Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 08:43

Rawr schreef:
BarryPlopper schreef:
Voor de tinder pro's, hoe maak je een beetje interessant profiel?

Stap 1: Wees aantrekkelijk
Stap 2: Wees niet onaantrekkelijk

Haha kort en krachtig :P

Yvankaxx hoe was je date?

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:02

Ik vond het gezellig, hij vond dat we niet bij elkaar pasten :+ Uiteindelijk hebben we alleen maar terrasje gedaan (1.5u) omdat hij moest overwerken.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:11

Yvankaxx schreef:
Ik vond het gezellig, hij vond dat we niet bij elkaar pasten :+ Uiteindelijk hebben we alleen maar terrasje gedaan (1.5u) omdat hij moest overwerken.

Dat is jammer.. gelukkig hebben jullie het evengoed gezellig gehad! Heeft ie nog aangegeven op welk vlak hij vind dat jullie niet bij elkaar passen?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:18

Is tenminste wel eerlijk van hem :)
Dat profiel verwijderen en weer aanmaken bevalt goed :D weer wat leuke gesprekken lopen :)

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:29

Berdien: je hebt na maanden daten gewoon 1 appje gekregen dat hij het niet kan en dat is het? Waar gaat het naar toe met de jongens...?

Ik had vanavond normaal een date maar heb hem verlegd, omdat een goede vriendin wat problemen heeft ga ik met haar afspreken, de tinderjongen kan er niet goed met om. Zoiets krijgt bij mij minpunten, hij moet toch begrijpen dat een goede vriendin voorgaat op een 4de date? Ochja, even wat rust kan geen kwaad. Tegenwoordig waren er wat teveel jongens in mijn leven en dat geeft zoveel onrust.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:34

Gelijk heb je, haar helpen! :)

Ik heb een ander "probleem". We gaan samen (of met de honden) een paar daagjes weg.. Dus dilemma waarheen etc.. Hij wil wel graag naar Duitsland geloof ik, dan moeten de honden in pension (geen probleem hoor) maar even naar een eiland lijkt me ook wel leuk..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:38

Wat is daar voor probleem aan? :')
Gewoon erover praten???? En overleggen??? Als dat al een "probleem" is....

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:39

Hahah het was maar grappig bedoelt hoor.. Maar van ahhhhhhhhh er is zo veel keus!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:48

Als dat het ergste probleem is dan is het nog te verwerken toch :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:09

Ja erg he die keuzes, heel moeilijk :')

Maar ik heb wel ff genoeg tegenslagen had vanaf oktober, dus ik vind het wel ff fijn dat dit nu mijn grootste probleem is :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:25

Ik heb sinds maart geen tegenslagen meer gehad *\o/* Ik geniet met volle teugen!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:26

Fijn voor jullie dames :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:46

anne_bento schreef:
Yvankaxx schreef:

Dat is jammer.. gelukkig hebben jullie het evengoed gezellig gehad! Heeft ie nog aangegeven op welk vlak hij vind dat jullie niet bij elkaar passen?

Nee, verder heeft hij niks gezegd.
Tis dat ik het wel aan voelde komen, omdat hij hetzelfde deed bij het afscheid als hoe ik altijd doe als ik het niks vond :Y) Maar vind het wel jammer, we hebben volgens mij wel een maand gepraat, dus ga dat wel missen.

Danielle, wat een luxe dat dat het enige probleem is :')

Florence, beetje kortzichtig van die gozer ja. Ik vertel soms vantevoren al dat ik niet van plan ben mijn leven om te gooien voor een jongen. En als een vriendin in een klote tijd zit dan gaat die toch echt voor!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:10

Yvankaxx: ja ik herken dat wel, heb een hele tijd terug ook heel veel en lang contact gehad met een jongen, klikte super goed. Pas na een paar weken afgesproken en toen miste er toch iets waardoor het contact ook stopte. Dat valt dan ineens weg ja. Daarna begon ik ook met eerder afspreken en niet eerst weken of maanden praten, voelt dan wat zonde van m'n tijd als de date vervolgens niet slaagt in real live.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:18

anne_bento schreef:
Yvankaxx: ja ik herken dat wel, heb een hele tijd terug ook heel veel en lang contact gehad met een jongen, klikte super goed. Pas na een paar weken afgesproken en toen miste er toch iets waardoor het contact ook stopte. Dat valt dan ineens weg ja. Daarna begon ik ook met eerder afspreken en niet eerst weken of maanden praten, voelt dan wat zonde van m'n tijd als de date vervolgens niet slaagt in real live.

