Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:36

Berdien schreef:
Het topic heet 'unpopular opinions' he ;) Ik hoef niet overtuigd te worden van het feit dat mijn mening unpopular is, daarom zet ik hem ook hier :+

True. Wist alleen niet dat er niet op elkaar gereageerd mag worden. :D

Berdien

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:40

Zeker wel, maar aantonen hoe unpopular een mening is is zo... nou ja, dat bevestigt puur het bestaan van dit topic :))

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-21 11:42

Gini schreef:
Balenciaga schreef:

Als je het lief vraagt mag je van ons misschien wel de Nederlandse nationaliteit aannemen.. :D

Verleidelijk, maar dan denk ik aan studieschulden en woningprijzen en dan is België wel weer ietsjes leuker. :D

Maar het feit dat mijn auto niet ieder jaar nieuwe schokdempers moet maakt een hoop goed O:)

Grapje, ik werk in België :+

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:42

Kana schreef:
HopeMyDay schreef:
Borstvoeding geven midden in een restaurant is echt heel smerig. Doe dat ergens anders :(

Waar vind jij dat dat moet gebeuren?

Nou idd.

Moeders moeten dan maar met hun kindje op toilet gaan zitten?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:44

Berdien schreef:
Zeker wel, maar aantonen hoe unpopular een mening is is zo... nou ja, dat bevestigt puur het bestaan van dit topic :))

Haha oké sorry sorry. En nu weer door naar de belangrijke zaken. :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:45

Balenciaga schreef:
Gini schreef:

Verleidelijk, maar dan denk ik aan studieschulden en woningprijzen en dan is België wel weer ietsjes leuker. :D

Maar het feit dat mijn auto niet ieder jaar nieuwe schokdempers moet maakt een hoop goed O:)

Grapje, ik werk in België :+

Oh geen grap, daar heb je echt een punt. Zo erg dat het gesteld is met onze wegen. Leggen ze ergens een strook van 500 meter goede snelweg aan, voelt dat echt als een verademing. :')

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:03

Berdien schreef:
Ik vind de hele heisa rondom Max en de F1 sowieso bizar overtrokken :+ 't Kereltje is als eerste met zijn auto over de finish. Whoopwhoop.. Zullen we het dan nu weer over écht belangrijke zaken hebben?

Mee eens, ik word er gestoord van en had eigenlijk heel hard gehoopt dat ie niet zou winnen zodat we weer even van dit trieste gebeuren af zouden zijn :+ Nee eerlijk, ik vind het bij sommige mensen die ik ken zelfs een beetje sneu hoe erg zo’n sport die ze op tv volgen hun leven beheerst...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:09

Memories schreef:
Berdien schreef:
Ik vind de hele heisa rondom Max en de F1 sowieso bizar overtrokken :+ 't Kereltje is als eerste met zijn auto over de finish. Whoopwhoop.. Zullen we het dan nu weer over écht belangrijke zaken hebben?

Mee eens, ik word er gestoord van en had eigenlijk heel hard gehoopt dat ie niet zou winnen zodat we weer even van dit trieste gebeuren af zouden zijn :+ Nee eerlijk, ik vind het bij sommige mensen die ik ken zelfs een beetje sneu hoe erg zo’n sport die ze op tv volgen hun leven beheerst...

Dat laatste met name.

Ik volg het vanaf de zijlijn een beetje en het was duidelijk een kwestie van tijd dat Hamilton het een keer af zou leggen tegen Max. Mooi, dat is bij deze gebeurt; top gereden Max!
Ik heb sterk de indruk dat Max er zakelijker en realistischer in staat dat sport adorerend Nederland...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:12

Berdien schreef:

Eens hoor :+

Voor hem en zijn familie/vrienden natuurlijk hartstikke leuk. Maar mensen die hun profielfoto wijzigen naar een foto van hem... beetje overdreven :')

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:19

Maar dat vind ik met voetbal ook…

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:23

Ach, leuk nieuws in plaats van al dat corona gebeuren is ook weleens welkom toch. Het seizoen is nu voorbij, dus het kalmeert vanzelf weer.

Ik ben langere tijd gestopt met nieuws volgen, omdat er doorgaans alleen maar ellende voorbij komt (corona, politiek, huizenprijzen, oorlog, klimaat).

