Ik moest even kijken wanneer ik er mee begonnen was, maar precies een maand geleden postte ik hier dat ik begonnen was. Uiteindelijk ben ik bij mijn bordjes systeem gebleven. (een bordje per dier/lucht/etc) en dan als zo'n bordje erg vol werd het zo ver mogelijk in elkaar puzzelen en kijken of het al ergens tussen past. Het moeilijkste waren de planten die ik tot het laatst had bewaard.
Hele leuke en ook mooie puzzels weer! Pooch Parlour heb ik ook nog gedaan een hele tijd terug, die vond ik wel leuk! Die van Tower of London wil ik ook nog wel eens kopen/leggen.
Waar is die eerste van jou vandaan Mandyy, wat is de titel? Is zo vanaf plaatje zien wat lastig zoeken bij bol met al die JvH puzzels
Ik heb al maanden geen puzzel stukje meer in handen gehad. Ben te druk met andere dingen geweest zoals weer meer lezen, gamen e.d. maar heb wel nog een paar puzzels liggen waar ik heel graag aan wil beginnen. Maar heb er momenteel jammer genoeg echt de concentratie en rust niet voor.
Jullie zijn lekker bezig! Ik heb al maanden geen puzzel meer gelegd, kom er gewoon even niet aan toe. Hooguit doe ik online een kleintje op de laptop tussendoor (Microsoft Jigsaw). Ben je een half uurtje bezig ofzo en dan is hij klaar.
cursebreaker
Geplaatst: 30-05-24 13:33
It was meant to be hahaha. Vandaag 1+1 op een deel JvH en wasgij puzzels.
Ik ruil eigenlijk ook nooit, want ben vrij specifiek in wat ik wil hebben haha en heb vaak ook dat ik de puzzels welke ik leg zo leuk vind dat ik ze niet weg wil doen Plus heb ook geen mensen direct in m’n omgeving wie genoeg puzzelen om daar actief mee te ruilen en geen zin om constant puzzels te gaan versturen als pakketten Al heb ik wel wat puzzels aan’t rouleren van mij bij vrienden welke ik opgestuurd heb en dan weer terug ga krijgen.
Ik heb via kringloop winkels wel eens wat gekocht ook wat ik wel weer tzt weg ga doen bv, dat zijn veelal puzzels waar ik dan toevallig tegenaan liep en leuk vind voor het geld maar normaal niet nieuw zou kopen. Deze zijn vaak ook niet allemaal super netjes meer in de doos e.d. dus die ga ik ook gewoon weggeven en niet verkopen/ruilen perse.