Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 20:51

Dat ze op rtl nieuws dood leuk die beelden van het slachthuis in Tiel laten zien, die ik al de hele dag op Facebook probeer te vermijden. Bah bah bah

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 21:32

nicole_floor schreef:
Dat ze op rtl nieuws dood leuk die beelden van het slachthuis in Tiel laten zien, die ik al de hele dag op Facebook probeer te vermijden. Bah bah bah

Tielt ;)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 22:47

Steeph schreef:
nicole_floor schreef:

Tielt ;)

Ooh oeps autocorrectie

NinkeG

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 22:50

Mensen die alles beter denken te weten

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 22:53

sterreke98 schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik enorm gestressed ben ivm mijn nederlands mondeling examen. Ik ben echt te gestressed en kan niks meer. Ik hoop dat het goed komt en anders hoop ik dat ik evt uitstel kan krijgen omdat ik m echt de pan uit stress....

Haha, ik kan wel lachen om de manier waarop je dit zegt :D. Maar ik ken het, dat stressen, heel vervelend. Glaasje rode wijn en een uurtje shoppen bij Zalando doet wonderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 01:06

Dat iemand aan mijn auto heeft gezeten en alle kabels heeft doorgesneden, inclusief nummerbord eraf gehaald. Heel fijn Not...

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 09:12

Fading schreef:
Dat iemand aan mijn auto heeft gezeten en alle kabels heeft doorgesneden, inclusief nummerbord eraf gehaald. Heel fijn Not...

Lekker dan... Al rond gevraagd of iemand wat gezien heeft?

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 21:05

nicole_floor schreef:

Haha! Ik baal ook altijd zo ontzettend wanneer ik per ongeluk langs zo'n dierenleed filmpje kom die ik altijd probeer te vermijden en moet kijken van mezelf. Net als ik moet kijken wanneer iemand overgeeft. Ik kan het eigenlijk niet aanzien, maar toch kijk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 01:35

Pepperrr schreef:
Fading schreef:

Lekker dan... Al rond gevraagd of iemand wat gezien heeft?

Nope wel gemaakt gelukkig,

Vandaag aan het weer, regen regen regen. Daar verhuis ik niet voor maar een tropisch eiland haha

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 18:42

MentjesMusic schreef:
nicole_floor schreef:

Haha! Ik baal ook altijd zo ontzettend wanneer ik per ongeluk langs zo'n dierenleed filmpje kom die ik altijd probeer te vermijden en moet kijken van mezelf. Net als ik moet kijken wanneer iemand overgeeft. Ik kan het eigenlijk niet aanzien, maar toch kijk ik.

Jaa dat heb ik dus ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 19:59

Heel de dag regen ):

Agaiiiin

Herfstdraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 00:52

Aan al haar wat als pluimen door mijn huis dwarrelt. Twee langhaarkatten in de rui zijn de schuldigen.

Rare mensen in de lidl die karretjes tegen je enkels aan duwen en mijn smeerkees paard. Net een nieuw bontset om zijn halster, gaat hij met hoofd in mest liggen..... zucht.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 14:52

Aan mijn pijnlijke neus en dat ik het idee heb dat ik wel een week kan slapen.

gwennndolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 15:31

hooikoorts...

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 15:51

Werken met dit mooie weer... Balen! :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 16:18

Aan dat ik me al 7 weken in het zweet aan het werken ben, als bijna 5 km kan hardlopen maar nog geen kilo ben afgevallen -:(- en dat ik daardoor net weer een inzinking heb gehad in een pashokje. poedersuiker |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 16:36

Mensen op Facebook waar je meet geen mogelijkheid een fatsoenlijke discussie mee kan hebben.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 16:50

Steeph schreef:
Aan dat ik me al 7 weken in het zweet aan het werken ben, als bijna 5 km kan hardlopen maar nog geen kilo ben afgevallen -:(- en dat ik daardoor net weer een inzinking heb gehad in een pashokje. poedersuiker |(

:(:)
maar heb je jezelf niet eens eerder opgemeten? Ben je geen centimeters kwijt en spieren (dus gewicht) rijker?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 16:54

MamaMiesje schreef:
Steeph schreef:

:(:)
maar heb je jezelf niet eens eerder opgemeten? Ben je geen centimeters kwijt en spieren (dus gewicht) rijker?

Hoogstens 3 centimeter, mn riem kan op goede momenten één gaatje strakker :(

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 17:43

Steeph ik kan maar 1 ding zeggen en dat is volhouden! Het duurt echt even voor je stofwisseling gaat veranderen en dan gaat het afvallen ook beter. Zet m op je kan het *\o/* *\%/* *\o/*

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 18:33

Inderdaad Steeph, wat Boompje1985 zegt! En inderdaad staar je niet dood op dat gewicht. Je krijgt er spiermassa voor terug en dat weegt netto vaak nog net iets meer dan vet.

Kijk naar wat je al wel hebt gedaan: je kan al 5 km hardlopen! Dan heb je echt superveel conditie erbij gekregen inmiddels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 18:57

Schijnheilig gedoe en geslijm bij en met 'de juiste' mensen.... :r doe 'ns gewoon en wees eens eerlijk.... Uiteindelijk ziet iedereen het toch wel... 8-)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:16

Boompje1985 schreef:
Steeph ik kan maar 1 ding zeggen en dat is volhouden! Het duurt echt even voor je stofwisseling gaat veranderen en dan gaat het afvallen ook beter. Zet m op je kan het *\o/* *\%/* *\o/*

xPabloBokt schreef:
Inderdaad Steeph, wat Boompje1985 zegt! En inderdaad staar je niet dood op dat gewicht. Je krijgt er spiermassa voor terug en dat weegt netto vaak nog net iets meer dan vet.

Kijk naar wat je al wel hebt gedaan: je kan al 5 km hardlopen! Dan heb je echt superveel conditie erbij gekregen inmiddels.

Dankjewel :(:) jullie berichtjes hebben mij diep geraakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:26

Opscheppers... :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 19:27

dat ik niet meer in staat ben voor mijzelf op te kunnen komen.
Vroeger kon ik het wel. En nu lukt het mij gewoon niet meer. Ik laat over mijn heen lopen, en dat kan er soms voor zorgen dat ik zoveel spanning en stress heb.