Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 22:25

We zijn vandaag terug gekomen van een dagje texel en hadden wat tijd over een toen zag ik geheel toevallig...ahum...dat ze in Den helder een heart en home verkoop punt hebben. En ik mocht niks meer bestellen maar ik had niks beloofd over in de winkel kopen toch? :') 3 voor 5 euro.
Afbeelding

Banyu

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 22:38

Aaaah Texel, Heerlijk. Ik kom daar al 19 jaar elk jaar! :oo

Nee, ze passen in een enveloppe, dus zal 1 a 2 hooguit aan postzegels zijn lijkt me?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 22:51

Je hebt je nog ingehouden toch alwiene :)

Die grip zakjes, 4x4 lijkt me een goede maat ga ik maar eens bestellen

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 22:52

Century schreef:
Stamper schreef:
Paypal kan bij AE ook hoor.
Oke, thanks.... Dan hoef ik niet bij de action te gaan kijken.
Ik kijk gewoon eventjes bij SowLow, kijken of ze ook stevig zijn e.d

Century, moet ik dan misschien ook voor jou meenemen, mocht je die winkel niet hebben.

Mochten meerdere dat willen, PB maar :)

Als de verzenkosten meevallen, dan ja, graag!

Ik pb je ff! :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:20

MariekeB schreef:
Je hebt je nog ingehouden toch alwiene :)

Die grip zakjes, 4x4 lijkt me een goede maat ga ik maar eens bestellen

Nou ik moet zeggen dat dat nog meevalt, behalve deze vond ik alleen de vanille lekker maar wilde het wel graag bij 3 houden :j

Heb wel eindelijk de hier vaak genoemde 'ware betovering' geroken en vind het maar een vies prikkelluchtje. Jasmijn Dagdroom vond ik echt vies!!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:24

Waar ben je op Texel geweest? :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:43

Wij hebben een nachtje in Opduin geslapen, was allemaal vrij onverwacht. Ben inmiddels al vaker op het eiland geweest en ik lieft het. We zouden naar Callantsoog toen het idee daagde om in plaats daarvan naar Texel door te rijden. Onderweg een hotel gezocht waar honden welkom waren en vond eerst een andere maar die bleek dicht in de winter dus zodoende kwam ik op Opduin uit. Wel een smak geld, vooral 25 euro voor de hond vond ik niet zo grappig, maar dan krijgt ie wel een eigen kussen, bakje en kluifje op de kamer, super schattig :)) Maar het is een mooi hotel, iedereen is even vriendelijk en van het ontbijtbuffet viel mijn mond open dus het is wel duidelijk waar je voor betaalt. Alleen jammer dat ik door een samenloop van zaken geen oog dicht heb gedaan. :') Dus nu kapot. Verder rondje eiland gedaan vandaag en even bonbons gehaald bij de Texelse Chocolaterie in Den Burg. Jammer dat veel dingen dicht zaten zoals De Concurrent in de Cocksdorp. Maar toch van het strand en 'mijn' eiland genoten :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:46

Jaaaa Texel is heerlijk! Ik heb altijd al als je op de boot zit vakantie gevoel. Net of je Nederland achter je laat.
We zitten eigenlijk altijd in het zelfde appartement. In De Koog. Week 34 gaan we weer, maar ben echt alweer aan het aftellen.
Zou er zo kunnen gaan wonen, maar helaas zitten er regels aan verbonden! :(
Laatst bijgewerkt door Banyu op 09-01-16 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:47

Cocksdorp :=

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:49

Yv_ schreef:
Cocksdorp :=

Yep, echt waar! :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:58

Haha ja ik weet het. Was meer aan de herinnering eraan :'). Een paar jaar geleden waren wij daar met het jaarlijkse weekendje weg met de vriendengroep. Kan me inderdaad een heleboel penis-dingen (straatnamen enzo) herinneren. Ach ja, als we weg zijn met de groep mogen we zo doen he :').

