Vraag me vooral af waarom ze ons gevraagd hebben....(misschien wilde er verder niemand
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).

. 
Ja, dat is een shoppingbag aan medicatie en verbanden
Siri is op de 1 of andere onmogelijke manier vast geraakt in het schapengaas waardoor haar poot helemaal afgekneld zat. Formaatje olifanten poot, donker paars en een paar necrotische plekken. Wij hebben ze nooit zien vast zitten. Zowel ‘s ochtend als ‘s avond doen wij een ronde en mijn vriend is tussendoor ook enkele keren gaan kijken elke dag en nooit wat gezien
Ik dacht eerst dat mijn vriend haar had losgehaald maar kreeg net te horen dat hij ze enkel met een olifantenpoot zag lopen.

Moestuin schreef:Tamary: Heb je netjes voor elkaar. Die chocoladebruine (de jaarling?) vind ik echt prachtig van kleur.

hier deze week ook maar eens de kittens uitgraven. Er zitten er iig 3 tussen een paar balen hooi maar dat is een gat van ongeveer 2m diep en de doorgang ongeveer 30x70cm
daar pas ik wel doorheen maar moet er dan ook weer uit zien te komen. Dus als ik 1 baal weg kan halen dan zullen we er wel bij kunnen denk ik.