drawerlover schreef:
In Nijverdal is iets van een windhoos geweest
Waarom verdorie niet in mijn dorp
En hier is ie op beeld:
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:drawerlover schreef:
In Nijverdal is iets van een windhoos geweest
Waarom verdorie niet in mijn dorp
En hier is ie op beeld:
[ Video ]
drawerlover schreef:Hier is veel rotatie aanwezig
MonteKarlo schreef:drawerlover schreef:Hier is veel rotatie aanwezig
Uhg serieus, ik snap dat je enthousiast bent enzo maar ik word er een klein beetje moe van dat ik dit topic aanklik omdat er nieuwe berichten zijn en dat ik dan tig berichten bij moet lezen die voor 80% uit die van jouw bestaan waar je van alles roept waarvan de helft niet eens zo kan zijn, en meestal nog zonder foto's.
Kijk hier hangt ook vaak een mooie lucht met mooie structuren maar who cares, als er echt iets spectaculairs zou zijn (zoals rotatie of een shelf of iets dergelijks) dan weet half storm-chasend nederland dat.
karuna schreef:Drawerlover niet doen, gewoon blijven. Iedereen mag blij en enthausiast zijn.
Hier wel winderig en niet bepaald joepie weer. Wolken racen flink voorbij maar het lijkt rustiger dan gister. Alleen redelijk egaal grijs met af en toe een lichter stukje grijs. De onrust is eigenlijk de hele avond doorgegaan tot een uur of 11 denk ik.
drawerlover schreef:karuna schreef:Drawerlover niet doen, gewoon blijven. Iedereen mag blij en enthausiast zijn.
Hier wel winderig en niet bepaald joepie weer. Wolken racen flink voorbij maar het lijkt rustiger dan gister. Alleen redelijk egaal grijs met af en toe een lichter stukje grijs. De onrust is eigenlijk de hele avond doorgegaan tot een uur of 11 denk ik.
Maar het voelde voor mij al alsof ik best wel werd genegeerd. Daarom. Dan maar doei.
Joaltijd schreef:Deze bui trok vanmiddag naar Leeuwarden. Zou me qua tijd en bui niet verbazen als dit de voorloper van de shelfcloud was
MonteKarlo schreef:drawerlover schreef:Hier is veel rotatie aanwezig
Uhg serieus, ik snap dat je enthousiast bent enzo maar ik word er een klein beetje moe van dat ik dit topic aanklik omdat er nieuwe berichten zijn en dat ik dan tig berichten bij moet lezen die voor 80% uit die van jouw bestaan waar je van alles roept waarvan de helft niet eens zo kan zijn, en meestal nog zonder foto's.
Kijk hier hangt ook vaak een mooie lucht met mooie structuren maar who cares, als er echt iets spectaculairs zou zijn (zoals rotatie of een shelf of iets dergelijks) dan weet half storm-chasend nederland dat.