Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DewiRox schreef:DOEN! Staat je super en die broeken zitten echt heerlijk. Helemaal 's avonds wanneer het wat afkoelt, maar nog wel lekker 's zomers. Je propt ze makkelijk in een tas en zijn heel makkelijk te combineren.
MiickeytJe schreef:Na lang mee te hebben gelezen durf ik het nu ook weer aan om iets te plaatsen. Ik vind het best lastig om mezelf goed te kleden en omdat ik veel ben afgevallen zijn bijna al mijn kleren te groot geworden, hoog tijd om een keer flink te gaan winkelen. Maar mijn stijl is veranderd de laatste jaren dus daarom haal ik ook veel inspiratie uit dit topic. Thanks daarvoor dames!
Dit was mijn outfit van gisteren.
[ Afbeelding ]
xFioon schreef:MiickeytJe schreef:Na lang mee te hebben gelezen durf ik het nu ook weer aan om iets te plaatsen. Ik vind het best lastig om mezelf goed te kleden en omdat ik veel ben afgevallen zijn bijna al mijn kleren te groot geworden, hoog tijd om een keer flink te gaan winkelen. Maar mijn stijl is veranderd de laatste jaren dus daarom haal ik ook veel inspiratie uit dit topic. Thanks daarvoor dames!
Dit was mijn outfit van gisteren.
[ Afbeelding ]
Mooi! Waar is dat shirtje van?
Milka schreef:Dank je wel voor de leuke reacties.
Dan ga ik de kaartjes er maar af halen en gaat ie de kast in
Mij hoor je verder ook niet klagen over mijn figuur na mijn 4 zwangerschappen (1 tweeling) maar je lijf verandert wel en soms weer even lastig met kleding wat eerst wel kon en nou minder
Dewirox, zo'n strakker hempje zoals op de foto gaat ook? Of echt een losser model leuker?
O die groene is ook leuk!