tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 17:47

1e kerstdag vierde ik dan met mijn ouders, 2e kerstdag ging ik met vriendinnen lekker eten en de stad in.

Op kerstavond is de stad trouwens uitgestorven.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 17:55

Ik ben nu bij mijn ex, we gaan zo rustig aan de tafel dekken en dan gourmetten. :9
Hadden allebei zoiets van 'of we nou allebei alleen thuis zitten of samen gaan eten...'

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 18:05

MarlindeRooz schreef:
Samen zijn kan toch net zo goed met dieren, familie of vrienden?

Ik was ook niet alleen. Maar als je een paar dagen voor de kerst gedumpt wordt dan heeft 'samen zijn' een andere betekenis.
Dat hoef ik toch in dit topic niet uit te leggen :P

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 18:15

MarlindeRooz schreef:
Tja thuis zitten wachten tot er iets gebeurt wordt niks nee. :P
Je kan ook zelf plannen maken en leuke dingen plannen!

Ik kijk nu lekker alleen frozen met snacks trouwens. Vanavond wat drinken in de stad. Dus nu lekkere alleen!

Soms gaat dat niet hé. Als vrienden en familie leden wel allemaal samen zijn. En nee, ik ga mijzelf niet bij vrienden uitnodigen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 18:27

Dat is je eigen keuze. :)
“Hey ik ben onverwachts alleen met kerst, kan ik met jullie meedoen”. Kan geen vrienden bedenken waar ik niet terecht zou kunnen. :)

En ze hebben hier iets met kerstavond georganiseerd. Allemaal bandjes in verschillende cafés!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 18:31

Ik doe dat niet, vind dat niet netjes als hun met familie enzo zitten.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 18:54

xDenies schreef:
MarlindeRooz schreef:
Samen zijn kan toch net zo goed met dieren, familie of vrienden?

Ik was ook niet alleen. Maar als je een paar dagen voor de kerst gedumpt wordt dan heeft 'samen zijn' een andere betekenis.
Dat hoef ik toch in dit topic niet uit te leggen :P

xDenies, ik snap je gevoel! Ik heb vrijdag te horen gekregen dat hij er liever mee wilde stoppen, dus moesten ook op het laatste moment alle plannen geannuleerd worden.
Ik zal blij zijn als die hele feestperiode achter de rug is, gelukkig kan ik wel nog een paar dagen gaan werken :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 19:11

Knuffels voor iedereen! :(:)

Elinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 19:51

Hier ook herkenbaar. Dinsdag is het via whatsapp uitgegaan. Vrijdag heb ik hem dan voor het laatst gezien. Nog wel een fijn gesprek gehad, maar uiteraard enorm pijnlijk. Zijn gevoel voor mij was weg, al een aantal maanden. Het erge vind ik dat ik dit al merkte en hier heel onzeker van werd. Ik heb meerdere keren aan hem gevraagd of er iets was en of hij nog wel van me hield. Hij antwoordde dan dat ik me niet zo gek moest maken en dat er niks aan de hand was. Niets bleek minder waar dus, dus dit kwam wel echt als een klap.

Hij wist ook niet waar het aan lag. Ik heb zo veel voor hem gedaan en hij werd bij ons gezin echt overal bij betrokken. Het lag in ieder geval niet aan mij en hij vond dat ik veel beter verdiende.... dit zie ik ook wel in. Ik verdien iemand die ook echt vol voor mij gaat, net zo als ik voor diegene ga.

Maargoed eigenlijk zou ik daar nu ook aan het kerstdiner zitten. In plaats daarvan ben ik alleen thuis. Ook wel pijnlijk. Ook dat we nu 0 contact meer hebben, ook geen appje hoe het met me gaat oid. Alsof ik al helemaal vergeten ben.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 20:10

Zertab schreef:
Knuffels voor iedereen! :(:)

Echt zo! Wat een rottijd om het uit te maken :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 20:23

Pfff zoo frustrerend dat, 'Maak je zelf niet zo gek'. Je voelt iets met een bepaalde reden dus wees dan gelijk zo fair om het direct voor te leggen. Heel veel sterkte hoor!

Voor iedereen uiteraard!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 10:50

Fijne kerstdagen iedereen. :(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 10:52

Jij ook :)

Hier begon al goed :') Natgeregend met honden uitlaten. Ik ben hier vandaag ook alleen want mijn moeder & broertje gaan weg (verjaardag van m'n oma, maar dat vieren we morgen maar broertje moet dan werken). Ik ga dus lekker naar stal naar mijn pony toe.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 11:17

Zertab schreef:
Fijne kerstdagen iedereen. :(:)

Jij ook! Komt goed Zertab :(:)

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:39

Eerste kerst in 5 jaar zonder m’n ex. Ook al was het een paar maanden mijn eigen keuze om het te beëindigen: ik vond het toch wel raar en triest voelen. Hij ook appte hij me net.

