Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sterreke98 schreef:Ik erger me aan het feit dat ik enorm gestressed ben ivm mijn nederlands mondeling examen. Ik ben echt te gestressed en kan niks meer. Ik hoop dat het goed komt en anders hoop ik dat ik evt uitstel kan krijgen omdat ik m echt de pan uit stress....
nicole_floor schreef:Dat ze op rtl nieuws dood leuk die beelden van het slachthuis in Tiel laten zien, die ik al de hele dag op Facebook probeer te vermijden. Bah bah bah
Pepperrr schreef:Fading schreef:Dat iemand aan mijn auto heeft gezeten en alle kabels heeft doorgesneden, inclusief nummerbord eraf gehaald. Heel fijn Not...
Lekker dan... Al rond gevraagd of iemand wat gezien heeft?
MentjesMusic schreef:nicole_floor schreef:Dat ze op rtl nieuws dood leuk die beelden van het slachthuis in Tiel laten zien, die ik al de hele dag op Facebook probeer te vermijden. Bah bah bah
Haha! Ik baal ook altijd zo ontzettend wanneer ik per ongeluk langs zo'n dierenleed filmpje kom die ik altijd probeer te vermijden en moet kijken van mezelf. Net als ik moet kijken wanneer iemand overgeeft. Ik kan het eigenlijk niet aanzien, maar toch kijk ik.
Steeph schreef:Aan dat ik me al 7 weken in het zweet aan het werken ben, als bijna 5 km kan hardlopen maar nog geen kilo ben afgevallenen dat ik daardoor net weer een inzinking heb gehad in een pashokje. poedersuiker
MamaMiesje schreef:Steeph schreef:Aan dat ik me al 7 weken in het zweet aan het werken ben, als bijna 5 km kan hardlopen maar nog geen kilo ben afgevallenen dat ik daardoor net weer een inzinking heb gehad in een pashokje. poedersuiker
![]()
maar heb je jezelf niet eens eerder opgemeten? Ben je geen centimeters kwijt en spieren (dus gewicht) rijker?
Boompje1985 schreef:Steeph ik kan maar 1 ding zeggen en dat is volhouden! Het duurt echt even voor je stofwisseling gaat veranderen en dan gaat het afvallen ook beter. Zet m op je kan het![]()
![]()
xPabloBokt schreef:Inderdaad Steeph, wat Boompje1985 zegt! En inderdaad staar je niet dood op dat gewicht. Je krijgt er spiermassa voor terug en dat weegt netto vaak nog net iets meer dan vet.
Kijk naar wat je al wel hebt gedaan: je kan al 5 km hardlopen! Dan heb je echt superveel conditie erbij gekregen inmiddels.