Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 21:52

Iets met de lightrail en politie denk ik dan.. eens kijken inderdaad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 21:53

Treinverkeer alweer hervat Lachen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:30

Zelfs 's ochtends om 6.29 zijn de treinen te laat en mag je nog rennen voor je overstap.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:31

De afgelopen weken heb ik echt alleen maar problemen gehad met de internationale trein van Amsterdam naar Brussel.
En nog een keer met de fijne Belgische spoorwegen die gingen staken. Doe dat lekker doordeweeks, als ik niet met de trein hoef. Schijnheilig

Hoop dat het vanavond beter is, anders ben ik weer super laat thuis.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:54

Ik hoop voor jou dat je op tijd thuis bent spirit.
Ik moet vanmiddag van Leiden naar Rijssen, ik meen me te herinneren dat het altijd gezeik is rondom apeldoorn.. ik hoop dat het goed gaat..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:39

He gaan we nog een treinmeeting doen? Zit steeds hier te kijken of daar al iets meer over bekend is. Knipoog

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:42

İk vindt het ook altijd niet erg. Maar in het vliegtuig kan ik me soms wel vervelen.

Rachel_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:43

Hoihoi, ik heb even een vraagje, mss weten jullie het wel..

ik ben vandaag door alle haast mijn maandkaart vergeten! DOMDOMDOM. naja en ik werd gecontroleerd. Hij zei; je kunt hem binnen 6 dagen nog laten zien, anders heb je een boete.

Maar ik ben dus vergeten te zeggen, dat ik een maandkaart heb, ipv jaarkaart en ik heb dus gehoord, dat die regel dat je geen boete hebt alleen voor een jaarkaart geldt.

Weet iemand hier meer over? Ik kan maandag pas weer naar het station om het te vragen, maar ben heel erg benieuwd..

ik zou zo balen als ik een boete heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 20:21

@ Lous, we moeten nog steeds kijken voor die treinmeeting Clown

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:42

Vandaag net weer pech, reed tussen den bosch en eindhoven even 5 min stilstaan en daar ging mn aansluiting!
toch weer 20 min later op school als mn planning!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:26

Ook hier weer vertraging. Er was iemand flauwgevallen en die moest de trein uit geholpen worden. Dat zal ik de NS niet aanrekenen, ik vond het wel netjes dat ze even wachten totdat de persoon in kwestie op het perron is Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:27

Narya schreef:
Ook hier weer vertraging. Er was iemand flauwgevallen en die moest de trein uit geholpen worden. Dat zal ik de NS niet aanrekenen, ik vond het wel netjes dat ze even wachten totdat de persoon in kwestie op het perron is Vork

Laatst ook gehad Ja Trein bleef wachten tot de ambulancebroeders er waren om de persoon uit de trein te halen Ja
Was zelf ook uitgestapt, ging vanaf dat station ook een Metro Vork

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:35

Ik heb een keer om die reden de trein aangehouden. Een oudere man was in een dubbeldekker achterover van de trap gevallen, en dat leek een rottige val tegen de klapdeuren aan, maar zijn vrouw was in alle drukte al op het perron. Toen dreigde de trein alweer bijna te vertrekken met de man verward (en misschien gewond) ín de trein, en de vrouw nietsvermoedend erbuiten.
Ik ben maar naar de conducteur gerend (ze zagen me aankomen en zwaaien en stonden echt op het punt om te fluiten maar dat deden ze gelukkig niet) en daar heb ik het verhaal uitgelegd. Even later zag ik gelukkig dat de man ook op het perron was, en er niets ergs aan de hand was.
De trein heeft toen wel ruim 10 minuten vertraging opgelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:37

Ik heb om redenen wel eens de noodrem aangetrokken Lachen Was ook alle respect voor van de technishe dienst enzo, alleen de conductrice vond me niet aardig Sigaar Daar ben ik toen wel flink tegenin gegaan, want als er iemand met pijn vast zit tussen de deur, met 1 voet, en die deur blijft duwen en is niet open te krijgen.. en je kan nergens eruit om de conductrice te roepen.. dan de noodrem maar Lachen

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:40

Jep. Als ik in de trein had gestaan en de conducteur niet op deze manier had kunnen seinen, had dat inderdaad maar gemoeten. Deze conducteurs waren gelukkig heel meelevend. (Ik vind de meeste conducteurs trouwens erg aardig, maar zo af en toe heb je er hele chagrijnige tussen zitten...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:41

Uhuh inderdaad, er is nog ergens in NL een conducteur die mij niet mag, die negeert me ook alstie me tegenkomt Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:42

Oeh reizen met de trein is heerlijk! Alleen het wachten op en plaatsje zoeken is minder, maar als je dan zit echt heerlijk! En als de trein dan pech heeft dan is het een prima moment om van je treinflirt werk te maken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:43

Ghehe, treinflirt Schijnheilig
Ik hoop dat ik mijn treinflirt van de week weer zie in de trein, ik heb hem een half jaar geleden 2 keer een kwartier in de bus gezien, en nu vorige week donderdag ineens in de trein, hij herkende me nog, ik hem ook.. hele reis naar elkaar zitten kijken, hij bij verlaten van de trein langs mijn raam.. naar me kijken, lachen. En beiden niks tegen elkaar gezegd.. en zul je zien zie ik hem nooit meer Nagelbijten / Gniffelen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:44

Shanna schreef:
Oeh reizen met de trein is heerlijk! Alleen het wachten op en plaatsje zoeken is minder, maar als je dan zit echt heerlijk! En als de trein dan pech heeft dan is het een prima moment om van je treinflirt werk te maken Knipoog

Daar ben ik altijd heel erg slecht in Bloos Sowieso, vreemde mensen zomaar aanspreken. Durf dat echt niet.

Edit: @ Unwritten: Wat frustrerend Bloos! Lijkt me echt vreselijk als je hem nu nooit meer zou zien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:45

Ik wil hem gewoon zien, het moet, ik moet weten wie hij is Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:46

Was er geen website waarop je elkaar kon terugvinden als je in de trein iemand zag? Volgens mij wel..

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:46

Ik kwam vandaag tot een nieuwe treinergernis Haha!! Mensen die bij de eerste klas instappen zodat ze over het balkon naar de tweede klas kunnen en dus net 3 seconden eerder een plaatsje kunnen zoeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:48

Haha ik ben er meestal ook geen ster in, maar tja de trein had pech, ik was al te laat anders had ik trein eerder gehad en ik was noggal slaperig en de luidsprekerstem was heeel zacht dus ik dacht van nou dan vraag ik maar of hij heeft verstaan hoelang we moeten wachten Schijnheilig
Nou en uit dat gesprek kwam hij maar tegenover me zitten en hoe toevallig moesten we bij het zelfde station eruit (achteraf bleek dat hij al een station eerder eruit moest maar toen had hij nog niet genoeg lef om mijn mailadres te vragen Huilen van het lachen dus bleef hij zitten en reisde terug met de bus Clown ) en dus vlak voor het station mailadressen uitgewisseld want anders zul je net zien dat je elkaar echt nooit meer ziet omdat ik toevallig al in de verkeerde trein zat en hem maar 1 keer eerder had gezien Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:50

Dat is lef hebben! Dat moet ik ook!

Ik hoop serieus dat hij van de week weer de trein van half 8 in de ochtend moet hebben, echtwaar ik ga echt dood door baalheid als ik hem gewoon niet meer zie zonder actie Sigaar hij herkende me notabene ook nog helemaal Nagelbijten / Gniffelen dat liet hij best wel blijken op het perron al Clown

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:51