Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:33

MarvanTom schreef:
Wat ik verder als reacties heb gekregen: grote paarden, die nooit in een stal van 3x3 passen en dan zijn ze verbaasd dat ik dat meld.
Mensen die niet op komen dagen of niets meer laten horen.
Pony's van 25+, ik heb geen pensioenstal, veulens, ik ben geen opfok en ga zo maar door...
Ik word er een beetje moedeloos van.

En het gaat verder: of ik 2 pony's in de stal wil en ze ook wil mesten. :?
2 pony's in een stal van 3x3, juist...
We hebben het hier niet over mini's. ;)

Iemand die vandaag zou laten weten of ze de stal neemt of niet: taal noch teken, ook niet na een sms-je van mijn kant. Ze wilde enkele dagen bedenktijd.
Zo gaat het al weken... :roll:

Dus nu iedereen gebeld en gemaild, die in de wachtkamer zat: kom maar kijken en het is ja of nee! ~~}>

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:01

Nu snap ik sommige mensen dat ze geen andere mensen op stal willen......
Wat een gedoe zeg!

Het schiet hier ook nog steeds lekker op.... Heb ik bij een advertentie staan bieden vanaf 15,00. Krijg ik net mail. 'Ik bied 10,00 inclusief verzenden' (pakketpost).... -O-

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:06

Kentaro schreef:
Nu snap ik sommige mensen dat ze geen andere mensen op stal willen......
Wat een gedoe zeg!

Het schiet hier ook nog steeds lekker op.... Heb ik bij een advertentie staan bieden vanaf 15,00. Krijg ik net mail. 'Ik bied 10,00 inclusief verzenden' (pakketpost).... -O-

|o

Sammie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:11

zucht... Iemand die twee weken geleden al afsprak om morgen langs te komen voor iets. Krijg van de week een mail schrik het nog. Ik terug gestuurd. ja hoor, kan nog steeds. Geen reactie meer terug. Ik vanmorgen gemaild hoe laat wil je komen... Geen reactie.. Zojuist nog maar een keer gemaild.. Nog steeds geen reactie :( Hadden een tijd terug wel een tijd voorgesteld, maar die dag kon ze niet..

Het is op een andere locatie en om dat ding ('t is best groot ) op de bonefooi mee te slepen in de hoop dat... zie ik eigenlijk ook niet zo zitten.. maar ja.. stel je voor dat ze toch komt :( Wat moet je nou met zulke mensen. je zorgt toch verdorie voor een tijdstip. heb t nu al 3x gevraagd.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:14

Heb je het adres al gegeven?
Kun je vragen om een telefoonnummer om e.e.a. concreet af te spreken voor morgen? En daarbij vermelden dat als je voor (tijdstip)... niets gehoord hebt, je er van uit gaat dat het niet door gaat!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:34

Ik heb mijn adres idd al (2 weken terug) gegeven en mijn telefoonnummer heeft ze ook. Toen zelf maar een tijdstip genoemd, want daar kwam ook niks concreets uit. Maar toen kon ze niet en zou ze dus morgen komen. Gezegd dat dat prima was, maar of ze wel op tijd een tijdstip door kon geven. Dus wat dat betreft.. Ik krijg alleen nu geen enkele reactie van haar.

Kan er evt. nu alsnog wel een mail achter aan sturen. Heb een uur nodig om dat item mee te nemen van stal naar huis. Maar preventief meeslepen vind ik een beetje ver gaan.. :z

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:37

Zou ik zeker ook niet doen!
Ik doe het nu niet meer. Echt op het laatste moment geef ik mijn adres (daar hebben ze eerder toch niets aan :P ) En vraag hun telefoonnummer.
Zou inderdaad een berichtje sturen met een uiterlijk tijdstip. Anders is het zonde van je tijd!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 10:11

Typisch. . Niks meer gehoord.. :Z

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 10:15

Irritant zeg zulke mensen. En dan vanavond zeker weer mailen vaan owja wil hem toch hebben.....

Heb die van de deken een niet zo'n vriendelijke mail gestuurd ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:18

Heb MH protective jodphurs gescoord. Horze heeft fikse korting, met een couponnetje erbij ;)

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:21

vandaag is mijn pony opgehaald door de nieuwe
eigenaren.
ze waren heel blij met haar en hoe lief ze is.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 16:50

Het verhaal met de netten wordt nog vreemder. Of ik het geld over had gemaakt, want dan kon de ze de netten gelijk meenemen op de post...
Uhm... je had ze toch niet thuis? :? Want dat was de reden die ze noemde dat ik ze niet kon ophalen.

Heb dr maar bericht gedaan dat ik er vanaf zie om o.a bovengenoemde reden.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 17:34

Oké..... En ze verwacht echt nog dat je het geld overmaakt ook zeker......

Ik heb antwoord op mijn mail! Met excuses ze leest niet elke dag haar mail en door een sterfgeval is hij vandaag pas op de post gegaan met een tt code erbij. Ik geef haar maar het voordeel van de twijfel en hoop dat ik dinsdag eindelijk mijn deken heb!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 17:40

faline, heb je een linkje van de advertentie?
ik heb namelijk vorige maand dekens gekocht van iemand met het zelfde verhaal en heb alles keurig in huis gekregen...

jullie hebben het altijd over mensen die niet komen opdagen voor een afspraak maar hoe zit het als je iets komt ophalen en de mensen zijn niet thuis??
terwijl er duidelijke afspraken zijn over de dag en tijd.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 18:08

Ik ben zelf een raar mens op marktplaats -O- ..

