Nu nog een effen bruine zwemshort erbij ivm bovenbenen die komende tijd nog wel vol zitten met blauwe plekken & bulten
en dan kan ik me weer fatsoenlijk vertonen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

en dan kan ik me weer fatsoenlijk vertonen
absque_dubio schreef:Bij de H&M heb je een hele mooie groene, die heb ik gister ook gekocht, was bij elkaar 15,-![]()
En zelf vind ik dat een hele mooie kleur bij sproeten, lichte huid, en een beetje rood haar.![]()
even kijken of een linkje lukt: http://shop.hm.com/media/products/605/M ... _61435.jpg
(Je hebt er 2 soorten broekjes bij.)
Heb zelf ook sproeten, lichte huid en van mezelf wat rossig haar, tel daar groene ogen bij en die kleur is inderdaad echt perfect
Vientje schreef:absque_dubio schreef:Bij de H&M heb je een hele mooie groene, die heb ik gister ook gekocht, was bij elkaar 15,-![]()
En zelf vind ik dat een hele mooie kleur bij sproeten, lichte huid, en een beetje rood haar.![]()
even kijken of een linkje lukt: http://shop.hm.com/media/products/605/M ... _61435.jpg
(Je hebt er 2 soorten broekjes bij.)
Heeee, die heb ik vorige week toevallig ook gekochtHeb zelf ook sproeten, lichte huid en van mezelf wat rossig haar, tel daar groene ogen bij en die kleur is inderdaad echt perfect
Ik heb sproeten, blauwe ogen, en een beetje bruin haar met blonde plukjes (van mezelf blond..) En ik vond hem ook wel vet.
ik zal is foto plaatsen
2.
Fantabulouss schreef:Ja ik ben er ook super blij mee![]()
Nu wil ik alleen nog een short erbij vinden, is nog aardig lastig als je niet teveel geld uit wilt geven!

..haha..
zou t matchen?
Fantabulouss schreef:Ja ik ben er ook super blij mee![]()
Nu wil ik alleen nog een short erbij vinden, is nog aardig lastig als je niet teveel geld uit wilt geven!
Hebben ze leuke shorts hangen voor 25,- 
DeniiSee schreef:Hoelang duren die weken wel niet bij wehkamp?!
Ik had m'n boardshort al heeel lang moeten hebben, en toen stond der opeens 5 weken levertijd, het is nu 4 geworden maar 1 week bij hun duurt volgens mij 2 maanden in het echt, wil het wel voooor de zomer hebben..

DeniiSee schreef:Hoelang duren die weken wel niet bij wehkamp?!
Ik had m'n boardshort al heeel lang moeten hebben, en toen stond der opeens 5 weken levertijd, het is nu 4 geworden maar 1 week bij hun duurt volgens mij 2 maanden in het echt, wil het wel voooor de zomer hebben..
)