Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benen tijdens het zitten ook net ff verder gestrekt dan normaal enzo.
MarlindeRooz schreef:Ik moet ook nog fijne sandaaltjes vinden... die niet lelijk zijn.

wittepit schreef:Dammie schreef:King Louie met westernlaarzen erbij plus zo'n zogenaamd casual knot in het haar.....
Westernlaarzen? Shabbies. En dan zo’n babboebakfiets... horror!
Ik heb trouwens wel n king louie jurk. Die is zwart!
Blijkbaar straalt mijn gezicht dat dan ook uit, komt moeders eraan..
Of ik het zo raar vindt dat hij hallo zegt en dat ie het goed bedoeld.. Euh ja, dat zal best, maar ik ken hem helemaal niet en ben dan gewoon verbaasd.. Toen ik ff iets beter keek zag ik wel dat hij verstandelijk beperkt was. Moeders maakt er dus vervolgens een heel ding van en blijft maar doorgaan.. God wat zal zij het zwaar hebben als je alles zo op jezelf betrekt
Ik heb maar niet meer gereageerd en ben mijn ijsje gaan bestellen
'oh ja, dat is niet overal normaal' Relaxed schreef:Ik had zaterdag ook wat, waren in de dierentuin, staan te kijken welke ijsjes we willen bestellen en staat er een jongen (schat een jaar of 15) voor me die heel enthousiast hallo zegt.. Ik denk dat is een bekende, maar niet dus, dus ik zeg hoi terug en denk wtfBlijkbaar straalt mijn gezicht dat dan ook uit, komt moeders eraan..
Of ik het zo raar vindt dat hij hallo zegt en dat ie het goed bedoeld.. Euh ja, dat zal best, maar ik ken hem helemaal niet en ben dan gewoon verbaasd.. Toen ik ff iets beter keek zag ik wel dat hij verstandelijk beperkt was. Moeders maakt er dus vervolgens een heel ding van en blijft maar doorgaan.. God wat zal zij het zwaar hebben als je alles zo op jezelf betrekt
Ik heb maar niet meer gereageerd en ben mijn ijsje gaan bestellen
of was het zo iemand die graag aandacht wil voor haar beperkte kind? Die heb je ook nog, dat is echt de ergste soort
En daarbij stond ie ook echt tegenover me, dus het was niet gewoon in het voorbijgaan ofzo..
. Maar elke keer als ik ergens anders ging zitten kwam hij achter me aan, wilde op schoot en weet ik veel wat allemaal. Ik zat telkens in kleermakers zit op de bank, of met mijn voet over de leuning de andere kant op en heb hem ook een paar keer gewaarschuwd/afgesnauwd maar dat was alleen maar leuk. Sowieso was hij het enige onderwerp de hele dag
.
Qimm schreef:Haha ik zeg ook altijd hallo tegen mensen die ik tegenkom, dat is waar ik woon vrij normaal, maar laatst was ik in Eindhoven en stapte ik net in mijn auto toen de gene naast mij uitstapte, dus ik groet uit automatisme. Kreeg ook een heel vreemde blik terug'oh ja, dat is niet overal normaal'
. Ik ken mijn buren ook niet gewoon. Britta31 schreef:Ik ben wel gevoelig voor opmerkingen over Down kinderen.Nichtje en schoonzusje met Down.Maar je heb wel gelijk.Ze kunnen soms wat opdringerig zijn en als ouders of als je met ze op stap bent moet je dat wel in de gaten houden.

Ik zo tegen mijn neefje (ook 2,5, maar die denderde, ondanks dat ie duidelijk moe was, gewoon door
) "als jij zo begint te krijsen mieter ik je bij de ijsberen in" want daar liepen we toen ergens..
Ik heb niet zo'n goede band met mijn zusje
Ff serieus?