Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 12:59

@Xyris even twee pagina's terug, maar die puppy die je getekend hebt is fenomenaal :wow: nooit echt fan geweest van DA maar dit is wel van een heel ander niveau <3

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:16

Hier gaat het nog steeds belabberd qua likes. Volgers gaan nu ineens ook helemaal niet meer.

Ik merk hier vooral dat het niet de kwaliteit van de foto's is die ze belangrijk vinden, maar bijvoorbeeld wel leuke setjes etc!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:19

mirriejj schreef:
Hier gaat het nog steeds belabberd qua likes. Volgers gaan nu ineens ook helemaal niet meer.

Ik merk hier vooral dat het niet de kwaliteit van de foto's is die ze belangrijk vinden, maar bijvoorbeeld wel leuke setjes etc!

Ja het gaat echt vooral om al die kleine dingen die we om onze pony's hangen ipv onze pony's _O-

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:21

Qua kwaliteit zijn mijn foto's natuurlijk niet heel verschillend aangezien ik een fotografieaccount heb. Mijn foto's met paardensieraden krijgen toch vaak de meeste likes en reacties, dus ook kleine dingen die ik om pony's hang :P

Ik heb trouwens weer een paar volgers erbij omdat een youtuber nog een van mijn foto's plaatste vanochtend. Best fijn aangezien ik ook in een dip zit qua likes en volgers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:25

Misschien toch maar eens setjes aanschaffen dan, ookal gebruik ik ze niet :P Puur voor de volgers/likes, hahaha.

Merk inderdaad ook dat de accounts die voorbij komen en waarvan ik denk 'wauw' degene zijn met veel volgers. Dus ze hebben iets wat wij niet hebben, en het soort paard + de mogelijkheden die ze hebben naar foto's toe zal zeker meespelen :j

Maar hier in het algemeen wel tevreden, ze doen het toch maar goed voor niet speciaal te zijn :Y)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:38

Ik hoop dat mijn instagram straks weer wat beter gaat als mijn enkel eindelijk weer uit het gips is en nu Bright eindelijk weer beter is, dat we daadwerkelijk weer lekker kunnen trainen enzo. Vanmiddag mijn nieuwe sulky ophalen. *\o/*

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:43

Ik zie ook wat jullie zien inderdaad, maar ik vind het eigenlijk veel leuker om de wat kleinere accounts te volgen. De realistische verhalen zeg maar, in plaats van de droom verhalen :P Ik heb ook altijd het gevoel dat ik zulke mensen veel gelukkig maak met een like of een reactie dan iemand met 5000 volgers ofzo.

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:46

Snap het ook niet goed meer soms.. heb je super leuke foto’s zoals een gave steiger bv
Krijg je amper 200likes
Heb er eentje die toen 3180 likes kreeg _/-\o_
(Meer dan het aantal volgers toen :j )
Deze foto dus

Afbeelding

En nog zat ik dan tussen de 700-1000 likes en nu amper 200-400
Wil weer meer :+

Maar als je soms kijkt naar accounts met 15K ofzo zitten ze van likes soms amper boven de 1000? Is ook iets raar niet?

Wel kom ik gave kleine accounts tegen dat ik wel spijtig vind dat ze niet meer volgers/likes hebben omdat ze super toffe foto’s hebben bv

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:52

furioso schreef:
Snap het ook niet goed meer soms.. heb je super leuke foto’s zoals een gave steiger bv
Krijg je amper 200likes
Heb er eentje die toen 3180 likes kreeg _/-\o_
(Meer dan het aantal volgers toen :j )
Deze foto dus

[ [url=m/IzR7MC.png]Afbeelding[/url] ]

En nog zat ik dan tussen de 700-1000 likes en nu amper 200-400
Wil weer meer :+

Maar als je soms kijkt naar accounts met 15K ofzo zitten ze van likes soms amper boven de 1000? Is ook iets raar niet?

Wel kom ik gave kleine accounts tegen dat ik wel spijtig vind dat ze niet meer volgers/likes hebben omdat ze super toffe foto’s hebben bv

Daaraan kun je wel altijd duidelijk zien of ze volgers kopen of niet :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:58

Onzin, wat is dat toch dat snelle veroordelen van mensen. Vriendin heeft 150k volgers en gemiddeld 7 á 8K likes. Die heeft niets gekocht maar mensen liken gewoon niets of het komt niet in hun overzicht te staan. Ik heb 6.5K volgers, en 400 á 500 likes. Ook niks gekocht maar mensen scrollen gewoon door de overzichtpagina zonder te liken of ze zien m'n foto uberhaupt niet. Hou toch op met gelijk denken dat volgers gekocht zijn of mensen zgn bots gebruiken, dat hóeft helemaal niet zo te zijn.

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 13:59

Dan heb je er ook echt niets aan he :o
Zie het ook bij de bekende accounts soms dat ik het me afvraag maar he het blijft maar instagram he :D

@captain
Geen vooroordelen hoor
Vroeg het me af en zal zeker niet bij iedereen zijn hoor
Maar bij sommige accounts valt het op

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 14:02

Met mijn privé account like ik ook niet altijd alles, moet ik eerlijk bekennen. Ik scroll daar altijd een beetje door mijn timeline als ik mij verveel en om dan de foto's te liken is te veel moeite. Heel erg lui, ik weet het :+

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 14:28

Oh ik trek ook vrij gauw conclusies hoor. Laatst ook weer iemand met 20k die sponsorproducten wilde van mijn vriendin haar winkel. Trots was hij dat hij 2000 likes per foto had ongeveer. Sorry, maar dan houd je geloofwaardigheid met 20,9k voor mij echt op.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 14:45

Ik volg iemand met 70k volgers en 400-700 likes per foto... :oo

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 15:08

EdkingEnzo schreef:

Ja, maar allemaal echte volgers hoor.... :roll: :')

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 15:27

xTitanic schreef:
@Xyris even twee pagina's terug, maar die puppy die je getekend hebt is fenomenaal :wow: nooit echt fan geweest van DA maar dit is wel van een heel ander niveau <3

Dank je wel :o en dank je dat je me in jouw verhaal hebt gezet :):).
Ik ben nog niet helemaal thuis in het stukje verhaal en hoogtepunten, maar wil graag even wat terugdoen. Is er een specifieke timing die het beste is?

