Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:08

slimmerik schreef:
Debo schreef:
ben je zo dom of doe je maar alsof? Voor jou is een dier een gebruiksvoorwerp... als je zo over dieren denkt heb je gewoon geen verstand...

je snapt er echt niets van Ach gut
En ik vind dit een beschuldiging die mij zeer raakt. Ik zie deze opmerking nu pas en weet jou nu ook op waarde te schatten. Bah!

jij beschuldigede mij een paar pagina's terug van het zelfde dus die het verschil niet...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:08

ThaGirl schreef:
Ik weet niet of ik er in moet geloven. M'n hoofd zegt, dat kan niet en is maar 'nep'. Maar waarom heeft Char dan een eigen tv show, dat zal ze heus niet hebben als ze alles bij elkaar verzon/loog. Dus als ik zo denk, ja dan kan er wel wat van waarheid in zitten.

Ook heb ik al eens een topic gelezen over die fotoreadings, en wil dat misschien wel eens proberen bij 1 van m'n paarden. Ookal geloof ik er misschien niet 100% in, het kan misschien wel helpen..
En wat is 10 euro nou.. 2x een dagje shoppen en je bent het ook kwijt aan parkeergeld, dus daarvoor hoef je zoiets niet te laten vind ik. (Hoezo rare vergelijking eigelijk)

Overigens vin'k het wel heel eng en krijg er altijd kippenvel van.

Zie het geval van Char op de vorige pagina dat ik net heb gepost Haha! Dan mag ze nog wel commercieel zijn, maar ze bewijst wel even dat ze niet "zomaar" bezig is.

Er zullen echt wel goeie bij zitten, maar het is wel heel makkelijk om niet met concrete bewijzen te kunnen komen, maar wel jezelf voorstellen als reader Lachen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 09-07-07 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:09

Moderatoropmerking:
Dit is de allerlaatste waarschuwing om ontopic te bljven en niet op de persoon te spelen. De al dan niet mogelijke reading van Rob zijn paard is ondertussen ook vaak genoeg besproken en mocht er nog iemand een afspraak willen maken, dan kan dat prima per PB.

Voor alle duidelijkheid, mochten mensen menen dat ze weer offtopic kunnen gaan en op de persoon kunnen spelen of dat gaan uitlokken, dan volgt er een OW wegens het negeren van moderator-aanwijzingen en gaat het topic op slot. Ik geloof dat ik het nu wel vaak genoeg op een vriendelijke manier gevraagd heb.

Anoniem

Kunnen we aub aardig blijven doen voordat er weer een slotje zit?

THHIRZA

ohh gatverdamme! hoe kan zo iets Clown

THHIRZA

Tuuurlyyyyyyk Haha! toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:10

Dank je karl Ja
We waren tegelijk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:10

slimmerik schreef:
Je gaat de readers toch niet op een voetstuk plaatsen hè?? Bloos Bloos En op die vergelijking ga ik dus niet in... Imo zéér verwerpelijk.

oke duidelijk, je gelooft dus in god, je weet toch dat god enkel een denkbeeldig vriendje is van volwassenen ? Heeft hij ooit iets gedaan waaruit jij gemerkt hebt dat ie bestaat??

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:11

Nu je het zo zegt RK....mijn vader was laatst eens in de stad, toen hij opeens een man tegenkwam. die man zei dat mijn vader hem zo bekend voorkwam, maar mijn vader had hem nog nooit gezien.
Ze kwamen aan de praat en die man vroeg opeens: hoe gaat het nu met je maag? Mijn vader heeft een chronische ontsteking in zijn maag, waar hij zo nu en dan behoorlijk last van heeft.
Die man hielp hem er verder niet mee, maar ze kenden elkaar absoluut niet en toch wist deze man dat. Heel vreemd.....

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:12

Dingen zoals Char dus in dit geval doet vind ik juist heel mooi. Dan doe je ook gelijk een goede daad. Het is daarna ook nog heel uitgebreidt in de pers geweest, en ja dan kun je er eigenlijk niet meer omheen. Op die manier hoef je jezelf natuurlijk nooit meer te bewijzen, want het spreekt al voor zich.

Ik zou het trouwens jammer vinden als dit topic op slot gaat, vindt het best een interessante discussie Lachen

@Lorenzolover, door zulke nutteloze berichten gaat het topic dus juist op slot Bloos
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 09-07-07 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:12

Het kan inderdaad eng zijn, zo treffend. Ja Zo ben ik een keer naar een bijeenkomst geweest van een groep mensen om op elkaars dieren te''oefenen' mbt communiceren met dieren.

