Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik moet ook nog fijne sandaaltjes vinden... die niet lelijk zijn.
wittepit schreef:Dammie schreef:King Louie met westernlaarzen erbij plus zo'n zogenaamd casual knot in het haar.....
Westernlaarzen? Shabbies. En dan zo’n babboebakfiets... horror!
Ik heb trouwens wel n king louie jurk. Die is zwart!
Relaxed schreef:Ik had zaterdag ook wat, waren in de dierentuin, staan te kijken welke ijsjes we willen bestellen en staat er een jongen (schat een jaar of 15) voor me die heel enthousiast hallo zegt.. Ik denk dat is een bekende, maar niet dus, dus ik zeg hoi terug en denk wtfBlijkbaar straalt mijn gezicht dat dan ook uit, komt moeders eraan..
Of ik het zo raar vindt dat hij hallo zegt en dat ie het goed bedoeld.. Euh ja, dat zal best, maar ik ken hem helemaal niet en ben dan gewoon verbaasd.. Toen ik ff iets beter keek zag ik wel dat hij verstandelijk beperkt was. Moeders maakt er dus vervolgens een heel ding van en blijft maar doorgaan.. God wat zal zij het zwaar hebben als je alles zo op jezelf betrekt
Ik heb maar niet meer gereageerd en ben mijn ijsje gaan bestellen
Qimm schreef:Haha ik zeg ook altijd hallo tegen mensen die ik tegenkom, dat is waar ik woon vrij normaal, maar laatst was ik in Eindhoven en stapte ik net in mijn auto toen de gene naast mij uitstapte, dus ik groet uit automatisme. Kreeg ook een heel vreemde blik terug'oh ja, dat is niet overal normaal'
Britta31 schreef:Ik ben wel gevoelig voor opmerkingen over Down kinderen.Nichtje en schoonzusje met Down.Maar je heb wel gelijk.Ze kunnen soms wat opdringerig zijn en als ouders of als je met ze op stap bent moet je dat wel in de gaten houden.