Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kelly_ann schreef:Ik ben op zoek naar een manege omgeving Amsterdam/Amstelveen die in het Engels kunnen lesgeven en op korte termijn nog wat plek hebben.
Voor een leerling van mij, dochter van een expat familie.
Ze rijdt al een paar jaar en kan al zelfstandig galopperen. Ze wil later heel graag heel goed rijden, wedstrijden ook. Dus wel ambitieus. Maar liefst wel les in een klein groepje.
Gooi en Eemland, de Brink, de Eenhoorn en manege Vossenberg al getipt aan ze. Maar ze hebben nog geen geluk gehad om een les in te plannen bij deze maneges.
Roodvos schreef:Lalidan schreef:Er staat wel een logo op, maar ik vind hem niet super groot. Verder voldoet hij volgens mij aan al je wensen: https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... tjas-Janna
Als fleece een optie is, heb je meer keuze overigens.
Nee, fleece heb ik wel. En eigenlijk wil ik fleece minderen vanwege de nanoplastics die er bij het wassen vanaf komen. En ik vind fleece op zich wel fijn, maar die sweatstof net even meer comfi om te relaxen.
Deze had ik idd ook gevonden.
Dank Rien, dat ik weet dat het vest goed bevalt. Prijs is ook aantrekkelijk, dus ga deze bestellen.
Foaly schreef:Ik ben op zoek naar stevige! pijpenragers of chenilledraad voor in een knuffeltje. Degene die ik nu heb (van de Pipoos) zijn veel te slap, waardoor de armpjes en benen niet echt blijven zitten wanneer je ze buigt. Online bestellen is prima, maar een fysieke winkel in Den Haag mag ook.
Sodera schreef:Ik heb even niet de mentale energie om uit te zoeken hoe ik morgen het beste van vliegveld Charles De Galle vliegveld in Parijs naar mijn hotel kom…
Mijn hotel zit net naast Neuilly - Porte Maillot/ porte maillot RER station.
En daarnaast, is dat een enigszins veilige route?
Is er iemand met een tip qua website/reisadvies?
Google Maps heeft het over eerst een bus en dan een metro????
Foaly schreef:Ik ben op zoek naar stevige! pijpenragers of chenilledraad voor in een knuffeltje. Degene die ik nu heb (van de Pipoos) zijn veel te slap, waardoor de armpjes en benen niet echt blijven zitten wanneer je ze buigt. Online bestellen is prima, maar een fysieke winkel in Den Haag mag ook.
tjaakje schreef:Ik ben op zoek naar Fredsted thee, een deens merk en dan specifiek die in het linkje. 1 doosje gekocht op vakantie in Denemarken, super lekker, maar ik heb het in Nederland (of deense site die in NL bezorgd) nog niet kunnen vinden. Ja, op Luxplus, maar daar moet je eerst een betaald account aanmaken voor je kunt bestellen.
Nou ja, iemand met een Luxplus account die voor mij wil bestellen mag ook![]()
https://cupsupply.dk/wp-content/uploads/2021/06/fredsted_hindbaer.png
fjordjes schreef:Een zwembroek voor mannen, zijn bijna overal uitverkocht. En dan niet zo'n korte maar 1 op de knie/net boven de knie. Liefst online, geen donkere kleuren. Ook geen smalle maatjes, man is wat breder.