Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 08:34

Vrijdag heeft dochorse m'n pakketje naar de bezorger gebracht, dpd, en de status is nog steeds pakket nog niet verwerkt... Duurt wel lang zo...

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 08:53

Mkango,gefeliciteerd! Y)(^) *\o/*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 08:53

Mkango gefeliciteerd.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 08:55

Gefeliciteerd Mkango!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 08:56

Mkango gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 09:01

Van 9:00-16:15 online cursus, schiet mij maar lek.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 09:02

Mkango schreef:
Thanks, dames. :o :')

_San87_ schreef:
De gemeente Rotterdam die overal picknicktafels neerzet zodat mensen buiten een hapje en een drankje kunnen doen, terwijl de horeca potdichtblijft :? .
Ik vind het wel een goede zet eerlijk gezegd. Aboutaleb kan wel picnictafels neerzetten, maar hij is niet bij machte de horeca weer open te gooien. En er wordt heel veel take-away verkocht hier hoor. :j Je ziet ook heel veel kraampjes buiten staan voor de deur horecagelegenheden en zeker afgelopen zaterdag met het lekkere weer was het overal druk. Juist door picnictafels neer te zetten, denk ik dat je de horeca stimuleert, want mensen kunnen dan toch een soort-van op een terras zitten zonder dat de horecaondernemers zelf er gezeik mee krijgen vanuit de landelijke overheid.

Ik las voornamelijk veel over ondernemers die er verbolgen over zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 09:03

Zertab schreef:
Van 9:00-16:15 online cursus, schiet mij maar lek.

Lange zit...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-21 09:11

Dat ik gewoon even 1 of 2 nachtjes goed wil slapen maar dat gewoon niet mag van het universum ofzo. Laat me gewoon even opladen na de afgelopen twee weken en rot op met je vervelende dromen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 09:15

_San87_ schreef:
Snap ik ook hoor, want het is ook gewoon krom, maar als je een stap achteruit zet en kijkt naar welke "macht" er bij welke overheid ligt, is het imo best een goede zet. De landelijke overheid bepaalt dat de terrassen dicht moeten blijven, dus daar moet de gemeente zich naar schikken, maar de gemeente mag wel gewoon picnicktafels neerzetten, daar heeft De Jonge niets over te zeggen. Wat dat betreft vind ik het dus best slim en ik denk dat het best een positief effect kan hebben voor de horeca.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 09:17

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Snap ik ook hoor, want het is ook gewoon krom, maar als je een stap achteruit zet en kijkt naar welke "macht" er bij welke overheid ligt, is het imo best een goede zet. De landelijke overheid bepaalt dat de terrassen dicht moeten blijven, dus daar moet de gemeente zich naar schikken, maar de gemeente mag wel gewoon picnicktafels neerzetten, daar heeft De Jonge niets over te zeggen. Wat dat betreft vind ik het dus best slim en ik denk dat het best een positief effect kan hebben voor de horeca.

Op foto's zag het er vooral Vondelpark 2.0 uit :=.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 09:27

Dat ik vanmorgen om 5.15 uur wakker werd van 2/3 keiharde knallen 8)7
Lag al te wachten op sirenes maar niks gehoord!
Lees nu op RTV Utrecht dat ik niet de enige was :n

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 09:34

MarcoBorsato schreef:
Nayomie schreef:
Marlinde, de vorige keer dat ik bij de sub bestelde, kregen we een volle tas koekjes en drinken bij _O-

Ja, Mkango, een puberhond? Oke, ze sloopt niet, en ze huilt ook niet snachts. :))

Maar ruikt ze naar hond?

Als ze naar buiten is geweest wel, maar een mondkapje met een beetje parfum doet ook wonderen. :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 09:49

Gefeliciteerd Mkango! :)F

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 09:51

Mkango gefeliciteerd *\o/*

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 09:59

Dadelijk naar de tandarts voor mijn afgebroken kies :brr:

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 10:16

Mkango gefeliciteerd!
Britta31 succes!

Ik irriteer me aan mensen die commentaar leveren als ik mn ramen sta te schoonmaken...
Waarom doe je dat nou zo krijgen wr slecht weer...
Oo doe je die van mij ook even?
Doe je dat met zo'n ding dat werkt toch voor geen meter?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 10:42

Dat je een datum plant voor een vrijgezellen en mensen gaan afzeggen omdat ze op vakantie willen >;)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 10:45

Moestuin schreef:
Dat je een datum plant voor een vrijgezellen en mensen gaan afzeggen omdat ze op vakantie willen >;)

Sorry ik heb dat ook wel is gedaan. :o
In mijn verdediging. Ik moet wel in de zomervakantie op vakantie en als iemand dan midden in de zomervakantie een vrijgezellen feest plant. Ga ik gewoon niet alles daarom heen zetten. Hoe lief ik iemand ook vind. En ja dan is dat maar egoïstisch

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 10:51

Moestuin schreef:

Oh dat snap ik ook wel hoor, ik heb een bruiloft daarvoor ook weleens afgezegd. Nu had ik niet veel met de bruid en was ik eigenlijk ook niet heel vrijwillig uitgenodigd (lang verhaal, vriendinnengroep en zij en ik hadden het minste met elkaar) dus dat vond de bruid ook niet erg. Maar als iemand niet op mijn vrijgezellenfeest of bruiloft wil komen ivm een vakantie wens ik ze een hele fijne vakantie! *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 11:03

Soms heb je bijvoorbeeld ook partners die alleen in die weken vrij kunnen krijgen enzo. :=

Ik erger me aan dat ik enorm moe ben maar ik wil niet te veel caffeïne nuttigen dus ik zit maar met een kop thee ipv een kop koffie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 11:07

Hadden jullie dan ook effectief al toegezegd over de datum en annuleerden jullie dan kort dag? Of kon die datum gewoon niet en hebben jullie dat laten weten? Want dat laatste snap ik prima hoor. Het eerste is mijn ergernis, dat je dingen plant en regelt en 2 weken voor datum: Oh ja, wij gaan last minut op vakantie dus doei!

Zorgt er voor dat het financiële plaatje voor de anderen er nu ook totaal anders gaat uitzien.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-21 11:10

Tripje Action, 45 euro armer :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 11:12

Moestuin schreef:
Hadden jullie dan ook effectief al toegezegd over de datum en annuleerden jullie dan kort dag? Of kon die datum gewoon niet en hebben jullie dat laten weten? Want dat laatste snap ik prima hoor. Het eerste is mijn ergernis, dat je dingen plant en regelt en 2 weken voor datum: Oh ja, wij gaan last minut op vakantie dus doei!

Zorgt er voor dat het financiële plaatje voor de anderen er nu ook totaal anders gaat uitzien.

Nee ik heb bij ontvangen gewoon gezegd dat die datum midden in de zomervakantie is en dat dus voor mij niet praktisch is. Dus de vraag of ze nu een afmelding wilde of wilde afwachten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 11:13

Moestuin schreef:

Maar je kan nu toch geen feestjes geven? :+