Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snader schreef:Gefeliciteerd met het halen van je diploma! Op internet zag ik dat er ook twee dansscholen in Maastricht zitten (Beats & Bars, Bernaards). Je kan natuurlijk overal een proefles nemen om te kijken welke dansschool je het fijnst en gezelligst vindt.Of heb je dat al gedaan? Heel veel succes met het zoeken van een dansschool en een danspartner en kom zeker even langs als je begonnen bent. Het is altijd leuk om te horen of het dansen je bevalt!
P.S. Haha. Maastricht ligt iets uit de richting: regio Rotterdam.

Hopelijk wennen jullie snel aan elkaar en kun je weer lekker gaan dansen 
Zou zelf wel weer willen stijldansen, maar door het vele trainen voor salsa en een paar paarden is er en geen tijd en geen geld meer over 
Maar goed het was de eerste keer en dan weet je ook weer waar je naar toe kan werken
We moeten nog even meer onszelf in de strijd werpen 
En de helft van het team is er ook van overtuigd dat we de hemdjes eronder weg moeten laten, maar de andere helft ziet dat niet zo zitten.

Volgens mij moet het echt geweldig zijn om weer opnieuw te beginnen.
Afgelopen les vertelde iemand dat we eruit springen en vroeg ons of we interesse hebben in wedstrijden. Alhoewel ik enthousiast regeerde, was ik eerlijk gezegd een beetje overrompeld. Bij de overstap hoopte ik wel op dit soort mogelijkheden, maar dit lijkt wel erg hard te gaan.