3 voor 5 euro.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Century schreef:Stamper schreef:Paypal kan bij AE ook hoor.
Oke, thanks.... Dan hoef ik niet bij de action te gaan kijken.
Ik kijk gewoon eventjes bij SowLow, kijken of ze ook stevig zijn e.d
Century, moet ik dan misschien ook voor jou meenemen, mocht je die winkel niet hebben.
Mochten meerdere dat willen, PB maar
Als de verzenkosten meevallen, dan ja, graag!
MariekeB schreef:Je hebt je nog ingehouden toch alwiene![]()
Die grip zakjes, 4x4 lijkt me een goede maat ga ik maar eens bestellen

Maar het is een mooi hotel, iedereen is even vriendelijk en van het ontbijtbuffet viel mijn mond open dus het is wel duidelijk waar je voor betaalt. Alleen jammer dat ik door een samenloop van zaken geen oog dicht heb gedaan.
Dus nu kapot. Verder rondje eiland gedaan vandaag en even bonbons gehaald bij de Texelse Chocolaterie in Den Burg. Jammer dat veel dingen dicht zaten zoals De Concurrent in de Cocksdorp. Maar toch van het strand en 'mijn' eiland genoten
. Een paar jaar geleden waren wij daar met het jaarlijkse weekendje weg met de vriendengroep. Kan me inderdaad een heleboel penis-dingen (straatnamen enzo) herinneren. Ach ja, als we weg zijn met de groep mogen we zo doen he
.
. Maar kan me voorstellen dat als je dat niet zo dichtbij hebt, die eilanden echt een paradijsje zijn! Heerlijk alleen op de wereld
?
hoe lang verzamel jij al? Alwiene schreef:Hier juist genoeg bos in de directe omgeving, dus strand is heerlijk, vooral ook voor het hondje
) sfeertje kan creëren op de slaapkamer.
Niet eens zo'n heel slecht plan al zeg ik het zelf!