Ik hoop dat jullie de kerst goed door zijn gekomenn

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 22:52

Ik ben de kerst wel aardig door gekomen.
Eindelijk niet iemand die nonstop extreem voor de grinch speelt.
Op alles en iedereen gemeen vloeken ivm kerst.
Gister/vanacht voor t eerst in 2 jaar weer een x achter de bar gewerkt in een discotheek.
Mijn ex was er schijnbaar ook zei mn zusje maar ik heb hem niet gezien. Sws was het veel te druk.
En nouja ik geniet eigenlijk best inmiddels van de rust en het doen en laten wat ik wil.
Ik kan soms ook best uit mijn slof schieten als iemand mij iets wil opdragen wat ik niet wil.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 11:28

Gelukkig is kerst weer voorbij! :)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 17:49

Onder mijn steen vandaan.

Bord voor z'n kop ex wil contact en denkt dat het goed is om een keer te praten. Of ik naar de kerstbingo kom bij het café. Het zou goed voor ons zijn om te praten.....

:+ :+ :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 17:56

'Ons'... 'hem' :')

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 18:11

Ik denk dat die 100den andere vrouwen toch echt niet op hem zitten te wachten :+

Maar al had hij Ebola en is dit zijn laatste wens, I don't care!

Vervolgens wil gehele familie wel even de bingo over nemen en "praten", maar het idee dat ik ze in een cel moet opzoeken staat mij een beetje tegen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 18:30

miss_lizje schreef:
Ik denk dat die 100den andere vrouwen toch echt niet op hem zitten te wachten :+

Maar al had hij Ebola en is dit zijn laatste wens, I don't care!

Vervolgens wil gehele familie wel even de bingo over nemen en "praten", maar het idee dat ik ze in een cel moet opzoeken staat mij een beetje tegen.

:')

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 19:15

Hier de kerstdagen redelijk goed door gekomen.
Eerste kerstdag een hele leuke dag gehad met familie.
2de kerstdag rustige dag gehad en lekker thuis gebleven.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn ex wel mis. De ene dag wat meer dan de andere.
Ik had hem eerste kerstdag nog wel een berichtje gedaan.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 19:18

Het is gewoon jammer dat ik geen straat verbod ofzo kan aanvragen. Anyway, nog op meerdere kanalen blokkeren.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 19:45

Hier 3 fijne kerstdagen gehad op gisteren een klein akkefietje na; er bleek een plank uit mijn schutting te zijn losgeraakt en de kat en 1 hond waren ontsnapt toen ik uit eten was, gelukkig was de hond in no time gevangen en was ik binnen een kwartier nadat ik erover gebeld werd thuis om de hond bij de buren op te pikken.
Kat was later die avond ook weer thuis gelukkig.
Ben inmiddels ook in de vriendengroep van ex verwelkomt, heb uitnodigingen staan voor verjaardagen/bbq's/spelletjesavonden etc. <3

Oudjaarsdag ben ik weer bij mijn ex, haar zoon komt wsl eerst bij mij langs om wat boodschappen op te halen zodat ik minder bagage heb terwijl ik die kant op loop met de honden.
Gaan we als diner gezellig kaasfonduen met ijs na. :9
Verder oliebollen halen en zelfgebakken appelflappen meenemen, toastjes/knabbels etc op tafel zetten en spelletjes doen. :))
Nu alweer zin in ondanks dat ik momenteel bijna loop te janken van vermoeidheid en pijn in mijn hele lijf. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 19:56

Hier kerst lekker met mama en oma en opa gehad. Meer heb ik echt even niet nodig. :)

Wanneer is het trouwens een teken dat je erover heen bent? Ik zag ex met dus het meisje lopen van mijn vermoedens. Het enigste waar ik aan kon denken waren mijn oliebollen die koud werden en ik geen magnetron heb. :+
Durfde de eerste maand dat ik hier woonde niet eens naar buiten in de angst dat ik uberhaupt iemand tegen ging komen. Zat elk weekend te janken etc en nu heb ik echt nergens last meer van al 3 weken niet. Misschien komt het ook omdat mijn aandacht nu naar mama is natuurlijk maar moet zeggen dat ik ook geen contact meer met mannen uit de weg ga. :o