Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
postbodesiem schreef:De Sukkels ! :
Fout bij verwerking papieren E-biljetten 2007
(27 mei 2008)
Bij de verwerking van een klein aantal papieren E-biljetten 2007 is iets fout gegaan. De vraag over de eigen woning is niet meegenomen bij de berekening van de voorlopige aanslag inkomstenbelasting. Als dit ook met uw E-biljet is gebeurd, hebben wij voor u een te lage teruggaaf berekend. Of u krijgt volgens deze aanslag geen belasting terug, maar moet juist belasting betalen.
Als u een onjuiste aanslag hebt ontvangen, sturen wij u volgende week een brief. U hoeft verder zelf niets te doen. U ontvangt binnenkort een nieuwe aanslag, met het juiste bedrag. U hoeft voor het onjuiste bedrag geen uitstel van betaling aan te vragen.

lies schreef:Ik heb m'n brief. Nu mijn geld nog. Vorig jaar zat daar ruim een maand tussen
hittepit_12 schreef:Ik oon nog niks,hen de belastinddienst nu aan de lijn om te informeren als ze het binnen hebben gehad.Hij klonk zwaar gefrustreerd.
hittepit_12 schreef:0800-0543 en het is in behandeling en volgens meneer is de SPELREGEL dat we voor 1 juli wat horen.Die spelletjes daar toch ook allemaal
Het lijkt wel mens erger je niet
) En ja hoor mevrouw, het is binnen en in behandeling. Voor 1 juli krijgt u bericht...
hittepit_12 schreef:0800-0543 en het is in behandeling en volgens meneer is de SPELREGEL dat we voor 1 juli wat horen.Die spelletjes daar toch ook allemaal
Shiloh schreef:hittepit_12 schreef:0800-0543 en het is in behandeling en volgens meneer is de SPELREGEL dat we voor 1 juli wat horen.Die spelletjes daar toch ook allemaal
Als die in behandeling is zul je vast snel iets horen.
Ik had op een maandag gebeld om navraag te doen en toen was hij in behandeling
dinsdag had ik mijn brief
woensdag had ik mijn geld...
devine schreef:Het postvrouwtje ging onze deur voorbij...normaal vindt ik dat niet zo erg maar nu