Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Furrow

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 12:52

Maar waarom date je nu dan? Ik snap het niet zo goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 13:24

Eigenlijk omdat ik het wel prima vond om wat leuke avonden te hebben en dan te zeggen: wordt 'm niet, oke doei :')

Hoort een beetje bij dat proces denk ik!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 13:28

renee16 schreef:
Maar ben jij niet degene die geduldig moet zijn? Zijn relatie was toch pas echt kort uit? Of was niet zo lang/serieus?

Kan me niet voorstellen dat iemand in 3 weken toe is aan iemand nieuws..
Bedoel het niet verkeerd as you know, maar gun het je niet als rebound gebruikt te worden.

Ik heb die gedachtengang ook een tijdje gehad, maar J was niet vrijgezel toen ik hem ontmoette. Die relatie hing weliswaar aan een zijden draadje en mijn aanwezigheid heeft het proces van de relatie definitief verbreken misschien wat verspoedigd, maar het was al klaar. We hebben elkaar ontmoet, een week of 3 gescharreld, toen even een maand niks want hij had tijd nodig en toen kregen we een relatie. Vaak als iemand een relatie verbreekt speelt het allemaal al langer en om even hierop aan te sluiten:

petitparis schreef:
En ivm liefde op het eerste zicht: ik heb het idee dat naarmate je ouder wordt, het niet meer zo uitgesproken is en je het helemaal anders beleefd.
Ik kan niet zeggen dat ik dezelfde kriebels voelde of even enthousiast/opgewonden was of even fel van mijn melk dan ik 15j geleden zou geweest zijn. Maar voelde meteen aantrekking en betrokkenheid op de eerste date en bij date 2 wist ik dat het veel dieper ging dan vriendschap of "goed overeenkomen".

Ja wij wisten het gewoon. Ik weet niet eens of het echt meteen liefde was, maar na onze eerste zoen wist ik dat ik kinderen wilde met deze man. Zo'n gevoel van 'ah, daar ben je dan'. En dat was heel fijn en creepy tegelijkertijd. Hij had niet eens een kinderwens. Nu wel, gelukkig :')

En nu denk ik ook dat ik vroeger genoegen nam met minder, dat geen liefde zo hevig was als nu met hem.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:15

Lieveli: heb je zeker gelijk in, als de relatie eigenlijk al langer duurde dan goed was voor iemand, kan het daarna ineens best snel gaan... Als je zo snel open staat voor een ander, zat je relatie alles behalve goed..

Iedere gezonde relatie neemt op het einde een soort van 'rouwproces' met zich mee. (of juist het tegenovergestelde als je te lang bent blijven hangen haha)

Nu zou ik er persoonlijk niet aan beginnen voor de serieus als de ander nog in een relatie zit of er pas zo kort uit is.. Dan begin je qua vertrouwen op -3, zeker als hij vreemd zou willen gaan met mij..
hoe je eraan komt kom je er ook vanaf zeggen ze weleens ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:18

Dat is gebleken he, ook al wist ik in die tijd niet hoe ik eraan kwam want zelfs daar loog ie over :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:25

renee16 schreef:
Lieveli: heb je zeker gelijk in, als de relatie eigenlijk al langer duurde dan goed was voor iemand, kan het daarna ineens best snel gaan... Als je zo snel open staat voor een ander, zat je relatie alles behalve goed..

Iedere gezonde relatie neemt op het einde een soort van 'rouwproces' met zich mee. (of juist het tegenovergestelde als je te lang bent blijven hangen haha)

Nu zou ik er persoonlijk niet aan beginnen voor de serieus als de ander nog in een relatie zit of er pas zo kort uit is.. Dan begin je qua vertrouwen op -3, zeker als hij vreemd zou willen gaan met mij..

Klopt, ik zou het ook verder niet willen achter iemand gaan die een relatie heeft, omgekeerd zou ik het ook niet fijn vinden.
Mijn zus haar vriend leerde mijn zus kennen tijdens dat ze een relatie had, een relatie waarvan iedereen wist dat die ging mislopen. Brave jongen heeft 1 jaar gewacht en toen het gedaan was is hij ervoor gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:52

Exen.. Ik heb het echt getroffen geloof ik! :j Afgelopen weekend heeft ie me nog geholpen met verhuizen, als hij wat heeft belt ie me en kunnen alles overleggen. Met zijn zus ga ik nog steeds op stap en die waren hier dit weekend ook nog, ff mijn nieuwe huis bekijken. Maakt het allemaal alleen maar makkelijker, maar voel me daardoor nog steeds soms schuldig. Het is echt een doodgoede jongen, maar de liefde was over.