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:24

Dat vind ik ook overdreven.
Maar idd met voetbal ook, daar word je nog meer mee dood gegooid.
Toch vind ik het ook leuk voor de mensen die van voetbal houden als ze kampioen worden.
Die vrolijkheid. En helaas dan vaak ook hooligans, dat heb je et de racesport weer niet.
Ik vind het juist fijn om te zien dat mensen, zeker nu, blij kunnen zijn.

En ja ik heb ook staan krijsen in die laatste bocht, heerlijk!!!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:28

Berdien schreef:

Dit is zo hetzelfde als mensen die paardrijden geen sport vinden

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:35

paardrijden is ook niet perse een sport :Y)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:36

Cer schreef:
paardrijden is ook niet perse een sport :Y)

Nou, dat het makkelijk is dan :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:53

Niobe schreef:
Berdien schreef:

Dit is zo hetzelfde als mensen die paardrijden geen sport vinden

Niet helemaal mee eens.. Die mensen denken dat paardrijden geen inspanning is en je geen spieren gebruikt.

Ongeacht of Formule 1 wel of geen sport is, vind ik die heisa er omheen overdreven.
Maar dat vind ik van alle sporten waar je mee doodgegooid wordt.

Ook paardensport interesseert me niet als er geen bekenden van mijzelf meerijden.
Als ik wel mensen ken die meerijden, dan vind ik het leuk om te volgen. Maar dat geldt dan ook weer voor andere sporten. :)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:55

Formule 1 is topsport, je moet echt heel fit zijn om dat vol te kunnen houden, lichamelijk erg zwaar.

Over f1 gesproken: ik irriteer me aan de succes supporters die nu opeens de laatste race kijken omdat Max toevallig kon winnen. :+

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:58

Dit is niet het waaraan erger je je-topic :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 13:29

Gini schreef:
Dit is niet het waaraan erger je je-topic :D

Ik denk dat er niet zoveel mensen zijn die mensen die 1 keer kijken irritant vinden :P

Mensen zeggen namelijk altijd: ik snap niet waar je je druk om maakt. ;) dus ik vind het een niet populaire mening.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 13:30

sureido schreef:
Over f1 gesproken: ik irriteer me aan de succes supporters die nu opeens de laatste race kijken omdat Max toevallig kon winnen. :+

Guilty :')
maar, ik heb dan ook eigenlijk alleen de laatste 10 rondes gezien, terwijl ik steeds aan mn vriend vroeg "huh, wat gebeurt er nou?", "oh, mag dat zomaar??", "hoe kan dat nou?" :')
maar ik heb niet gesupport, dus heel erg was het niet :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 13:33

Cer schreef:
sureido schreef:

Guilty :')
maar, ik heb dan ook eigenlijk alleen de laatste 10 rondes gezien, terwijl ik steeds aan mn vriend vroeg "huh, wat gebeurt er nou?", "oh, mag dat zomaar??", "hoe kan dat nou?" :')
maar ik heb niet gesupport, dus heel erg was het niet :D

Whaha, het gaat me er dan ook vooral om dat mensen dan op Instagram of Snapchat foto’s gaan zetten met trots etc terwijl ze geen idee hebben hoe of wat :+

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 13:35

Sport is in de basis eigenlijk ook gewoon volksvermaak. Daarvoor werd dat ooit uitgevonden. :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 13:41

Gini schreef:
Sport is in de basis eigenlijk ook gewoon volksvermaak. Daarvoor werd dat ooit uitgevonden. :D

Geef de mens brood en spelen.

Volgens Julius Caesar :D

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 14:44

Ze zouden per direct alle betaalde paardensport moeten afschaffen. Het blijft maar schandalen opleveren en er veranderd geen drol. De bende even flink opschudden door alles stop te zetten totdat de dieren wel fatsoenlijk behandeld worden (flink wat uren buiten komen, in kudde's, geen getrek aan teugels, losse neusriemen etc etc) is volgens mij de enige oplossing.

En als dat betekend dat er flink wat stallen dicht moeten (degenen zonder fatsoenlijke buitenruimte bijvoorbeeld) en daardoor de prijzen omhoog vliegen waardoor veel minder mensen een paard kunnen betalen dan moet dat maar.

Ook matig populair gok ik..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 14:46

Er moet sowieso beperkingen komen voor het houden van (huis)-dieren...
Oh, en het 'krijgen/maken' van kinderen...