En je geeft mij wel een compliment maar jeetje, wat maak jij ook ontzettend mooie werken zeg!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 15:33

Ik heb bijna 1100 volgers en kom net aan de 100 likes per foto. Werkt zo demotiverend

Morgen trec wedstrijd. Hopelijk komen daar wat leuke foto s van :j

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 15:50

Quick question: Jullie hebben gisteren bij mijn account geconstateerd dat een aantal plaatjes enigszins wazig zijn, ik heb ze eruit kunnen vissen en ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat het alleen de 'thumbnails' zijn (speedpaintings in korte tijd gedaan en ook relatief klein getekend, waardoor ik dus denk dat de insta upload het net de nek om doet).

Net met eentje een herpost gedaan waarbij ik tot die conclusie kwam, het origineel zit zegmaar net op het randje qua goede kwaliteit. Maar ik krijg er wel heel erg veel likes op. (in 5 minuten tijd 16 likes en 2 nieuwe volgers)

Dus: Wel posten voor vulling? (heb zonder deze thumbnails amper nog een account over XD)
Niet posten vanwege de kwaliteit?
Of wel posten voor vulling en later eventueel alsnog verwijderen?

Correctie: De thumnails zijn gewoon te klein voor wat de gemiddelde mobiele telefoon (laat staan de webversie) weergeeft. Ik heb de instructies van mijn opleiding gevolgd zonder de intentie het resultaat te delen op instagram, dus nooit over nagedacht.

Toch delen voor vulling of niet?
Laatst bijgewerkt door Xyris op 23-03-19 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 15:53

Zo te horen doe ik 't nogeneens zo slecht met 50-60 likes en 150 volgers :=

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:11

Joscaa schreef:
EdkingEnzo schreef:

Ja, maar allemaal echte volgers hoor.... :roll: :')

:=

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:40

Captain schreef:
Onzin, wat is dat toch dat snelle veroordelen van mensen. Vriendin heeft 150k volgers en gemiddeld 7 á 8K likes. Die heeft niets gekocht maar mensen liken gewoon niets of het komt niet in hun overzicht te staan. Ik heb 6.5K volgers, en 400 á 500 likes. Ook niks gekocht maar mensen scrollen gewoon door de overzichtpagina zonder te liken of ze zien m'n foto uberhaupt niet. Hou toch op met gelijk denken dat volgers gekocht zijn of mensen zgn bots gebruiken, dat hóeft helemaal niet zo te zijn.

Inderdaad. Ik heb ruim 4k volgers en heb geluk als ik 200 likes krijg. Mijn account bestaat al lang, dus veel volgers zullen misschien ook wel niet meer actief zijn of ik post gewoon prut, kan ook :+
Ik weet ook dat ik volgers heb die nooit liken, maar gewoon kijken.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 19:02

Ik heb 1k volgers en ongeveer 300-400 likes. Maar ik heb mijn account pas sinds eind november en ik ben ook pas echt actief bezig sinds januari. Waarschijnlijk zal bij mij de verhouding tussen likes-volgers over een jaar ofzo ook al minder goed zijn.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 19:16

Cas heeft bijna 1.2k, maar daar doe ik ook niet zoveel mee. Plaats af en toe eens een foto en hij haalt tussen de 200 en 450 likes ongeveer.

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 19:24

Wat het grootste probleem is van veel grote accounts is dat ze al lange tijd bestaan. En dus veel volgers hebben die niet meer actief zijn op hun account. Mijn account bestaat sinds december. En ik heb ook volgerw er tussen zitten die 'verwijderd' heten.

Ik ben zelf nog steeds helemaal in de war van mijn foto van gister. Kruipt nog steeds omhoog met likes nu richting de 1.5k.

Foto van vandaag 200 likes -O-

Maar goed die foto heeft me best een hoop nieuwe volgers gegeven. Dus jeehh

Wat me wel opviel als ik door de lijst ga met mensen die hem een like gegeven hebben, is dat ik veel accounts zie dat ik denkt.. wtf waarom like jij een paarden foto. Wat ik er van moet denken is me dus nog niet helemaal duidelijk :?

Setjes doen het idd ook heel erg goed.. en wat denk je van accounts die elke week een nieuwe win actie hebben _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:33

Er zijn ook zoveel hondenaccounts. Ik snap wel dat de mijne niet tot een van de beste behoort dus ik probeer altijd gewoon het meest te posten hoe wij leven en wie wij zijn. Dat vind ik zelf ook leuk.

Wat ik echt heel leuk vind aan ons profiel is dat meerdere mensen wat aan ons hebben of hebben gehad. Zo krijg ik vragen hoe ik het loslopen train met mijn toch lastige rassen en kreeg ik afgelopen week een bericht dat iemand onze strandfoto's zo leuk vindt dat ze een vakantie heeft geboekt naar onze omgeving in Nederland. Daar krijg ik echt een grote glimlach van op mijn gezicht :j