Weet iemand wanneer (en of er überhaupt) nog een keer 10% korting komt op De Niro rijlaarzen? Voorkeur voor bij Drunens Ruiterhuis
Vuri schreef:Iemand toevallig een kortingscode voor bears with benefits?VDAY26 = 20% korting. Staat ook op de website bovenaan.
FCSA schreef:Weet iemand wanneer Hypostore weer korting heeft?Valentijnsdag misschien? Weet ik niet zeker hoor!
Ik heb bij Braaaf echt nog nooit korting gezien. Volgens mij is hun website ook soort van permanent out of date.
manic schreef:Ik heb bij Braaaf echt nog nooit korting gezien. Volgens mij is hun website ook soort van permanent out of date.Ik heb er recent nog contact mee gehad en iets besteld. Dus ze zijn nog wel actief volgens mij.
Zag toevallig net dat Oerbalans (Vitalstyle) 15% korting heeft bij Agradi. Als je daar nog zo'n 5% code overheen doet scheelt het toch mooi.@Filou; zie pb
De EquiDay standhouder kortingscodes zijn inmiddels ook weer in omloop voor iedereen die alvast een ticket wil kopen voor april.En ja dat weet ik omdat de mijne binnen kwam vandaag. Spoiler: ED26WR