Sokje_6 schreef:Niet beschikbaar in jouw land of locatie? Cookies in de weg?
Mijn beste vriendin kan hem gewoon bestellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lenaa_tje schreef:Janine1990 schreef:Waarom begint er zo nu en dan ineens één oog heel erg te branden en te tranen?
Waarom weet ik niet maar ik heb hetzelfde (ik vermoed hooikoorts ) maar ik heb daar druppels voor gekregen bij de opticien. Op natuurlijke basis. Helpt mij wel.
Janine1990 schreef:Oke, ja ik had gisteravond links en nu rechts...
Nu heb ik gisteren wel de hele dag boven de verfafbijt gehangen met nu bijbehorende droge keel/neusMaar ik draag een bril... Dus of die dampen bij mijn ogen komen betwijfel ik...
Sodera schreef:Zonnebrand gesmeerd?
Ik heb vorig jaar op een festival in de EHBO tent bijna de hele dag ogen uitgespoeld omdat mensen zonnebrand die niet speciaal voor je gezicht is, op hun gezicht hadden gesmeerd en daarna in hun ogen gewreven oid![]()
Sodera schreef:Zonnebrand gesmeerd?
Ik heb vorig jaar op een festival in de EHBO tent bijna de hele dag ogen uitgespoeld omdat mensen zonnebrand die niet speciaal voor je gezicht is, op hun gezicht hadden gesmeerd en daarna in hun ogen gewreven oid![]()
Steeph schreef:Hoe werken apotheken in België? Kun je daar gewoon binnen wandelen als je een over-the-counter product wil hebben zoals hier in Nederland, of gaat daar alles op recept?
poes schreef:Wat heb je nodig?