Denk dat ik de wereldreis maar naar al m'n actieve pp's stuur!
Wat een werk zeg, gelukkig is wikipedia engels x) scheelt weer een hoop vertalen!het wordt dus een echte folder met 6 pagina's en wat foto's.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik was bang dat 'ie mijn adres niet had, maar blijkbaar toch
Hij had wel een klein hartje getekend en zei dat ie me 'pretty' vond. Maar omdat ik hem natuurlijk niet echt ken ofzo, kan ik niet echt inschatten of hij er iets mee bedoelt ofzo. Maar ik hoop het niet
Verder waren de foto's van zijn verjaardagskaart wel aangekomen (dat mag dus blijkbaar wel) en hij vond het leuk. Ook de andere foto's (ik was een beetje enthousiast
) vond 'ie leuk om te krijgen. En hij vroeg of ik hem wat basic Nederlands kon leren, dus dat is ook wel leuk
Hij heet Trevor en heeft echt een prodent-smile, haha
Superleuk stukje op WAP ook. Heb nu een eerste brief terug gekregen, die echt heel erg leuk was. Slimme gast met humor. Ik heb naar hem m'n langste brief ooit getikt, haha, wel 2000 woorden!!

m'n collega is wel onwijs geinteresseerd en bezig met politiek.. hele serieuze jongen met absoluut ook humor, dus politiek zou wel echt een goede match zijn.. eclair98 schreef:Nou ja, ik weet niet of dit de goede plek is om het te vragen, maar
hoe zat dat in middeleeuwen? De ene site zegt dat je het maar voor overtredingen kon krijgen en de andere zegt 222. Beide sites lijken betrouwbaar. Ik weet niet of een van jullie het toevallig weet
) penpal eentje opsturen!