Rienn schreef:Waar woon jij dan?
oldeholtpade maar om het algemeen te houden zeg ik altijd maar wolvega

het is overigens niet hier hier... maar ik hoor het wel.. zit (nog? ) redelijk ver weg. aan de steenwijk kant.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Die boven Wolvega dooft nu weer uit maar dat deed ie net ook en pakte ie weer aan. Boven Epe ook de eerste bliksem waargenomen.
unihorses schreef:Rienn schreef:Waar woon jij dan?
oldeholtpade maar om het algemeen te houden zeg ik altijd maar wolvegasoms zelfs heerenveen voor de topografisch minder bedeelden
het is overigens niet hier hier... maar ik hoor het wel.. zit (nog? ) redelijk ver weg. aan de steenwijk kant.
gohya schreef:Hier was er ook uit het niets een onweersbui! ik was op de wei,zag rare wolken samen pakken,leek wel of ze rond draaiden.Ik dacht eerst dat het over zou trekken,maar niet dus,ze draaiden gewoon in het rond.Flinke donder en gelukkig zag ik maar 1 grote flits.Toen begon het PAARDEN druppels te gieten.
Daarna droog,toch weer wat dreigende wolken,beetje regen,maar nu droog en de zon.
Het werd ook erg frisjes tijdens die onweersbui.
tootje71 schreef:gohya schreef:Hier was er ook uit het niets een onweersbui! ik was op de wei,zag rare wolken samen pakken,leek wel of ze rond draaiden.Ik dacht eerst dat het over zou trekken,maar niet dus,ze draaiden gewoon in het rond.Flinke donder en gelukkig zag ik maar 1 grote flits.Toen begon het PAARDEN druppels te gieten.
Daarna droog,toch weer wat dreigende wolken,beetje regen,maar nu droog en de zon.
Het werd ook erg frisjes tijdens die onweersbui.
Grapjas die gohya
quartel schreef:Het is gewoonweg heerlijk![]()
![]()
![]()
Net met de paarden uit de wei halen was het gewoon even warm te noemen![]()
Ik verwacht halverwege volgende maand echt noodweer.........ik weet het gewoon heel erg zeker.
Dan komt mijn schoonmoeder namelijk weer terug in het land