Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 23:05

Resistance schreef:
Bumperklevers. Waarschijnlijk enkel omdat ik in een klein mini autootje rijdt en zij in een dikke bak. Ik probeer altijd eerst het gas los te laten, en als dat niet werkt trap ik een keer flink op m'n rem. ~~}>

Oh ik deel je frustratie! Zelfs als ik in de bak van m'n pa rijd (een dikke opel insignia) heb ik standaard van die vervelende personen in m'n kont hangen. Mijn remedie om ze echt even flink te pesten, je ruiten sproeien! De persoon achter je krijgt de volle laag :Y) Moet ie maar niet in je kont kruipen :')

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 23:07

taartjee schreef:
Resistance schreef:
Bumperklevers. Waarschijnlijk enkel omdat ik in een klein mini autootje rijdt en zij in een dikke bak. Ik probeer altijd eerst het gas los te laten, en als dat niet werkt trap ik een keer flink op m'n rem. ~~}>

Oh ik deel je frustratie! Zelfs als ik in de bak van m'n pa rijd (een dikke opel insignia) heb ik standaard van die vervelende personen in m'n kont hangen. Mijn remedie om ze echt even flink te pesten, je ruiten sproeien! De persoon achter je krijgt de volle laag :Y) Moet ie maar niet in je kont kruipen :')

Oeeee goeie van die ruiten sproeien! Die ga ik onthouden! Rij ook in een klein bakkie (Toyota aygo, trekt nou eenmaal niet zo snel op) en heb idd regelmatig last van zulke aso’s. Bedankt voor de tip! +:)+
Laatst bijgewerkt door charrr91 op 04-09-19 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 23:09

Marcella schreef:
xDenies schreef:
Tweede dag ziektewet achter de rug en nu al de vraag krijgen; voel je je al beter?

Kappen nou hoor...

Wat je terug zou kunnen zeggen.

Hoe meer je erna vraagt hoe slechter het gaat. }:)

Ik ben bang dat de virus infectie in de tussentijd een ontsteking is. -O-

In eerste instantie werd er gevraagd hoe het ging waarop ik antwoorde 'zwaar', zo ervaar ik het ook. Er komt veel emotie o.a bij kijken. En toen was het; voel je je niet al beter? Niet minder pijn nu je niet werkt?

Mijn antwoord; we zijn 2 dagen verder :')

Hou jij je zelf goed in de gaten????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 23:46

taartjee schreef:
Resistance schreef:

Hahahaha, goeie! :') Ga ik onthouden. Had vanavond zo'n hardnekkige dat zelfs vaart minderen tot 50 waar je 80 mag niet hielp. En ik rijd dus normaal ook al door, meestal 90. En dan nog lopen kontkruipen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 23:57

:') Bumperklevers die leer ik ook kennen nu ik rijbewijs heb , bedankt voor de tips die kunnen weleens van pas komen ~~}>

Erger mij aan een instagram post , kan je zo niet op insta zetten pff >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 00:09

Ik denk dat hard remmen bij een bumperklever niet zo'n handige tip is Rebecca :+ 30 km onder de limiet gaan zitten ook niet trouwens :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 00:21

Dat ik teveel hooi op mijn vork neem, maar niet weet waarmee ik moet stoppen en dat telkens uitstel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-19 04:54

Dat mijn vriend weer eens bij het natvoeren gisteravond de brokken van mijn kat niet weggenomen heeft en ze nu dus weeral de hele nacht loopt te spoken. Mijn wekker gaat om 6.30 -O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 07:24

Aan een idioot in de auto die mij bijna van mijn fiets reed. Ze reed al hele tijd deun achter me met auto, maar er stond een vrachtwagen op het fietspad dus ze kon mij ook niet inhalen. Vervolgens haalt ze me op het kruispunt in en slaat rechtsaf, terwijl ik daar nog fiets. Vervolgens naar mij toeteren en gebaren, sjonge jonge. Niet leren kijken in het verkeer. :\

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-19 07:29

Had ik gister ook.. kruispunt en iemand die spontaan rechtdoor op dezelfde weg vergeten was. Reed me ook bijna van m'n sokken.. ben met een hoop gescheld en handgebaren van m'n fiets af gesprongen om te kunnen ontwijken. Niet normaal. Reed gewoon klakkeloos achter zijn/haar voorganger aan.

