Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 20:25

Je kan de app weer updaten en dan doet alles het weer geloof ik :)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 20:31

Ja klopt, wat hij heeft geüpdatet lijkt het weer te doen.
Tenminste tot nu toe :)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 10:40

Zo, eindelijk alle 271 pagina's gelezen, geweldige verhalen. Had cocktailstoeltje uit de jaren 60 te koop. Heel veel wazige reacties maar een dame die ook gezellig bleef chatten. Kwam uit Amsterdam, ik uit Friesland. Gister naar de kop van de Afsluitdijk gereden waar haar man het stoeltje kwam halen. Keurig op tijd, geen gezeur over de prijs, ideaal. Wilde zelf een plantenhanger kopen. Gevraagd naar de prijs, was 15 Euro. Gezegd dat ik 3 wilde. Geen reactie meer, heb ze succes gewenst, bizar volk.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 11:21

hahahatsjoe schreef:
Zo, eindelijk alle 271 pagina's gelezen, geweldige verhalen. Had cocktailstoeltje uit de jaren 60 te koop. Heel veel wazige reacties maar een dame die ook gezellig bleef chatten. Kwam uit Amsterdam, ik uit Friesland. Gister naar de kop van de Afsluitdijk gereden waar haar man het stoeltje kwam halen. Keurig op tijd, geen gezeur over de prijs, ideaal. Wilde zelf een plantenhanger kopen. Gevraagd naar de prijs, was 15 Euro. Gezegd dat ik 3 wilde. Geen reactie meer, heb ze succes gewenst, bizar volk.

Plantenhangers zijn heel goedkoop op Ali te bestellen, dan heb je er voor €15 zo 2 tot 10 stuks, even afhankelijk van wat je wil. Deze simpele zijn €1,50

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 12:26

Leuk! Waar hang je die aan? Heb je haken in het plafond?

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:25

Die knoop je toch zelf even in elkaar?

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:48

Zou vast wel een bekende ergernis zijn maar mensen die niet reageren nadat ze een bod hebben gedaan halen echt t bloed onder me nagels vandaan := Like waarom doe je dan alsof je interesse hebt om dan vervolgens te negeren, niet raar, gewoon moker irritant

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:59

nynke55 schreef:

Dit, het is echt een grap dat mensen geld betalen voor van die hangers. Het kost je echt nog geen vijf minuten om de knoop te "leren" en het zelf in elkaar te zetten. :')

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 14:01

Maakt toch niet uit, als iemand daar geld voor wil betalen is het toch prima? :)

Ik had vandaag op een t-shirt geboden.
Bod verwijderd en geen bericht. Nu is de status aangepast van 'bieden' naar een vraagprijs. Zet dat er dan gewoon gelijk bij wat je er voor wil hebben :+

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:35

Bedankt Daphara ! Voor 1,50 ga ik niet zelf prutsen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:56

Hier ook al meerdere keren iemand die een bod deed op een horseware liner en dan vervolgens niet meer reageert, waarom doe je dan een bod?!

En ik wacht nog steeds op iemand die vorige week dinsdag iets zou ophalen maar geen enkele reactie meer.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 16:23

hahahatsjoe schreef:

Nee, het is zo veel gemakkelijker om een kindje in china dat te laten doen en dan hier naar toe te sturen, voor 1,50 euro. 8)7

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 16:31

nynke55 schreef:
hahahatsjoe schreef:

Nee, het is zo veel gemakkelijker om een kindje in china dat te laten doen en dan hier naar toe te sturen, voor 1,50 euro. 8)7

:j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 16:46

nynke55 schreef:
hahahatsjoe schreef:

Ver van ons bed show, dus dan maakt het niet uit.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 16:48

Volgens mij is het ook lastiger om het pakje open te maken dan zo'n ding te knopen.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 16:59

Zucht ... hier nu 2 “ja, stuur betaalverzoek maar” ... gedaan en nu al dagen stilte ...
Waarom ???