We hadden elkaar allemaal nog nooit gezien. Ook was er geen sprake dat we elkaar kenden van een forum o.i.d. , want er stond opinternet een soort advertentie dat je dan en dan op die plek kon komen om te oefenen, om het zo maar even te omschrijven. Lachen

Diegene die mijn kat heeft geread vertelde hele treffende dingen, en vertelde precies hoe mijn huis er uitzag (dat we voor het huis een grasveld hebben waar vaak kinderen spelen, dat ze een geel voerbakje had, dat daarnaast een kast stond met allemaal glaasjes erin, dat onder die kast een ruimte zat en daar een knikker lag, dat ze graag op zolder liep, en zo kan ik no wel even doorgaan. Klopte allemaal exact). En het enige wat ik had laten zien is een foto. En ik heb haar gewoon uit laten praten, en niet geknikt, anders gekeken, gefronst of wat dan ook, dat ook maar iets kan 'verraden'; . Lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-07-07 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:14

Maar door dat ding van char levert ze toch bewijs dat zoiets kan Ja

Ik ben het zeker met j eeens dat het moeilijk is om te weten wie is nu echt goed en wie niet.
Maar de vrouw op de vorige pagina waar ik was geweest daar hoorde ik ook via via van dat ze zo goed was, dat ik daar eens heen wilde.
En kan alleen maar zeggen, ze is goed Ja

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:15

Er is trouwens een tijd geleden een serie op tv geweest met mensen die ook konden "readen", maar de meesten hadden allemaal een beetje een andere gave weer. Ik ben vergeten hoe dit programma heet.
Daarin was ook een aflevering waarbij ze naar Anky gingen en moesten uitvinden welk paard met een blessure stond, en wat voor blessure. Het was heel grappig om te zien dat er maar 2 waren die het ook echt goed hadden, maar het leek meer op gokken om eerlijk te zijn.

Zo was er 1 die vertelde dat Bonfire een hartprobleem had Verward De raarste dingen kwamen eruit Haha! Toen werd het ook wel erg ongeloofwaardig.

Het was overigens Joker die met een blessure stond.

Edit: Het zesde zintuig ja, nu weet ik het weer Haha! Dat was nou niet echt goede reclame zeg maar Bloos
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 09-07-07 10:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:15

Dat was het zesde zintuig. Zaten ook wel weer een aantal pipo's bij hoor. *LOL* Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:16

inderdaad heb t ook gezien, vaag programma, stom ook, weer zoiets om het maar te willen bewijzen...

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:17

Dat maakt het denk ik dat mensen het al gauw niet meer geloven, al komen er van die rare dingen uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:18

Ik heb dat niet gekeken
Dat tv gedoe is mijn ding niet

Maar aan de andere kant, waarom zou bonfire niets aan zijn hart kunnen hebben op die leeftijd?
Het hoeft niet zo te zijn dat hij er dood bij neervalt morgen, maar hoe vaak hoor je van mensen niet, goh die heeft een hartaanval gehad, maar daarvoor nooit wat gemerkt. Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:18

Debo schreef:
inderdaad heb t ook gezien, vaag programma, stom ook, weer zoiets om het maar te willen bewijzen...

Vreemd dat het dan niet lukt.... Krijgen de readers een blokkade als ze het moeten bewijzen?? Ben daar wel nieuwsgierig naar nl.

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:19

Dat is idd wel zo!

dat was by me zusje ook! de dokter zei dat ze iets aan der hart had, wat uit eindelyk helemaal niet ernistig bleek te zyn, en dat héél veel nlers dat hebben, dus het wil niet zeggen dat Bonfire iets ernstig heeft gehad maar een lichte ruis kan altyd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:20

Ja dat bedoel ik Lachen
Dat wordt meteen afgewimpeld als niet waar, maar is dat ook zo? Lachen

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:20

runningkawa schreef:
Ik heb dat niet gekeken
Dat tv gedoe is mijn ding niet

Maar aan de andere kant, waarom zou bonfire niets aan zijn hart kunnen hebben op die leeftijd?
Het hoeft niet zo te zijn dat hij er dood bij neervalt morgen, maar hoe vaak hoor je van mensen niet, goh die heeft een hartaanval gehad, maar daarvoor nooit wat gemerkt. Lachen

De paarden waren vantevoren nog helemaal doorgelicht door een DA om zulke dingen uit te sluiten Haha! Overigens wees dezelfde persoon een ander paard aan die zwaar kreupel aan het voorbeen zou zijn, terwijl het de dag ervoor nog een wedstrijd had gelopen Clown
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 09-07-07 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:21

wat precies Bloos ( snap de vraag niet en weet niet of hy aan my gericht is ) Bloos

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:21

DAT ZEGT OOK ERG WEINIG WANT VOLGENS MY LAAT ANKY ZE DAN NOG GEWOON LOPEN Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:22

slimmerik schreef:
Debo schreef:

Vreemd dat het dan niet lukt.... Krijgen de readers een blokkade als ze het moeten bewijzen?? Ben daar wel nieuwsgierig naar nl.

Het werkt bij iedereen anders. Bij veel mensen is het niet zo dat als ze een opdracht krijgen, ze dan 'nu maar eens even aan het werk moeten gaan en antwoord kunnen geven' (bij sommige mensen ook wel hoor, maar dat verschilt gewoon heel erg).

Er zijn ook mensen die zelf niet kunnen beslissen wanneer ze iets door krijgen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:22

lorenzolover schreef:
DAT ZEGT OOK ERG WEINIG WANT VOLGENS MY LAAT ANKY ZE DAN NOG GEWOON LOPEN Bloos

Dit soort berichten voegen niets toe Waarom plaats je dat nou weer? Niemand wil het topic op slot.