Welke maat heb jij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Giolli schreef:Weet je dat je als je op kopen klikt, daarna berzorgdetails, dan op het pennetje klikt, dan op “lijst” dat je er nog meer ziet? Ik had dat probleem eerst ook maar ik wist niet dat bij bij ‘lijst’ nog meer kon selecteren.
iirrssjjee schreef:Ik had schoenen verkocht. Die zijn naar Frankrijk gestuurd. De 18e verkocht, de 20e opgestuurd. De 25e kon ze het afhalen. Nu zegt ze; ja ik kan het niet afhalen omdat ik op vakantie ben, het duurde te lang voordat het binnen was... Ja bestel dan gewoon niet 1 week voordat je op vakantie gaat iets vanuit NL denk ik dan.... Nu komt het automatisch terug zonder dat 1 van ons iets hoeft te doen toch?
C_arola schreef:iirrssjjee schreef:Ik had schoenen verkocht. Die zijn naar Frankrijk gestuurd. De 18e verkocht, de 20e opgestuurd. De 25e kon ze het afhalen. Nu zegt ze; ja ik kan het niet afhalen omdat ik op vakantie ben, het duurde te lang voordat het binnen was... Ja bestel dan gewoon niet 1 week voordat je op vakantie gaat iets vanuit NL denk ik dan.... Nu komt het automatisch terug zonder dat 1 van ons iets hoeft te doen toch?
Klopt, wanneer de termijn om af te halen verstreken is wordt het weer retour gestuurd naar jou.
verootjoo schreef:Legitimatie? Dat heb ik echt nog nooit hoeven laten zien
Ik heb ook eens enthousiast zitten vintedden op vakantie en vergeten dat ik het niet op kon halentoen heeft m’n moeder het opgehaald, ging prima.
En echt irritant ja, maar na een bepaald tijdstip ‘s avonds kan je alleen voor homerr kiezensnap dat echt niet.
_lautje_ schreef:Hier ziet de jongen van het pickuppoint mijn auto de parkeerplaats oprijden en loopt al naar achteren om m’n pakket te halen![]()
En nog nooit hoeven legitimeren daar.
_lautje_ schreef:Hier ziet de jongen van het pickuppoint mijn auto de parkeerplaats oprijden en loopt al naar achteren om m’n pakket te halen![]()
En nog nooit hoeven legitimeren daar.
caro29 schreef:Hahaha jazeker. Ik zwaai met mijn pasje en zeg mijn nummer. Momenteel moet ik dus verplicht maar homerr in mijn wijk maar heb liever dhl in angelslo. Prima daar.