Berdien schreef:Het topic heet 'unpopular opinions' heIk hoef niet overtuigd te worden van het feit dat mijn mening unpopular is, daarom zet ik hem ook hier
True. Wist alleen niet dat er niet op elkaar gereageerd mag worden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gini schreef:Balenciaga schreef:
Als je het lief vraagt mag je van ons misschien wel de Nederlandse nationaliteit aannemen..
Verleidelijk, maar dan denk ik aan studieschulden en woningprijzen en dan is België wel weer ietsjes leuker.
Balenciaga schreef:Gini schreef:
Verleidelijk, maar dan denk ik aan studieschulden en woningprijzen en dan is België wel weer ietsjes leuker.
Maar het feit dat mijn auto niet ieder jaar nieuwe schokdempers moet maakt een hoop goed![]()
Grapje, ik werk in België
Berdien schreef:Ik vind de hele heisa rondom Max en de F1 sowieso bizar overtrokken't Kereltje is als eerste met zijn auto over de finish. Whoopwhoop.. Zullen we het dan nu weer over écht belangrijke zaken hebben?
Memories schreef:Berdien schreef:Ik vind de hele heisa rondom Max en de F1 sowieso bizar overtrokken't Kereltje is als eerste met zijn auto over de finish. Whoopwhoop.. Zullen we het dan nu weer over écht belangrijke zaken hebben?
Mee eens, ik word er gestoord van en had eigenlijk heel hard gehoopt dat ie niet zou winnen zodat we weer even van dit trieste gebeuren af zouden zijnNee eerlijk, ik vind het bij sommige mensen die ik ken zelfs een beetje sneu hoe erg zo’n sport die ze op tv volgen hun leven beheerst...
Berdien schreef:Ik vind de hele heisa rondom Max en de F1 sowieso bizar overtrokken't Kereltje is als eerste met zijn auto over de finish. Whoopwhoop.. Zullen we het dan nu weer over écht belangrijke zaken hebben?
Niobe schreef:Berdien schreef:Ik vind de hele heisa rondom Max en de F1 sowieso bizar overtrokken't Kereltje is als eerste met zijn auto over de finish. Whoopwhoop.. Zullen we het dan nu weer over écht belangrijke zaken hebben?
Dit is zo hetzelfde als mensen die paardrijden geen sport vinden
sureido schreef:Over f1 gesproken: ik irriteer me aan de succes supporters die nu opeens de laatste race kijken omdat Max toevallig kon winnen.
Cer schreef:sureido schreef:Over f1 gesproken: ik irriteer me aan de succes supporters die nu opeens de laatste race kijken omdat Max toevallig kon winnen.
Guilty
maar, ik heb dan ook eigenlijk alleen de laatste 10 rondes gezien, terwijl ik steeds aan mn vriend vroeg "huh, wat gebeurt er nou?", "oh, mag dat zomaar??", "hoe kan dat nou?"
maar ik heb niet gesupport, dus heel erg was het niet