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 17:49

Ik had iets gekocht en betaald, en toen kwam ze er opeens mee dat het niet via brievenbus pakket kon, dus ik heb extra betaald voor een gewoon pakket. Nou is het verstuurd in een, ja daar komt ie: brievenbus pakket. Geen big deal, maar ik vind het verre van netjes...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 18:27

Hier al weken een grote zware houten dekenkist op Mp staan, is met leer bekleed. Ik krijg alleen maar onzinbiedingen van 15 euro. Pffff.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 18:29

Ik heb iets staan voor 20 euro, krijg ik een bod van 15 euro inclusief verzendkosten. Ja want het is al gebruikt :evaw:

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 18:36

_Mir schreef:
Oke dit is echt vreemd. Ineens geeft mijn marktplaats constant een foutmelding en kan ik het niet meer gebruiken. Ook verschillende andere apps krijg ik niet meer open.

Er is geen update beschikbaar, de telefoon is uit/aan gezet en ik heb de marktplaats app al opnieuw gedownload. Het haalt niks uit.

Meer mensen hier last van ?

Yep! Vreselijk!
Ik heb gisteren fabrieksinstellingen terug moeten instellen. Daarna werkte de meeste van mijn apps weer normaal. Degene die dat niet deden, kon ik verwijderen, opnieuw installeren, en toen werkten die ook weer terug :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 20:58

Oh wauw, ik reageerde net op een advertentie van een dier.
Gewoon uit interesse hoe oud en de vraagprijs.

Krijg ik als eerste terug. Ja stuur maar je WhatsApp nummer.

Dus ik stuurde

Eh nee sorry via ebaykleinanzeige kun je prima berichten sturen.

Krijg ik als antwoord, ja zoiets is altij anoniem dus bij echte interesse stuur een WhatsApp nummer

Waarom is het niet oké via de ebayapp te berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 21:16

Omdat ze je misschien een tikkie willen sturen van 1 cent om je rekening te verifiëren? Of een tikkie om een aanbetaling te doen om het dier te reserveren?

Ik las laatst iets over Sim swapping ofzo. Dan nemen ze je nummer over. Dat is ook een eng iets. Dat kunnen ze doen als ze genoeg info van je hebben om je provider te overtuigen dat jij het bent.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 21:26

Ik heb geen idee..
Maar op zo'n manier hoeft 't niet van mij

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 21:29

Suzanne F. schreef:
Leuk! Waar hang je die aan? Heb je haken in het plafond?

Ik heb de oude gordijnstokken nog boven de ramen, daar de hangplanten aan hangen die echt giftig voor katten zijn, zoals deze Aloë Vera plantjes. Ik heb al jaren geen gordijnen meer, iets met letterlijk katten die in de gordijnen hangen (vooral de kittens, doodeng als die kleintjes tot bovenin klimmen) en elk jaar nieuwe gordijnen moeten kopen, dus overgestapt op dubbel rolgordijn, 1 lichtdoorlatend in het kozijn en 1 verduisterend voor het kozijn. Die blijven langer heel.

nynke55 schreef:

Ja ik heb er ook wat zelf geknoopt van sisal touw.

Afbeelding

Maar in Coronatijd is goed geschikt touw hiervoor niet even makkelijk te vinden.

nynke55 schreef:
hahahatsjoe schreef:

Beetje flauw, controleer jij bij alles wat je wil kopen of er niet “made in China” op staat. Kom op zeg. Ik praat kinderarbeid absoluut niet goed, maar ik vind deze opmerking echt te ver gaan.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 22:08

Nee hoor, ik heb op zich geen problemen met spullen uit china, ik bestel er ook wel eens wat. Maar echt, dit is zo simpel, dit leerde ik op de kleuterschool al. Zo'n ding uit china te laten komen vind ik echt van de zotte. En dan ook nog in dit topic, waar mensen hun spullen een 2e kans gunnen. Hierbij een linkje voor sisal touw

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr