Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 18:28

Ik ga morgen opnieuw foto's maken voor mijn komende artikelen. Mijn server is gecrasht en lijkt niet meer op te willen komen. Morgen maar weer eens verder kijken of we de data van dat snert ding kunnen redden anders ben ik alles kwijt.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 19:23

Grassie en Tazzey super bedankt! :) En wat klote dat je server gecrasht is :oo Er moet een manier zijn om data te herstellen volgens mij. Succes ermee!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 19:29

Het probleem is dat er iets van 10 schijven in 1 volume gemaakt zijn en de boel start niet meer op. Lijkt erop dat het moederbord niet goed meer is. Gelukkig nog wel garantie. Er is altijd een manier om data terug te krijgen. Als de boel niet te redden is dan overweeg ik om de schijven op te sturen en de boel te laten restoren. Wordt helaas wel een prijzige aangelegenheid want gaat om heel wat terrabyte |(

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 09:39

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 09:48

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 11:22

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 12:20

Aiii Tazzey wat zonde!

Connepon, gaaf filmpje! Ben daar ook ooit eens geweest, erg leuk!

Verder even druk maar hoop binnenkort ff bij te kunnen lezen :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 13:37

Hij staat nu aan en het kan tot 24 uur duren voor alle volumes opnieuw opgebouwd zijn. Lukt dat niet dan moeten alle schijven op een ander systeem worden aangesloten en dan is er een kleine kans dat de data eraf te halen is.

Ik ben nu wat foto's aan het maken voor mijn blog zodat ik in ieder geval iets heb. Ik ben er wel echt ziek van. De backup is ook naar de klote. Als iets fout gaat bij mij dan gaat het ook goed fout. -:(-

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:49

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:58

Balen Tazzey! Hoop dat er nog wat te redden valt!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 09:46

Vandaag moedige poging nummer twee om de boel aan de gang te krijgen.
Ik heb gisteren maar wat nieuwe foto's gemaakt om in ieder geval mijn blog draaiend te houden.

Ik heb een rode kleur ontdekt die ik zowaar leuk vind. :oo
OPI Thank Glogg it's Friday.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 10:02

Pfff, ik ben al dagen bezig met een nieuwe blogpost, maar het komt er steeds niet van! Aan de ene kant is dat heel positief, want het komt doordat we zo druk bezig zijn met de camper :D

Mooie kleur trouwens Tazzey, het is niet zo "in your face" rood!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 10:16

Non, wat een leuke plannen allemaal zeg!! Ik zal wel een fanatiek lezer van je gaan worden :D.
Want jaja, ben deze week weer begonnen met sporten.. Maar idd, het moment dat je erheen moet... Bluh! Terwijl het sporten zelf wel superleuk is. Dus ben benieuwd naar de tips & tricks :D.

Rood is altijd leuk Tazzey O:) :D ...
Al vind ik dit meer bordeaux dan rood. Maar ben een sucker voor dat soort kleuren, vind 'm erg mooi :j !

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:43

Ik moet toegeven dat ik het nu allemaal heel lastig vind! Ik heb zoveeel ideeën, dingen in mn hoofd zitten en tips & tricks die ik wil delen. Heb dus al heel veel materiaal liggen wat ik wil gaan posten, maar alles tegelijk erop kwakken heeft denk ik weinig zin, toch? Daarbij moet ik ook even na gaan denken over categorieën, iets als:

sporten en trainingen
Motivatie tips
Voeding
persoonlijke ervaringen
Tegenslagen handlen

Ofzo... Suggesties!? (jij bent hierin veel beter dan ik!!!)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 19:21

Ik vind het zelf erg fijn om een "post-schema" te maken, Romy. In mijn notitieboekje heb ik een kalendertje getekend met twee maand in het voren. Daarin zet ik ideeen voor posts, zodat ik altijd daarop kan terugvallen als ik geen inspiratie heb. En het zorgt er voor dat je een beetje een overzicht houdt, dus dat je posts wat gevarieerd zijn enzo. Misschien is dat een idee? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 19:22

Ik doe dat persoonlijk niet. Ik plan mijn posts niet in, maar schrijf als ik zin en tijd heb. Als ik ineens inspiratie heb voor 3 verschillende posts schrijf ik ze alledrie en post ik de eerste gelijk, de andere twee meestal na een halve week ofzo. Ik snap dat het erg prettig is voor lezers om een schema te kunnen hebben, maar ik heb er gewoon simpelweg geen tijd voor. Als ik voor mezelf stel dat ik 2 keer per week een post moet schrijven kom ik al snel in de problemen..

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 19:33

Ik heb ook een blogboekje met agenda inderdaad :D vol met gekras want ik schuif steeds :')

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 20:35

haha, ja, bij mij ook. Een en al krassen en pijlen en onderstrepingen xD

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 21:11

Ik ga denk ook maar een schriftje omtoveren tot blogboekje. Heb vaak op de gekste momenten een genius plan, en als ik dan eenmaal achter de laptop zit ben ik het weer vergeten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 21:19

Dat is inderdaad wel super slim! Ik heb gelukkig mijn laptop altijd wel bij de hand dus dan maak ik vaak al een concept blogpost met in elk geval de titel en indien ik dan dingen voor de content tegen kom pleur ik alvast wat linkjes er in en werk ik alles uit zodra ik er tijd voor vind :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 21:43

Ik maak vaak notities op mn Noteblock op mn mobiel :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 22:09

wel super slim, maar ik ben al niet in staat om een agenda bij te houden haahhahahaha

Maar ga even kijken hoe ik dit kan omvormen tot een werkbaar idee voor mezelf! Wil sowieso mensen (lees doelgroep) vragen om onderwerpen om over te bloggen!!! Dan hebben zij namelijk ook een reden om het te gaan lezen :D Soort van semi commercieel gedacht. Geen idee of het werkt, maar het lijkt me wel leuk

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 07:40

Wat goed dat jullie allemaal zo in een boekje krabbelen haha. Ik blog volgens mij anders dan jullie. Als ik wat te melden heb maak ik een post, als ik een week njets heb dan gewoon niet. zal daardoor vast ook volgers of lezers mislopen maar ach, daar geef ik toch al niet zo om :')

Ik heb een fotoverslag online staan van het GTST live event waar ik vori het weekend was:
GTST Live': fotoverslag

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 12:21

Leuke stukjes weer!!

Er is hoop voor mijn data. Het is even wachten op bevestiging van de fabrikant van de server maar waarschijnlijk kunnen we eenzelfde schijf terug plaatsen en gaat hij alles weer opbouwen. Het staat en valt met de hoeveelheid data.
Echt onvoorstelbaar dat er twee HD's van hetzelfde type en hetzelfde merk op het zelfde moment naar de klote gaan. Server zit achter piekstroom beveiliging en alles wat er verder inzit werkt nog. Ik ben best klaar met dat merk schijven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 23:42

Kan ik me voorstellen Tazzey. Mag ik vragen welk merk het is?

Ik ga morgen ook weer ff schrijven, ben alweer te lang stil haha.