niet krijgen denk ik. _O-

Maar denk dat ik het allang zonder symptomen heb gehad.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:29

Beterschap voor jullie San, hopelijk blijven de klachten mild!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:30

Telpeva schreef:

Vriendje is wel echt ziek :(:). Koorts, als ie wat gedaan heeft moeite met ademhalen, spierpijn, hoofdpijn, neus vol. Echt sneu.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:52

MarlindeRooz schreef:

Nou ik ga hier inmiddels ook in geloven. Afgelopen 4 weken ben ik met 22 mensen in contact geweest die corona hebben ook meerdere keren in contact. Nu hebben mijn ouders het en ik ga na bijna 7 dagen nog steeds er bij lang. Ik snap er inmiddels ook geen hol meer van.

Ik moet het echt al gehad hebben wat wel kan kloppen zo'n 4 weken geleden had mijn zusje het en ik had in die week een bijna niet zichtbaar positief streepje op de zelftest en ook klachten. GGD negatief getest. Week daarna was ook weer beter weer een streepje bij positief op de zelftest nu echt een stuk duidelijker. Weer naar de GGD en negatief getest. 2 weken terug enorme uitbraak op werk. van de 20 mensen 18 besmet geraakt ( een collega zat al thuis) en ik als enige niet. Toch ook maar naar de GGD na 6 dagen en je raad het al weer negatief. Had ook geen klachten.

En dat terwijl ik binnen 1,5 meter contact heb gehad zonder mondkapje , nog chauffeur heb gespeelt en met 8 besmettelijke mensen in een busje heb gezeten.

Nu zal je zien morgen ben ik het haasje := Ik ga even een stuk hout zoeken om op de kloppen. Iedereen lacht mij uit dat ik nog een mondkapje draag bij besmette mensen en vaak mijn handen was. Maar blijkbaar werkt het dus wel.

Als ik het wel gehad heb van mijn zusje heb ik hele lichte klachten gehad.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:57

Ik mis iemand :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:57

_San87_ schreef:
Telpeva schreef:

Vriendje is wel echt ziek :(:). Koorts, als ie wat gedaan heeft moeite met ademhalen, spierpijn, hoofdpijn, neus vol. Echt sneu.

Ah jasses dat klinkt behoorlijk rot ja -O- hopelijk is hij snel weer de oude!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 22:57

_San87_ schreef:
chanicha schreef:

Ja, aan de andere kant, beter nu zelf ook corona krijgen, zijn we er beide maar vanaf :').

Dat zei ik ook… maar mijn vriend was alleen goed verkouden en twee dagen wat koortsig en ik zit nu met long- en benauwdheidsklachten -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:11

Heel slaperig en moe zijn, daarom wat vroeger naar bed gaan...
... En dan vervolgens klaar wakker in bed liggen :roll: zo jammer dit

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:25

Zebrastreep schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nou ik ga hier inmiddels ook in geloven. Afgelopen 4 weken ben ik met 22 mensen in contact geweest die corona hebben ook meerdere keren in contact. Nu hebben mijn ouders het en ik ga na bijna 7 dagen nog steeds er bij lang. Ik snap er inmiddels ook geen hol meer van.

Ik moet het echt al gehad hebben wat wel kan kloppen zo'n 4 weken geleden had mijn zusje het en ik had in die week een bijna niet zichtbaar positief streepje op de zelftest en ook klachten. GGD negatief getest. Week daarna was ook weer beter weer een streepje bij positief op de zelftest nu echt een stuk duidelijker. Weer naar de GGD en negatief getest. 2 weken terug enorme uitbraak op werk. van de 20 mensen 18 besmet geraakt ( een collega zat al thuis) en ik als enige niet. Toch ook maar naar de GGD na 6 dagen en je raad het al weer negatief. Had ook geen klachten.

En dat terwijl ik binnen 1,5 meter contact heb gehad zonder mondkapje , nog chauffeur heb gespeelt en met 8 besmettelijke mensen in een busje heb gezeten.

Nu zal je zien morgen ben ik het haasje := Ik ga even een stuk hout zoeken om op de kloppen. Iedereen lacht mij uit dat ik nog een mondkapje draag bij besmette mensen en vaak mijn handen was. Maar blijkbaar werkt het dus wel.

Misschien al een keer gehad of kneitergoed afweer systeem? Toen mijn paard in de opfok stond heeft ruim 70% droes gekregen. Alle paarden in zijn clubje waren besmet maar de mijne 0 klachten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:31

Rytir schreef:
Zebrastreep schreef:

Misschien al een keer gehad of kneitergoed afweer systeem? Toen mijn paard in de opfok stond heeft ruim 70% droes gekregen. Alle paarden in zijn clubje waren besmet maar de mijne 0 klachten.

Ik heb geen idee :'). Mijn merrie had toen een ziek veulen met droes en super veel zieke paarden en mevrouw kwam er zonder klachten doorheen :') ze is ook nooit ziek eigenlijk ze laat het niet snel merken.

Ik kwakkel de laatste twee maanden wel maar heb mij nu zo vaak laten testen de afgelopen 3 weken. Al ga ik deze week wel weer even omdat ik in de zorg werk. Maar besmet of niet werken kan ik wel aangezien iedereen het net gehad heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 00:09

Mijn bovenbuurman(/jongen) die blijkbaar een chickie over de vloer heeft die niet normaal kan praten of lachen en hij vergeet ineens alles blijkbaar. Om(vanaf) half 11 ineens lopen klooien met muziek, hele irritante muziek en dan hard zacht hard in volume. Bass veel te hard. Serieus hij weet het dondersgoed dat het gewoon na 10 uur stil of rustig moet zijn, het is letterlijk net weekend geweest en dan kom je hier nu mee? |o
Had de hele dag top energie vrolijk alles maar kak net echt hard in ook nog net reuma medicatie gehad dus dat speelt dan ook mee, dan wil ik nog ff rustig op de bank kopje thee drinken voor ik op bed ga. Ben ik vanmiddag ook vergeten het bed op te maken :evaw: dus dat kon ik eerst nog doen :') nu dus eindelijk in bed beland, dan drink ik hier wel m'n kop thee :roll: waarom kunnen mensen in zo'n vreselijk gehorige bedoeling niet gewoon rekening met elkaar houden en helemaal doordeweeks :n

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 00:31

Wilde vroeg naar bed gaan maar kan niet slapen door een jeuk aanval.. Rot eczeem, ben zo moe maar mijn hele lijf jeukt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 04:07

Lig al meer dan een uur wakker. -O-