Ann99 schreef:![]()
nog mensen wakker? vanavond tot te laat wezen sporten krijg ik teveel energie van. Nu kan ik niet slapen en zit met een speculoospot achter de laptop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sandorra schreef:hoi
Hier ook weer wakker![]()
Net weer pijnstillers ingenomen en hopelijk straks weer effe slapen.
Gisteren toch op controle al geweest bij de chirurg die me maandag geopereerd had....
ik heb door de gigantische zwelling in mijn vinger een zenuw bekneld zitten die voor de pijn en het rare gevoel in de vinger zorgt. Dat moet nu gaan afzakken als de zwelling minder wordt. Nieuw gips gekregen wat is opengeknipte aan de achterzijde en ik met verband zelf strakker of losser kan vastmaken.....
Voor de rest op tijd pijnstillers innemen en niet te veel doen want dan ga ik zo van mijn stokje.....
Ik had gisteren effe willen douchen, maar met lang staan wordt ik wat draaierig......En durfde ik het dus niet aan.
Misschien straks als ik opsta effe opnieuw proberen.
M_D_H schreef:Dat is best wel lastig.
Anders uit het raam hangen? of heb je je sigaretten beneden liggen?
Hier is het alarm net af gegaan. Niks te zien op de camera's, maar we zagen net wel licht aanspringen beneden...
Dit is zo goed voor mijn zenuwen
sandorra schreef:hoi
Hier ook weer wakker![]()
Net weer pijnstillers ingenomen en hopelijk straks weer effe slapen.
Gisteren toch op controle al geweest bij de chirurg die me maandag geopereerd had....
ik heb door de gigantische zwelling in mijn vinger een zenuw bekneld zitten die voor de pijn en het rare gevoel in de vinger zorgt. Dat moet nu gaan afzakken als de zwelling minder wordt. Nieuw gips gekregen wat is opengeknipte aan de achterzijde en ik met verband zelf strakker of losser kan vastmaken.....
Voor de rest op tijd pijnstillers innemen en niet te veel doen want dan ga ik zo van mijn stokje.....
Ik had gisteren effe willen douchen, maar met lang staan wordt ik wat draaierig......En durfde ik het dus niet aan.
Misschien straks als ik opsta effe opnieuw proberen.