Ik vind Texel zelf niet zo heel boeiend, maargoed, ik heb het strand ook 3 straten achter mijn huis liggen, dus als ik in Nederland wegga, zoek ik juist de bossen op :D. Maar kan me voorstellen dat als je dat niet zo dichtbij hebt, die eilanden echt een paradijsje zijn! Heerlijk alleen op de wereld :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 00:00

Hier juist genoeg bos in de directe omgeving, dus strand is heerlijk, vooral ook voor het hondje :))

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 00:06

Hier brandt Dark Vanilla Bean van GC, het ruikt naar gebak? Niet dat romige vanille helaas. Alsnog wel lekker hoor.

Verder BBW Marshmallow Fireside aan gehad, de BCC Sweet Grace jar staat al vanaf 12u aan en ik heb Pure Soap Enchantment gebrand.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 00:07

Haha ja dat snap ik.

Is dat niet heel vies zo door elkaar Lisitano :P ?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 00:16

Yv_ schreef:
Haha ja dat snap ik.

Is dat niet heel vies zo door elkaar Lisitano :P ?

Ik brand 3/4 uur en verwissel dan. Of ze staan in aparte kamers dus het staat nooit bij elkaar :D

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 01:52

Wooow DnT jouw stash <3 hoe lang verzamel jij al?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 09:12

Wat leuk Alwiene!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 11:04

Alwiene schreef:
Hier juist genoeg bos in de directe omgeving, dus strand is heerlijk, vooral ook voor het hondje :))

Ik wil juist bos! Haha ik ben pas nog naar de Veluwe gereden (120km) omdat ik het strand zat was :')
Ik woon er ook zo'n 3 straten vanaf. Bos vind ik zo rustgevend, er is veel meer te zien en te ruiken. En mijn honden kunnen er gemakkelijker los lopen. In de duinen wemelt het van de konijnen. Op het strand zijn ze wel altijd super gelukkig haha.

Leuk dat je zo'n weekendje weg hebt gedaan! Ik ben er nog nooit geweest.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 11:15

Dames, bedankt voor de tips gisteren.
Ik heb een GC (honey suckle) blokje in de elektrische brander gedaan en dat ruikt echt 100 keer beter en vooral ook langer. Echt fijn. Ben blij dat het werkt, want ik had die brander gekocht met het oog op mijn naderende bevalling, zodat ik een lekker en ontspannen (hoop ik :') ) sfeertje kan creëren op de slaapkamer.

Ik zou graag blijven meelezen en posten in het topic, maar ben inhoudelijk natuurlijk niet zo op de hoogte van alle ins en outs als jullie. Ben bang dat ik dus voornamelijk vragen zal stellen en ze niet zo makkelijk kan beantwoorden.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 11:34

Joh het is een gezellig klets topoic. De ene stelt vooral vragen, en van zelf kun je ook wel antwoorden geven. Maar het fijne is dat je ook van anderen weer wat op kunt steken en dus gewoon gezellig over geurtjes kletsen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 11:35

Haha dat geeft niet hoor... Volgens mij stel ik soms ook nog wel rare vragen! :P _O-
Hier nog geen elektrische brander, weet ook nog niet of die er komt eerlijk gezegd.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 11:57

Fijn dat het werkt Mikkie!

Ik zag dat 1000poot een nieuw merk kaarsen heeft; Wonderwick Noir, iemand er bekend mee??

Hier staat Apple Crumble Cake van Front Porch aan
Laatst bijgewerkt door Pirouette66 op 10-01-16 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:02

Ik heb ook nog een gewone brander, vind het wel wat hebben met zo'n waxinelichtje er in. Tot nu toe bevalt het me prima dus verander voorlopig niet.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:07

Hier ook.

Bedenk me net overigens....
Ik lig nu toch vaker op tijd op bed tv te kijken nu het winter is, dat ik nog een brander heb staan.
Dus ik denk dat ik die lekker maar mee neem naar de slaapkamer, en daar ook af en toe een geurtje brand... :x Niet eens zo'n heel slecht plan al zeg ik het zelf!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 12:11

Ik brand in alle kamers van het huis :')