Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jett_

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:31

Suzanne F. schreef:
SuperPepeijn schreef:
Om even in te haken op de reactie van Suus, laten we het eens omdraaien dan. Zouden jullie het niet erg vinden als jullie vriendje het met zomaar iedereen zou doen/gedaan heeft? Of hebben jullie meer bewondering voor een jongen die toch wacht tot er iets meer speciaals om de hoek komt kijken? En heeft diegene dan ook meer kans op een leuke relatie met jullie?

Ja ik heb daar dus moeite mee. Als hij zo met mij zo snel het bed in duikt doet hij dat met een ander ook. Het opbouwen van vertrouwen voor een relatie is daar bij mij al mee beschadigd.

Ik zou dat ook hebben ja!!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:19

SuperPepeijn schreef:
Om even in te haken op de reactie van Suus, laten we het eens omdraaien dan. Zouden jullie het niet erg vinden als jullie vriendje het met zomaar iedereen zou doen/gedaan heeft? Of hebben jullie meer bewondering voor een jongen die toch wacht tot er iets meer speciaals om de hoek komt kijken? En heeft diegene dan ook meer kans op een leuke relatie met jullie?

mijn vriend nu.. is vette player geweest ooit.. mijn vrienden aantal stijgt ook boen 30 uit Bloos
tja zo was het vroege.r. nu ben je jaren verder.. en volwassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:50

Caye schreef:
SuperPepeijn schreef:

mijn vriend nu.. is vette player geweest ooit.. mijn vrienden aantal stijgt ook boen 30 uit Bloos
tja zo was het vroege.r. nu ben je jaren verder.. en volwassen.

Je vriendenaantal?? Of bedoel je exen of bedpartners.. Verward

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:57

ik zou er geloof ik ook niet echt blij van worden als mijn vriend voor mij met ik weet niet hoeveel meisjes naar bed geweest zou zijn. Hij was echter nog maagd toen ik wat met m kreeg en ik was de gene die met 3 jongens het bed had gedeelt.
Aan seks op de 1e date doe ik niet. Al heb ik wel een keer een one night stand gehad, maar bij die jongen wist ik van te voren al dat het zou gebeuren...

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:58

relaxed: euhm degene waar ik mee het bed deelde zeg maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:00

Caye schreef:
relaxed: euhm degene waar ik mee het bed deelde zeg maar

Dat dacht ik al haha! Knipoog

Vanillala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:38

Nou bij ons gaat het al een hele poos supergoed en wij zijn ook de eerste nacht aan de gang gegaan. Beetje rare theorie.

En ik vind het ook een raar om te zeggen dat iemand die al met veel mensen naar bed is geweest, gelijk maar onbetrouwbaar is. Dat hij/zij veel one night stands ofzo heeft gehad dan zegt dat toch niet dat hij/zij maar gelijk ook met anderen ne*kt als hij/zij in een relatie is?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:44

Vanillala schreef:
Nou bij ons gaat het al een hele poos supergoed en wij zijn ook de eerste nacht aan de gang gegaan. Beetje rare theorie.

En ik vind het ook een raar om te zeggen dat iemand die al met veel mensen naar bed is geweest, gelijk maar onbetrouwbaar is. Dat hij/zij veel one night stands ofzo heeft gehad dan zegt dat toch niet dat hij/zij maar gelijk ook met anderen ne*kt als hij/zij in een relatie is?

Hm nee maar dat doet hij/zij dus wel erg gemakkelijk. Dus als het uit is gaat hij/zij gewoon vrolijk zo door. Wat was jij dan voor hem/haar waard? Ik vind sex meer dan lust, je hebt toch ook gevoel voor die ander? Ik voel me dan erg makkelijk vervangbaar.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:46

je hebt seks en je hebt seks.

Je hebt seks omdat het leuk is, je hebt ook wel seks omdat het leuk is en je enorm van die ander houdt. Behoorlijk groot verschil. De daad is hetzelfde maar het gevoel is totaal anders.

