De meest recente leuke uitspraak:
Ik was les aan het geven en had last van mn keel en ik had knoflook gegeten, dus ik was druk bezig met keelsnoepjes en extra hete menthos (die blauwe) naar binnen te werken. Toen ik naast mn lesklantje kwam lopen om haar wat dingen te laten zien, hoe ze iets met de teugels moest doen, zei ze opeens heel spontaan: Zoooo, jij ruikt lekker uit je giegeltje! Nou ik had hem niet meer, het kwam er zo droog en spontaan uit!
Verder met oppaskindjes:
Ik heb een navelpiercing en die moest er altijd uit, dat was namelijk erg interessant om te zien en vooral na het eten moest ie eruit. Dan was het: Joyce, Joyce, haal die oorbel eens uit je buik. Ik: Waarom dan? De jongens: Dan komt je eten naar buiten!
Offuh, proberen mijn kleine roosjes tattoo van mn rug af te poetsen, good luck guys

Nog een leuke uitspraak van iemand van het bestuur waar ik wel eens werk. Het ging over workshops geven, wat voor workshop wij nou graag zouden willen geven voor donateurs. Dus ik zei, het lijkt me wel leuk om een cursus toiletteren te geven. Toen zat hij me al raar aan te kijken, dus toen we er later weer op terug kwamen, zei ik nogmaals dat ik wel een cursus toiletteren wou geven. Zegt ie opeens: Misschien een domme vraag, maar wat bedoel je daar nou mee? Dus ik vertelde dat je mensen dan kan leren manen trekken, oortjes uitknippen, sokken knippen, invlechten, etc. Zegtie: ooohw, nu snap ik het, ik vond het al een beetje raar dat je een cursus wou geven over paarden die naar het toilet gaan. Hij dacht dus echt dat ik wat wou gaan vertellen over het mesten en plassen van een paard, haha.