Ik heb nu mijn 1e serieuze contact via Tinder, heb zowaar het gevoel dat ie goed bij me past. Heeft echt zijn eigen leven en vindt dit ook belangrijk, wil in eerste instantie gewoon latten en woont hier nog geen 5 minuten vandaan.. ;) Iets wat in mijn situatie echt perfect past. Ik wil niet meteen head first in een nieuwe relatie duiken :n Hij is nu op vakantie, volgende week daten als het goed is.. Maar goed, eerst maar eens afwachten :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:58

Ik heb het ook goed getroffen mijn ex, hij wil ook alles voor me doen of me helpen maar ik wil dat juist niet...
Zo kom ik er nooit overheen als ik hem blijf zien...

Waarom verkiest hij zijn carriere dan boven mij? En dan wel zeggen als hij er over 3/5 jaar weer aantoe is dat het dan tussen ons wel weer goed kan komen..
Maar ja zo lang ga ik niet wachten en genoegen nemen met op zondagavond elkaar twee uurtjes zien...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 15:03

renee16 schreef:

Ik denk dat het niet zo zwart-wit is. Nu ga ik niet de hele situatie tussen J en zijn ex uitleggen want het is simpelweg niet mijn verhaal. Maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik met -3 deze relatie ben ingestapt. Hij heeft het een dag of wat na onze ontmoeting direct definitief beëindigd voor zover er nog iets was. Hij is naar ons allebei altijd eerlijk geweest.

Als ik hem niet 100% zou vertrouwen, zou ik niet met hem gaan trouwen en baby's maken.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 15:15

Ik hen geen ex, en dat wil ik graag zou houden :+
Lastig hoor, die situaties met net uit een relatie en dan een ander tegen komen...

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 16:35

renee16 schreef:
xZiva_ schreef:
Ik weet niet waarom, maar ik trek mensen aan die opeens terug gaan naar hun ex.. ben ik dan zo afschrikwekkend? :=

Haha dat zou ik niet persoonlijk opvatten ;)
Ik heb ook weleens geroepen dat iedereen die met mij daarna ineens de ware tegenkomt. Is me echt een paar x gebeurd dat het met mij allemaal niet serieus was en dan 'de volgende' kan het ineens wel serieus..

maar ach, inmiddels zijn de meeste van die relaties ook weet uit, dus 'de ware' zal ook wel meevallen.. Ze denken na mij misschien al heel snel: alles is beter :')

Ik ken dit zo hard :') Mijn ene ex is verloofd met iemand die hij vlak na mij leerde kennen, mijn andere ex verwacht in september een kindje van degene die na mij kwam. En het enige wat ik dan denk ik 'thank god, straks was ik die persoon geweest'. Behalve dat ik al best wel bindingsangst heb, is het ook nog eens zo dat ik het op dit moment echt nog niet zó serieus wil. Ik vind het al heftig genoeg dat in mijn kennisenkring al een aantal mensen samenwonend is.

Robijntjah schreef:
Eigenlijk omdat ik het wel prima vond om wat leuke avonden te hebben en dan te zeggen: wordt 'm niet, oke doei :')

Hoort een beetje bij dat proces denk ik!

Dit is zo herkenbaar, ik houd gewoon van mensen leren kennen. Ik had ook een maand geleden niet gehoopt dat ik nu alweer aan het daten zou zijn eigenlijk :=
Tinderen staat op een laag pitje op dit moment. Mijn niet-tinderdate van vorige week was op vakantie met de vriend van een vriendin van me. Hoorde al dat hij haar had gezegd dat er wel verdacht veel appjes mijn kant op gingen. :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 16:54

Ik heb gelukkig maar één ex :Y)
Waren samen op vakantie geweest en hij had nog nooit zo'n leuke vakantie gehad en hij was blij dat hij eindelijk iemand had waarmee hij zijn hobby kon delen en twee weken daarna maakte hij het uit :=
Snap het nog steeds niet maar ben blij dat hij het gedaan heeft :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 16:56

Mijn ene ex heeft iemand gevonden die een stuk beter bij hem past in mijn ogen. Ik heb het toen uitgemaakt, weet niet of dat mijn blik er op veranderd _O-
Andere ex, geen idee.. haha

Bij mn vriend geen last van lastige exen, en ook absoluut niet bang dat ie daar naar terug gaat, gezien hun geschiedenis :')