Ik zonet aan een "vriendin" van me. Is een tijd geleden bij een vereniging gedaan en sindsdien is ze behoorlijk veranderd. Kwam haar net tegen in de bus en zeg goeiemorgen. Kijkt me aan, geen glimlach en zegt niks terug en daar kon ik het mee doen.

Snap dat je niet wil kletsen in de ochtend, ik ook niet, maar een begroeting kan er toch wel af :')

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 07:46

Spierscheur in beide kuiten. Auw #)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 07:55

Anthea schreef:
Ik denk dat hard remmen bij een bumperklever niet zo'n handige tip is Rebecca :+ 30 km onder de limiet gaan zitten ook niet trouwens :=

Dit inderdaad. Als iemand achter mij loopt te drammen in het verkeer, ga ik meestal 10 km/u onder de maximale snelheid rijden. Maar rare fratsen uithalen zoals ineens op de rem trappen of 30 km/u onder de maximale snelheid gaan rijden vind ik echt heel dom. Vooral dat remmen. Dan heb je echt je rijbewijs bij een pakje boter gekregen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 07:56

Doe wel even mijn rem aantikken zodat ze schrikken van het remlicht. Maar echt op de rem trappen is gevaarlijk. Idem dito voor dan even je ruiten schoonmaken. *D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:03

Ik erger me eraan dat ik nog steeds niet weet in welke klas ik zit.. Deze week eerstejaars aan het begeleiden, maar op maandag beginnen mijn eigen lessen en ik wil graag weten waar ik aan toe ben..

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 08:53

Ik heb laatst expres Mn auto laten afslaan en heel rustig opgetrokken omdat er een opgefokt iemand achter me stond man, Pff. Die heeft me iets later op de snelweg via de vluchtstrook (!) rechts ingehaald omdat de linkerbaan ook te langzaam ging. Stak zn middelvinger ook nog naar me op :j

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:06

Even over de bumperklevers en het remmen. Check even het bumperkleven arrest. Voorwaardelijk opzet en schuldig aan doodslag...

Niet dat bumperkleven niet irritant is, dat is net zo goed gevaarlijk rijgedrag, maar remmen kan gevolgen hebben die je liever niet wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:18

Moska schreef:
Even over de bumperklevers en het remmen. Check even het bumperkleven arrest. Voorwaardelijk opzet en schuldig aan doodslag...

Niet dat bumperkleven niet irritant is, dat is net zo goed gevaarlijk rijgedrag, maar remmen kan gevolgen hebben die je liever niet wilt.

Vind het inderdaad ook nogal gevaarlijk, wat als zo'n klever met z'n dikke bak achterop jouw kleine autootje klapt? Ik heb ook een relatief kleine, maar wel snelle auto (Mini) en geef een straal gas, vaak houden ze het niet eens bij, overigens wel waar het kan.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:21

Dat er gewoon geen leuke vacatures online staan

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:43

Rebecca schreef:
:') Bumperklevers die leer ik ook kennen nu ik rijbewijs heb , bedankt voor de tips die kunnen weleens van pas komen ~~}>

Erger mij aan een instagram post , kan je zo niet op insta zetten pff >;)

Met rijles heb ik er zelfs last van. En ik ben geen trage bestuurder :')
Maargoed het maakt niet uit wat voor auto je rijdt, de BMW, polo en zakenmannetjes in een Volvo houden niet van afstand nemen in 90% van de gevallen.

Ik erger me aan het feit dat ik morgen mijn rooster krijg van school en ik daarom diverse dingen niet kan inplannen tot die tijd. :x

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:58

Volgens mij maakt het niet in uit in wat voor auto je rijdt. Ik heb zowel in de Nissan Qashqai van ons als de Nissan Micra van die irritante mensen achter me die duwen, terwijl ik toch echt niet braaf de juiste snelheid rijd en vaak 5-10km harder rijd.

