Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
renee16 schreef:Maar ben jij niet degene die geduldig moet zijn? Zijn relatie was toch pas echt kort uit? Of was niet zo lang/serieus?
Kan me niet voorstellen dat iemand in 3 weken toe is aan iemand nieuws..
Bedoel het niet verkeerd as you know, maar gun het je niet als rebound gebruikt te worden.
petitparis schreef:En ivm liefde op het eerste zicht: ik heb het idee dat naarmate je ouder wordt, het niet meer zo uitgesproken is en je het helemaal anders beleefd.
Ik kan niet zeggen dat ik dezelfde kriebels voelde of even enthousiast/opgewonden was of even fel van mijn melk dan ik 15j geleden zou geweest zijn. Maar voelde meteen aantrekking en betrokkenheid op de eerste date en bij date 2 wist ik dat het veel dieper ging dan vriendschap of "goed overeenkomen".
renee16 schreef:Lieveli: heb je zeker gelijk in, als de relatie eigenlijk al langer duurde dan goed was voor iemand, kan het daarna ineens best snel gaan... Als je zo snel open staat voor een ander, zat je relatie alles behalve goed..
Iedere gezonde relatie neemt op het einde een soort van 'rouwproces' met zich mee. (of juist het tegenovergestelde als je te lang bent blijven hangen haha)
Nu zou ik er persoonlijk niet aan beginnen voor de serieus als de ander nog in een relatie zit of er pas zo kort uit is.. Dan begin je qua vertrouwen op -3, zeker als hij vreemd zou willen gaan met mij..
hoe je eraan komt kom je er ook vanaf zeggen ze weleens
renee16 schreef:Lieveli: heb je zeker gelijk in, als de relatie eigenlijk al langer duurde dan goed was voor iemand, kan het daarna ineens best snel gaan... Als je zo snel open staat voor een ander, zat je relatie alles behalve goed..
Iedere gezonde relatie neemt op het einde een soort van 'rouwproces' met zich mee. (of juist het tegenovergestelde als je te lang bent blijven hangen haha)
Nu zou ik er persoonlijk niet aan beginnen voor de serieus als de ander nog in een relatie zit of er pas zo kort uit is.. Dan begin je qua vertrouwen op -3, zeker als hij vreemd zou willen gaan met mij..
hoe je eraan komt kom je er ook vanaf zeggen ze weleens
renee16 schreef:xZiva_ schreef:Ik weet niet waarom, maar ik trek mensen aan die opeens terug gaan naar hun ex.. ben ik dan zo afschrikwekkend?
Haha dat zou ik niet persoonlijk opvatten
Ik heb ook weleens geroepen dat iedereen die met mij daarna ineens de ware tegenkomt. Is me echt een paar x gebeurd dat het met mij allemaal niet serieus was en dan 'de volgende' kan het ineens wel serieus..
maar ach, inmiddels zijn de meeste van die relaties ook weet uit, dus 'de ware' zal ook wel meevallen.. Ze denken na mij misschien al heel snel: alles is beter
Robijntjah schreef:Eigenlijk omdat ik het wel prima vond om wat leuke avonden te hebben en dan te zeggen: wordt 'm niet, oke doei
Hoort een beetje bij dat proces denk ik!