Urona447 schreef:Heel bijzonder Vjestagirl , zo iemand wens je toch veel succes in zijn eentje.
Hahahaha ja ik wel! Ik had er totáál geen behoefte aan (ook omdat ik nog voordat ik kon reageren al ingedeeld was in 'team Tilburg').
Ze hadden ook echt bedacht dat ze zelf in hun studentenhuizen (Tilburg en Velp) alleen vanuit de algemene ruimtes hun eigen spullen naar hun kamers zouden slepen aan pannen en voorraden eten en doucheproducten en weet ik het wat, en dat de teams het dan in zouden pakken en mee zouden nemen.
Tilburg Arnhem is een uur rijden.
Dus je begint om 8 uur 's morgens met inpakken, zeg dat je daar 2 uur mee bezig bent. Dan mag je een uur rijden, naar Arnhem, daar alles weer uitladen, dan een uur terug rijden (en ergens onderweg je lunch kopen). Dan kun je wéér een uur in gaan staan pakken, wéér een uur rijden... etc etc etc
Het is gewoon een dag vullend programma, waarbij je waarschijnlijk de tank van je auto leegrijdt (als niet vaker dan eens), om aan het einde van de dag ook nog je eigen frietje te moeten betalen...
Heel gek, maar daar had ik toch geen zin in.