Ik ga dan meestal meteen terug in snelheid en echt tot op de km precies rijden wat mag en als dat niet helpt dan ga ik gewoon een stuk langzamer rijden. Als dat alsnog niet helpt, want sommige etters zijn hardleers, trap ik even de rem in, zodat de rem lichten te zien zijn en dat helpt eigenlijk altijd wel haha. Niks zo irritants als bumperklevers, bah! En je hoeft de rem niet zodanig in te trappen dat je meteen keihard af remt natuurlijk. Als je de rem lichtjes aanraakt gaan de remlichten al aan bv. Het gaat erom dat ze die remlichten zien (en daar is niks gevaarlijks aan) en dat houdt ze normaal wel al op afstand is mijn ervaring.

Ik erger me aan het feit dat onze pup 15min na een uitgebreide wandeling waar ze alles deed, weer een plasje doet binnen, grr.. Oké, ze is pas 1,5 week hier en ik moet geen wonderen verwachten qua zindelijkheid maar frustrerend is het wel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 10:10

cursebreaker schreef:
Volgens mij maakt het niet in uit in wat voor auto je rijdt. Ik heb zowel in de Nissan Qashqai van ons als de Nissan Micra van die irritante mensen achter me die duwen, terwijl ik toch echt niet braaf de juiste snelheid rijd en vaak 5-10km harder rijd.

Ik ga dan meestal meteen terug in snelheid en echt tot op de km precies rijden wat mag en als dat niet helpt dan ga ik gewoon een stuk langzamer rijden. Als dat alsnog niet helpt, want sommige etters zijn hardleers, trap ik even de rem in, zodat de rem lichten te zien zijn en dat helpt eigenlijk altijd wel haha. Niks zo irritants als bumperklevers, bah! En je hoeft de rem niet zodanig in te trappen dat je meteen keihard af remt natuurlijk. Als je de rem lichtjes aanraakt gaan de remlichten al aan bv. Het gaat erom dat ze die remlichten zien (en daar is niks gevaarlijks aan) en dat houdt ze normaal wel al op afstand is mijn ervaring.

Ik erger me aan het feit dat onze pup 15min na een uitgebreide wandeling waar ze alles deed, weer een plasje doet binnen, grr.. Oké, ze is pas 1,5 week hier en ik moet geen wonderen verwachten qua zindelijkheid maar frustrerend is het wel :j

Precies dit, ja. Volgens mij nam iedereen aan dat ik met de rem intrappen bedoel dat ik meteen stil sta, maar ik doelde meer op wat jij hier beschrijft.

Dus nee _Sannnee, ik heb m'n rijbewijs niet bij een pakje boter gehaald. Je kan rijschool ANWB best wat meer vertrouwen in de mensen die ze wel en geen rijbewijs geven. ;)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 10:32

Ik duw ook wel eens hoor als mensen met 100 km per uur inhalen, oh en die zouden eens moeten proberen fratsen uit te halen zoals remmen of met ruitenvloeistof, dan haal ik ze in en kan ik ook mijn ruitenvloeistof aanzetten.

Dat is namelijk ook gevaarlijk. Of met 100 op de middelste rijbaan tukken. Maar als ik al 130 rijd en er zit er een te duwen blijf ik gewoon zo rijden, ga dan ook niet gevaarlijke dingen uithalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 10:37

sureido schreef:
Ik duw ook wel eens hoor als mensen met 100 km per uur inhalen, oh en die zouden eens moeten proberen fratsen uit te halen zoals remmen of met ruitenvloeistof, dan haal ik ze in en kan ik ook mijn ruitenvloeistof aanzetten.

Dat is namelijk ook gevaarlijk. Of met 100 op de middelste rijbaan tukken. Maar als ik al 130 rijd en er zit er een te duwen blijf ik gewoon zo rijden, ga dan ook niet gevaarlijke dingen uithalen.

Zulke acties zijn ook ergerlijk inderdaad, maar dat uitvechten op de snelweg lijkt me toch ook erg gevaarlijk. :oo

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 10:41

sureido schreef:

Maar oprecht he, waarom duwen? Als je sneller gaat dan degene die je inhaalt, maakt het niet uit of je 80 gaat of 130 bij wijze... ja vervelend dat je even wat langzamer moet, maar je komt echt geen minuut later aan op bestemming....

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 10:43

Ook even de remlichten laten zien kan een schrikreactie veroorzaken die gevaarlijk kan zijn.