pien_2010 schreef:Rutten, vind ik doet het heel goed. Als Groen links stemmer zal ik nooit op hem stemmen, want we liggen als het om onze politieke ideeën gaat te ver uit elkaar. Maar ik sta achter hem nu. Ik vind dat hij het heel erg goed doet en dat hij boven alle partijen in het langsbelang uitstijgt. Zo hoort een premier te zijn in mijn ogen.
Baudet moet je nooit stemmen want er staat letterlijk in op hun pagina's dat als zij aan de macht zijn, ze gelijk beginnen om op de posities die er toe doen hun mensen te zetten. Dat betekent (Trump doet het zelfde), dat je dus op een partij stemt die tot doel heeft de democratie en de vrijheid van meningsuiting te elimineren.
Dat moet je nooit, maar dan ook nooit willen.
Als Groen Links met die onzin zou komen, ook al zouden het allemaal mijn ideeën zijn, dan zou ik nooit meer op die partij gaan stemmen. Want dat is gevaarlijk. Democratie houdt namelijk in dat je ook met de grote of kleine minderheid rekening houdt in je beleid en dat je die meningen moet kunnen horen evenals op lokaal niveau dat beleid hoort te zien.
Ik huiver van arrogante witte Baudet mannen die denken dat zij de wijsheid in pacht hebben en het wel eens allemaal gaan regelen.
Rutten en ik, zouden heel goed samen een gezellige avond kunnen hebben, want Rutten net als ik, omarmt de democratie met daarin al de verschillende opvattingen, mensen, huidskleuren, achtergronden, geloven etc.
Moo gezegd Pien!!