Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirriejj schreef:Hier gaat het nog steeds belabberd qua likes. Volgers gaan nu ineens ook helemaal niet meer.
Ik merk hier vooral dat het niet de kwaliteit van de foto's is die ze belangrijk vinden, maar bijvoorbeeld wel leuke setjes etc!
furioso schreef:Snap het ook niet goed meer soms.. heb je super leuke foto’s zoals een gave steiger bv
Krijg je amper 200likes
Heb er eentje die toen 3180 likes kreeg![]()
(Meer dan het aantal volgers toen)
Deze foto dus
[ [url=m/IzR7MC.png]Afbeelding[/url] ]
En nog zat ik dan tussen de 700-1000 likes en nu amper 200-400
Wil weer meer![]()
Maar als je soms kijkt naar accounts met 15K ofzo zitten ze van likes soms amper boven de 1000? Is ook iets raar niet?
Wel kom ik gave kleine accounts tegen dat ik wel spijtig vind dat ze niet meer volgers/likes hebben omdat ze super toffe foto’s hebben bv
xTitanic schreef:@Xyris even twee pagina's terug, maar die puppy die je getekend hebt is fenomenaalnooit echt fan geweest van DA maar dit is wel van een heel ander niveau
Captain schreef:Onzin, wat is dat toch dat snelle veroordelen van mensen. Vriendin heeft 150k volgers en gemiddeld 7 á 8K likes. Die heeft niets gekocht maar mensen liken gewoon niets of het komt niet in hun overzicht te staan. Ik heb 6.5K volgers, en 400 á 500 likes. Ook niks gekocht maar mensen scrollen gewoon door de overzichtpagina zonder te liken of ze zien m'n foto uberhaupt niet. Hou toch op met gelijk denken dat volgers gekocht zijn of mensen zgn bots gebruiken, dat hóeft helemaal niet zo te zijn.