Ik app ook nooit zolang met iemand! Maar hij kwam maar niet met afspreken, en we hadden niet extreem veel contact ofzo. Had toen ook nog dat met die ander lopen, maar had vorige weej gezegd (nadat ik 2x in Groningen ben geweest :+ ) wanneer wij af gingen spreken.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 12:25

Daarom hou ik ook niet van zo lang wachten met daten, je kunt over de app zo'n compleet ander gevoel bij iemand hebben dan IRL. Dus ik ben ook altijd vrij vlot, liefst binnen 2 weken :j.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:57

Hier ook een paar keer flink mijn neus gestoten met heel lang appen en zelfs bellen en dan erachter komen dat hij een rare kale plek op z'n achterhoofd heeft waar ik maar niet aan kan wennen of gewoon heel anders is dan ik dacht.

En ik ben geen held in afkappen, ik doe wel stoer op bokt maar ik ben heel stiekem de 'het verwatert vanzelf wel' persoon.

Sorry iedereen.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:02

lieveli schreef:
...

En ik ben geen held in afkappen, ik doe wel stoer op bokt maar ik ben heel stiekem de 'het verwatert vanzelf wel' persoon.

Sorry iedereen.

Dit had ik kunnen typen.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:07

Hahah lee dat had ik niet van je verwacht!

Ik ben ook wel afgekickt van het lang appen, niet dankzij deze, maar door eerdere ervaringen. Bij hem liep het gewoon zo.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:19

Ik kan dingen ook erg slecht afkappen. Vind het altijd zo banketstaaf. Maar goed als het zo'n mongool is dat je hem na vijf minuten al niet uit kunt staan heb je weinig keus :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:23

Ik kan dat ook heel slecht... ik hoop ook altijd maar dat het verwaterd, wat soms gelukkig ook gebeurd haha.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:25

Ik ben juist wel goed in afkappen ~~}>

Het enige probleem wat ik dus heb nu is:

Eerst was ik altijd gewoon keihard en toen bedacht ik mij dat het ook anders kon.
Nu ben ik een stuk liever/vriendelijker ook als ik het afkap en dan lijkt het maar alsof ze het gewoon expres doen om te doen of hun neus bloed _-:(

Dus nu ben ik maar weer keihard. Maak er geen vrienden mee en mensen zullen er genoeg van en over vinden alleen die drama vind ik vreselijk. En echt waar ik kom zoveel mannen tegen waarvan ze best stoer en afhankelijk overkomen maar ondertussen het liefste huilend in je schoot liggen om je te smeken bij ze te blijven -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:34

Yvankaxx schreef:
Hahah lee dat had ik niet van je verwacht!

Ik ben ook wel afgekickt van het lang appen, niet dankzij deze, maar door eerdere ervaringen. Bij hem liep het gewoon zo.

Ik kan er niks aan doen, ik vind het gewoon zo zielig! En uiteindelijk komt er altijd een confrontatie waarbij ik dan volledig eerlijk ben en die jongen hoopt dat ik van een brug afspring. -O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:42

Ik heb een beetje het probleem dat ik ze altijd evengoed wel aardig vind en ook soms wel interessant, en ze dus best gewoon als "vrienden" wil houden haha.. moet ik mee stoppen, een eventuele toekomstige nieuwe vriend zal het heus niet leuk vinden als ik nog met 10 tinder mannen ondertussen "vrienden" ben geworden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:43

Ik ben normaal ook niet zo van het lang appen... Ben dus ook echt heel benieuwd volgende week. Bang dat het tegen valt :')