Ik had afgesproken om een zadelkast op te halen, deze ochtend tussen 11 en 12. Ik moest het adres nog hebben, maar dacht op vrijdagavond, ow mail zo wel even om het te vragen. Daarna heel druk gehad en vanaf een vriend zijn huis meteen door gegaan om uit te gaan. Super gezellig. Te diep in het glaasje gekeken... En vervolgens lekker uitgeslapen tot 1 uur...

Ik voelde me zo banketstaaf. Mailtje gestuurd met excuses. Gelukkig mag ik hem nog ophalen, maar voel me behoorlijk schuldig. Zaten ze daar te wachten.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 18:26

Ik zou in zo'n geval een kleinigheidje meenemen.
bosje bloemen ofzo of een flesje wijn

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:58

Oeh dat is idd niet netjes maar helaas is gebeurt. Zou idd morgen nog even mijn excuses maken! Wel fijn dat je hem als nog mag halen

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:14

nou ik heb weer een goede ervaring. had tickets voor morgen dus moest ze kwijt, tegen elk acceptabel bod maar niet tegen een kratje bier omdat ik niet drink... heeft iemand me 40 euro ervoor gegeven :D ( waren wel veel meer waard maar goed.. ) super blij mee ze stonden al even te koop voor 35 geen reactie dus nieuwe advertentie vanmiddag gemaakt binnen 5 minuten weg.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:26

Wat vaag ja weer Faline.... Ben benieuwd of je nog een reactie hierop krijgt!

Ik heb eindelijk het geld ontvangen voor mijn hoofdstel, dus die krijgt morgen nog een likje dressing mee en gaat maandag mooi op de post :) Zal de originele frontriem er nog even bij meesturen.

Ook al een super leuk bod gekregen op een ander hoofdstel! Ineens weer regelmatig wat biedingen. Blijft leuk vermaak dat Marktplaats!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 06:24

Niks raars aan die verkoopster van faline en wel betrouwbaar. Heb vorige maand voor 150 euro aan dekens van haar gekocht en had het binnen twee dagen in huis!!

Dus niet zoveel vooroordelen :)

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:23

Ik heb haar gewoon gestuurd dat ik mijn twijfels bij het verhaal had. Wat an sich niet gek is, gezien er genoeg verkopers zijn die niet betrouwbaar zijn als ze met zo'n 'uitleg' komen. Daar kon ze zich wel in vinden, dus ik hoop voor haar dat ze er in de toekomst wat aan heeft. Ik heb inmiddels ergens anders netten besteld.
Het is jammer dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere, zeker als ik voor dik 100 euro iets overneem.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:02

'niks raars' zie ik niet helemaal zo.... Gelukkig heeft alja er wel goede ervaring mee! Maar ik blijf het raar vinden als je niets in je advertentie vermeldt dat het alleen verzonden kan worden, maar dat wel dus de bedoeling is. En dan plaatst ze haar advertentie opnieuw, terwijl ze aan faline dat ze op haar geld zit te wachten. Zou bij mij zeker geen vertrouwen scheppen :P

Wij hebben 1x gehad, en we moesten uiteraard precies een behoorlijk stuk ervoor rijden..., dat we ergens aan de deur stonden (keurig op tijd!) en dat er niemand was. Gelukkig hadden we van te voren het telefoon nummer gevraagd. Wij gebeld. Hij was onderweg. Een half uur later :( weer gebeld. Ja hij was onderweg....
Uiteindelijk dus bijna een uur staan wachten ... Maar uiteindelijk toch met het artikel naar huis.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:09

Pfff das banketstaaf Kentaro...

Vandaag alweer goede zaken gedaan. Kreeg vrijdag een bod van 15 euro op een hoofdstel, gisteren een bod van 25 er overheen! Dus ik meteen gemaild dat ze 'm daarvoor mocht hebben. Geld is ook al overgemaakt, al kan ik het helaas niet zien. In één weekend twee hoofdstellen weg, waar via FB gewoon 0,0 reactie op kreeg!!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:15

ik heb ook vier pakjes klaar staan voor verzenden, vind het het zowiezo de laatste twee weken erg aantrekt!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:23

Alja schreef:
ik heb ook vier pakjes klaar staan voor verzenden, vind het het zowiezo de laatste twee weken erg aantrekt!

Ik kan daar zo weinig over zeggen, ik ben net twee weken actief :')
Maar ik had altijd het idee dat wanneer je advertentie te oud was, je het wel kon shaken. Te oud is voor mij wanneer het niet binnen de eerste tien pagina's staat zeg maar :P
Maar dat valt me echt 1000% mee!!

Hoe komen jullie aan je verpakkingsmateriaal? Ik ben dus echt dozen aan het verzamelen... }:0
Vanochtend eentje uit het oud papier gehaald en weer in elkaar gezet. Maar dat was een verpakking van een dompelpomp. Leuke gekleurde doos met dito opschriften... Daar heb ik dus nog een stuk cadeaupapier binnenstebuiten overheen gedaan om het wat 'clean' te houden.
Schoenendoos heb ik ook al gebruikt, volgens mij kan ik er nog één ritselen in het oud papier. Maar dan is het ook wel een klein beetje op. Ik vind het niet nodig om op mijn werk allemaal verpakkingsmateriaal (webshop) te gaan ritselen, dat heb ik alleen gedaan voor mijn grafische rekenmachine om het veilig over te laten komen...