Bovendien; Als je maar 1 of 2 bed partners hebt gehad ga je je dan tijdens je langdurige relatie niet afvragen hoe het met iemand anders is terwijl je wanneer je een overdosis aan ervaring hebt je daar echt niet meer druk om maakt?

Ook zo iets.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:51

Mwoah volgens mij is sex over het algemeen wel hetzelfde.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:17

je hebt seks om de seks en de liefde bedrijven ofzo toch? Tong uitsteken

Gerner

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:21

Boeiende topic zeg.
Wat een vooroordelen allemaal.
Je moet gewoon doen wat jezelf wil. Wie bepaald wat wel of niet mag. Wie bepaald wat smerig is. Wie denkt het recht te hebben een ander te mogen veroordelen.
De hele wereld bevolking doet het, soms/vaak wel met meerdere partners. En op allerlei manieren. Seks is juist erg belangrijk in je relatie. En voor je eigen ego, of niet, als je er moeite mee hebt.
Wat maakt het uit, wat een ander doet.

Vanillala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:36

Suzanne F. schreef:
Vanillala schreef:

Hm nee maar dat doet hij/zij dus wel erg gemakkelijk. Dus als het uit is gaat hij/zij gewoon vrolijk zo door. Wat was jij dan voor hem/haar waard? Ik vind sex meer dan lust, je hebt toch ook gevoel voor die ander? Ik voel me dan erg makkelijk vervangbaar.

Mwah weet ik niet goed. Ik heb in mijn relatie soms wel een gevoel van een soort "scheiding" tussen de seks en de liefde. We hebben heus ook wel van die zachte, liefhebbende seks waarbij er inderdaad een hele hoop liefde meespeelt, maar we hebben ook gewoon seks om de seks, dat is anders en pure lust.

Maar ik zou het ook niet erg vinden dat als het uit zou gaan, dat hij het gelijk weer met andere meiden zou doen. Zou ik waarschijnlijk ook doen. En niet omdat ik niks om hem geef. Maar omdat seks en liefde niet persé bij elkaar horen. Of zo is het voor mij, dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:06

het is inderdaad je hebt seks en liefde bedrijven en daar is een hoop verschil tussen... mijn vriend heeft ook veel neukertjes gehad voor mij dat weet ik! hij is nu ouder en schijnt ook er veranderd te zijn.als ik kijk naar ons seks leven heeft hij geen reden om het bij een ander te zoeken! en wat dat ''denk'' ik dat ik hem vertrouwen.(ik vertrouw jongens/mannen niet zo snel)

als ik een relatie heb ben ik 100%trouw! in wat voor situatie dan ook.. maar als ik vrijgezel ben.. dan ben ik geen prutsmuts of slet maar ook geen heilig boontje zeg maar...

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 21:19

Qimm schreef:
Bovendien; Als je maar 1 of 2 bed partners hebt gehad ga je je dan tijdens je langdurige relatie niet afvragen hoe het met iemand anders is terwijl je wanneer je een overdosis aan ervaring hebt je daar echt niet meer druk om maakt?
Volgens mij stelt degene met veel sekspartners zich eerder die vraag, want waarom zou hij/zij anders zoveel sekspartners hebben gehad Knipoog

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:49

SuperPepeijn schreef:
Qimm schreef:
Volgens mij stelt degene met veel sekspartners zich eerder die vraag, want waarom zou hij/zij anders zoveel sekspartners hebben gehad Knipoog

beiden mee eens. daarmee bedoel ik dat als je met een wat groter aantal sekspartners hebt gehad, dat dat ook vaak is uit nieuwsgierigheid,spanning en opwinding...

en diegene die niet veel sekspartners hebben gehad, ik denk dat hun het zich wel afvragen maar niet in de ''praktijk'' uitbrengen? (spreek niet uit ervaring dus kan het mis hebben)(en het wil ook weer niet zeggen dat ik me ''ordinair'' gedragen heb)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:12

