Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Luxorvalkje schreef:Ik ben al lang blij als ouders niet ‘koetsjie koetsjie’ gaan doen als ze zo dreinen.
Hier was er een keer eentje inde supermarkt (pre Corona) maar die was ook een jaar of acht of zo. En ik wist dat de moeder het altijd negeerde toen ze jonger waren.
Ze stond een gang verder en dat kind ging te keer. Ter hoogte van de luiers / maansverandering verzuchtte ze dat ze dacht dat dit voorbij was.
Toen heb ik gevraagd of ik even wat mocht doen (ze was er oké mee).
Ik hoefde maar mijn telefoon te pakken en net iets te hard tegen mijn vriendin te zeggen hoeveel likes we gingen krijgen als we dit zouden filmen.
Kind stond op en liep snel weg.
Femke_Tweety schreef:Een mooike voor dit topic.
Borstvoedingstatoos...
https://www.babybytes.nl/nieuws/nieuwe- ... s-tatoeage
Aaaaaand goooo!
Niobe schreef:Gewoon geen inkt gebruiken, maar alleen moedermelk.Femke_Tweety schreef:Een mooike voor dit topic.
Borstvoedingstatoos...
https://www.babybytes.nl/nieuws/nieuwe- ... s-tatoeage
Aaaaaand goooo!
Oh, ik had eigenlijk verwacht tattoo's te zien gezet met moedermelk.![]()
Geen idee of dat kan, maar met as kan het ook schijnbaar.
Tja, sommige mensen vinden borstvoeding het mooiste wat er is. Sommige zijn best mooi uitgewerkt!
Relaxed schreef:Met dieren kan ik altijd terecht bij mijn vrienden.Oh nee, over paarden praten deed ik alleen met mensen die ook iets met paarden hadden.. Andersom zit ik ook niet op kinderverhalen te wachten immers..
Relaxed schreef:Oh nee, over paarden praten deed ik alleen met mensen die ook iets met paarden hadden.. Andersom zit ik ook niet op kinderverhalen te wachten immers..
Niobe schreef:Pics or it didn't happen!Relaxed schreef:Oh nee, over paarden praten deed ik alleen met mensen die ook iets met paarden hadden.. Andersom zit ik ook niet op kinderverhalen te wachten immers..
Onbewust doe ik dat ook niet idd, over mijn katten ook niet. Alleen als er iemand naar vraagt of als ik echt een heeeeeeele leuke foto heb