Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:Zo, eindelijk alle 271 pagina's gelezen, geweldige verhalen. Had cocktailstoeltje uit de jaren 60 te koop. Heel veel wazige reacties maar een dame die ook gezellig bleef chatten. Kwam uit Amsterdam, ik uit Friesland. Gister naar de kop van de Afsluitdijk gereden waar haar man het stoeltje kwam halen. Keurig op tijd, geen gezeur over de prijs, ideaal. Wilde zelf een plantenhanger kopen. Gevraagd naar de prijs, was 15 Euro. Gezegd dat ik 3 wilde. Geen reactie meer, heb ze succes gewenst, bizar volk.
_Mir schreef:Oke dit is echt vreemd. Ineens geeft mijn marktplaats constant een foutmelding en kan ik het niet meer gebruiken. Ook verschillende andere apps krijg ik niet meer open.
Er is geen update beschikbaar, de telefoon is uit/aan gezet en ik heb de marktplaats app al opnieuw gedownload. Het haalt niks uit.
Meer mensen hier last van ?
Suzanne F. schreef:Leuk! Waar hang je die aan? Heb je haken in het plafond?
nynke55 schreef:Die knoop je toch zelf even in elkaar?
nynke55 schreef:hahahatsjoe schreef:Bedankt Daphara ! Voor 1,50 ga ik niet zelf prutsen hoor.
Nee, het is zo veel gemakkelijker om een kindje in china dat te laten doen en dan hier naar toe te sturen, voor 1,50 euro.