Dat is ook krom Neverland... gekke gedachtegang :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 17:59

Van mijn ex geen last, die woont een honderdje of vijftig bij mij vandaan. Behalve dan de berichten, e-mails en gemiste oproepen, maar dat terzijde :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 18:15

Ik heb 3 exen, vooral de 1e is mij erg dierbaar. Verder eigenlijk no hard feelings, ik vind het altijd wel leuk als ik ze tegenkom. Het is ook zo raar, je deelt zoveel met iemand en dan ineens zou dat weg zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 18:18

Als degene je normaal behandeld heeft zou daar niets op tegen zijn nee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 18:20

Nee ik heb wat dat betreft heel veel geluk gehad met mijn mannen. Stuk voor stuk leuke jongens, jammer dat het niet werkte.

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 21:47

Nou, ik heb Tinder gedownload. :+

Heel hard opzoek naar leuke selfies. Want die heb ik niet. Geen recente. En anders trek ik wel een stomme kop. :') hebben jullie tips voor 'de' selfie?

Of een handig verhaaltje voor eronder? := ik heb geen idee wat ik moet melden..

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 21:51

Denk aan de reclame:

"Wat jij niet leuk vind aan jezelf, vindt de ander juist aantrekkelijk!" :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 23:28

Hahahaha :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 23:48

Ik meld me hier ook. Heb het weer eens erop gezet voor een beetje tijdverdrijf, maar wie weet wat ik er vandaan haal. Ik ben echt een ellende in de liefde :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 00:19

Voel me ook al weer een stuk beter naar een avondje tinder :)

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 09:35

Helemaal mee eens Lieveli!

Het hoeft natuurlijk niet altijd verkeerd te gaan als je vrij snel een nieuwe relatie hebt, hangt zo ontzettend af van de vorige relatie. Maar ik denk dat het absoluut goed is om even op jezelf aangewezen te zijn, beetje te herpakken en weer te weten wat JIJ eigenlijk wilt. :j

Ik sprak m'n huidige vriend al een paar weken na m'n vorige relatie en gelukkig hebben we elkaar pas maanden later voor het eerst gezien.

Fijn om te horen dat je je beter voelt, Alja! Tell us more! :D

:wave: Dreamy & Lorette

Gisteren was het dan zover hoor, ons mini-jubileum. Ben echt zwaar verwend! We zijn óntzettend lekker en chique uit eten geweest en meneer had zelfs een privé dansles geregeld.. Dat gang ook heel goed dus was superleuk om te doen. Ik heb hem een fotoboekje gegeven die ik zelf gevuld heb met leuke foto's van de afgelopen twee jaar, met daarbij mooie spreuken die bij onze relatie passen.

T was top! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 09:51

In mijn geval is het heel goed om even hard aan mezelf te werken om te voorkomen dat ik weer in exact dezelfde valkuilen stap.
Nu ben ik altijd wel van het aan mezelf werken geweest, dit heeft echter prioriteit. Heb bepaalde patronen bij mezelf gezien waar ik echt van af wil. Dit nooit meer :n

Nu had ik ook wel een after weekend dip de afgelopen dagen dus dat beïnvloedt m'n gedachtes en gevoelens altijd wel een heeeeeul klein beetje ;)

Voel me vandaag al weer 8 keer beter gelukkig en dan kan ik weer beter in het hier en nu blijven, niet teveel vooruit denken.

Wat leuk Irene!

Ik ga vanavond mijn wekelijkse lief voor jezelf zijn avond hebben: eerst lekker sporten na het werk, dan een goede gezonde maaltijd voor mezelf maken, thuis nog een rondje sporten en dan lekker in pyama op de bank met een kop thee en kaarsjes!

Vrijdag een leuke dag met vriendinnen voor de boeg en zaterdag na het werk zie ik tinderleraar weer! Misschien dat we even naar de shotjes bar in Utrecht gaan :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 10:09

Mee eens Irene :j ik zou zoveel mensen zichzelf maar aanpassen voor een ander.
Ik ben bewust langere tijd vrijgezel gebleven om te ontdekken wat ik zelf wilde (na een relatie te hebben gehad waarin ik me constant 'moest' aanpassen). Met als nadeel dat ik wel heel erg gehecht ben aan mijn eigen leven en duidelijk weet wat ik wil (niet iedereen kan die directheid waarderen). Gelukkig kan mijn vriend het waarderen :')

Enne gefeliciteerd met je jubileum :) klinkt als een leuke dag!