SuperPepeijn schreef:
Qimm schreef:

De gene met veel bedpartners zal doorgaans niet veel veelbetekendende, langdurige relaties hebben gehad waarin hij/zij de tijd heeft gekregen over dit onderwerp na te denken want de volgende was al weer in zicht.
Je kan mij niet vertellen dat er mensen zijn met 30 betekenisvolle relaties Haha!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:20

Nagelbijten / Gniffelen ROFL

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 22:25

Volgens mij word ik niet geheel begrepen Haha!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:34

Voor het eerst dat ik een man wel degelijk heel goed begrijp Tong uitsteken

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:35

haha

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:56

ik ben blij dat het nu ook eens van de andere kant bekeken wordt, en dat andere mensen ook op de eerste date sex hebben gehad, en het nog steeds goed gaat in de relatie... en dat het verhaal nu andersom is...

wat mensen met de liefde bedrijven bedoelen ben ik nog steeds niet achter denk ik... als ze daarmee bedoelen dat je elkaar bevredigd dan weet ik het wel Haha! maar anders echt niet..

misschien mis ik daar een stukje verdere 'liefdeservaring' o.i.d.
misschien dat ik er ooit wel achter kom, en misschien ook niet...

ben ook erg benieuwd of de mensen die dat wel ervaren het uit kunnen leggen..? Bloos

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 23:07

dwaallicht schreef:
Ik vind sex alleen de moeite waard met iemand die ik helemaal geweldig vind, ik neem geen genoegen met minder Clown

Mijn idee!
En als dat na een eerste date al is, kun je iemand volgens mij niet goed genoeg kennen om dat te weten!
Verder vind ik t iets oppervlakkigs hebben, sex om de sex.
Maar helaas zijn er ook een heeeeleboel oppervlakkige mensen! Knipoog

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 23:13

KirstenG schreef:
ik ben blij dat het nu ook eens van de andere kant bekeken wordt, en dat andere mensen ook op de eerste date sex hebben gehad, en het nog steeds goed gaat in de relatie... en dat het verhaal nu andersom is...

wat mensen met de liefde bedrijven bedoelen ben ik nog steeds niet achter denk ik... als ze daarmee bedoelen dat je elkaar bevredigd dan weet ik het wel Haha! maar anders echt niet..

misschien mis ik daar een stukje verdere 'liefdeservaring' o.i.d.
misschien dat ik er ooit wel achter kom, en misschien ook niet...

ben ook erg benieuwd of de mensen die dat wel ervaren het uit kunnen leggen..? Bloos

uhmmm ik ga een poging wagen Knipoog

met seks weet je vaak dat het echt alleen seks is en zitten er niet meer gevoelens bij voor de ander... je vindt de seks wel lekker.. het is meer dat je op dat moment de seks lekker vindt en daarvan geniet dan dat je van de ander geniet..

met liefde bedrijven geniet je zowel van de seks als van de ander. Er komen meer gevoelens bij kijken die voor de ander bestemd zijn kwa liefde. en gaat het dus meer om beiden partijen, waarvan je geniet..

is deze uitleg ok? en zijn jullie het met me eens????

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 23:26

sflj schreef:
Mijn idee!
En als dat na een eerste date al is, kun je iemand volgens mij niet goed genoeg kennen om dat te weten!
Verder vind ik t iets oppervlakkigs hebben, sex om de sex.
Maar helaas zijn er ook een heeeeleboel oppervlakkige mensen! Knipoog

Je kan iemand wel degelijk goed kennen ookal heb je nog geen date gehad. Er zijn meer situaties om iemand te (leren) kennen dan een date.

Daarnaast vind JIJ die mensen oppervlakkig, dat wil absoluut niet zeggen dat ze daadwerkelijk oppervlakkig zijn.