Rawr schreef:BarryPlopper schreef:Voor de tinder pro's, hoe maak je een beetje interessant profiel?
Stap 1: Wees aantrekkelijk
Stap 2: Wees niet onaantrekkelijk
Haha kort en krachtig

Yvankaxx hoe was je date?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvankaxx schreef:Ik vond het gezellig, hij vond dat we niet bij elkaar pastenUiteindelijk hebben we alleen maar terrasje gedaan (1.5u) omdat hij moest overwerken.
anne_bento schreef:Yvankaxx schreef:Ik vond het gezellig, hij vond dat we niet bij elkaar pastenUiteindelijk hebben we alleen maar terrasje gedaan (1.5u) omdat hij moest overwerken.
Dat is jammer.. gelukkig hebben jullie het evengoed gezellig gehad! Heeft ie nog aangegeven op welk vlak hij vind dat jullie niet bij elkaar passen?
anne_bento schreef:Yvankaxx: ja ik herken dat wel, heb een hele tijd terug ook heel veel en lang contact gehad met een jongen, klikte super goed. Pas na een paar weken afgesproken en toen miste er toch iets waardoor het contact ook stopte. Dat valt dan ineens weg ja. Daarna begon ik ook met eerder afspreken en niet eerst weken of maanden praten, voelt dan wat zonde van m'n tijd als de date vervolgens niet slaagt in real live.
Yvankaxx schreef:Hahah lee dat had ik niet van je verwacht!
Ik ben ook wel afgekickt van het lang appen, niet dankzij deze, maar door eerdere ervaringen. Bij hem liep het gewoon zo.