Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:ow ja, wn aaronyve wil ik ook ff vermelden, zij gaat met trailer mee en sponsert ook met dr vriend
casperrr schreef:Ik snap er heel even niks meer van
Waar is die pony nu? Wie heeft hem gekocht. en wat is er nou met al die telefoonnummers dat mensen willen bellen
0maris0 schreef:Lynn_Nikita schreef:ow ja, wn aaronyve wil ik ook ff vermelden, zij gaat met trailer mee en sponsert ook met dr vriend
K hoop dat je ze meteen ff de waarheid vertelt..
Debsey schreef:POTVERDORIE!!
ZIJN DE TS EN HAAR OUDERS NU HELEMAAL VAN DE GODGANZE POT AFGERUKT?????
woest ben ik.... stelletje minkukels
jullie gaan met paarden om alsof het een bijzet tafel is wat makkelijk vervangen kan worden zonder enigzins van normen en waarden.
sorry voor mijn uitspatting, het is de eerste op bokt, maar er komt letterlijk stoom uit mijn oren!!!
oh wat hoop ik dat de eigenaars van het nieuwe slachtoffer op de hoogte komen van dit topic en het oh zo zielige slachtoffertje naam Sorayalover1
En Bokt?
Jullie zijn meer dan top... jullie staan klaar wanneer de nood het hoogst is,een lintje voor jullie allemaal
*vloekt nog een end weg*
TS. jij bent geraakt door het paard... je lag in het ziekenhuis en het paard moet dit nu ontgelden en moest naar de slacht worden gebracht?
ik heb 0,0 respect voor jou en voor je ouders....
als het paard dit van te voren had geweten had ie van mij part nog een stuk harder mogen trappen
(excuses nogmaals)
0maris0 schreef:Soraya1 zal t nu wel druk hebben..
Met afscheid nemen van dr pony..
0maris0 schreef:casperrr schreef:Ik snap er heel even niks meer van
Waar is die pony nu? Wie heeft hem gekocht. en wat is er nou met al die telefoonnummers dat mensen willen bellen
Lynn heeft hem gekocht gaat haar nu halen.
Die tel.nr. die we hebben zijn van de eigenaar van de nieuwe pony die van t weekend komt.
lupa schreef:ik ben in het zh bij der geweest en toen was het nog van "ow ow die arme pony kon er niks aan doen"pfffff ik heb nu een heel ander beeld van der hoor
lupa schreef:ik ben in het zh bij der geweest en toen was het nog van "ow ow die arme pony kon er niks aan doen"pfffff ik heb nu een heel ander beeld van der hoor
Murphy1982 schreef:Ben er even tussen uit geweest, maar ik mis al weer een hoop zie ik, is lynn er al?
sunshine schreef:Toen ik het las van haar dat ze getrapt was vond ik het ook zo sneu voor haar.
Maar nu heb ik echt een ander beeld van haar !!
Nee, ik sta nu 100 % aan de kant van het dier !!!!!!!!