[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

feliciaa

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 19:24

Hallo, mijn vriend is bijna jarig en ik weet echt niet wat ik voor hem moet kopen.. Veel hobby's heeft hij eigenlijk niet, hij zit af en toe achter zijn playstation en psp, hij bokst sinds 2 weken en hij houd wel van film kijken (maar niet van films kopen omdat ie ze toch maar 1 keer kijkt..).
Wat ik allemaal al een keer voor hem heb gekocht: ring en ketting met mijn naam en onze datum, parfum, foto lijstje met mijn foto er in, armbandje.
Hij heeft best wel een dure smaak dus de meeste mode accesoires die hij mooi vind zijn een beetje te duur.
De bioscoop bezoeken we samen regelmatig (2 keer per maand) dus is niet echt meer speciaal.
Iemand nog een leuk idee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 23:10

Ik ben net uitgenodigd voor de verjaardag van een vriendin die ik 2,5 jaar niet gezien heb. We woonden vroeger vlak bij elkaar en waren supergoede vriendinnen, later werd dat minder en ging het ook veel slechter met haar. In die periode is ze ook verhuist en heb dr in de tussentijd maar 1 keer gezien, maar steeds als ik haar spreek klikt het wel weer onwijs goed tussen ons. Het gaat nog steeds niet heel erg goed met d'r, daarom wil ik graag een óntzettend lief kado aan haar geven, echt iets heel persoonlijks, waar ik dr mee op kan vrolijken.. Maar het is al over 8 dagen, dus echt veel tijd heb ik niet meer. Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb nog wel een aantal foto's van vroeger, en ik heb op school een goede printer als het moet.. maar ik heb echt geen idee wat ik kan geven!

Wie kan mij op ideeën brengen? Haha!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:48

feliciaa dan ga je karten met hem en daarna een hapje eten?

paoline, je hebt wel eens van die kleine boekjes met spreuken voor vriendinnen enz.. mss is zoiets leuk?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:01

Ik heb een groooooooooooooot probleem.
Ik moet heel wat cadeautjes hebben.

Als eerste is mijn vader morgen jarig. Ik ben gewoon op zoek naar een kleinigheidje. Geen geurtje, want dat heeft hij al op vaderdag gekregen. CRISIS! Hellup!

Zondag is mijn vriend jarig. Ik wil iets heel origineels geven! Hoeft ook geen geurtje te zijn, want die heb ik ook van hem gekregen. Hij is gek van vrachtwagens, en het lijkt me leuk om daar wat mee te doen. Geen pet/shirt of wat dan ook. Iets écht leuks!

Gelukkig duurt het nog even, maar 10 oktober is een van mijn beste vriendinnen jarig, samen met een andere beste vriendin maken we altijd wat leuks en hebben we een leuk cadeau. Ik heb dus echt geen flauw idee wat ik moet geven aan iemand die 18 wordt. Anyone?

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:28

Voor de twee bovenste problemen kan ik je niet meer helpen..
Maar voor je vriendinnen is het misschien ook leuk om een uiteten-bon te fabriceren en dan haar mee uiteten nemen? Of een bon voor een fotoshoot met zijn drieeën? Of drie goudvissen in een aquarium.. Clown

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:03

Straks komt de leuke tijd van de feestdagen weer!
Wat moet je iedereen toch geven? Ze hebben alles al Bloos

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:47

Heluuuuup!! Mijn vriendje en ik zijn over 2 week 6 maand bij elkaar. Ik wil niet iets te duurs van we zijn nog jong. PS: Hij is 15 Tong uitsteken
Help meee!!!

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:56

Een kettinkje met jou naam er op, een lekker geurtje, een uitje naar de bioscoop, uit eten, een fotolijstje met een foto van jou of van jullie beiden erin en voor als je er nog iets bij wil doen een kaartje of een bosje bloemen..

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:00

Owja... Hij is zijn kamer aan het verbouwen...

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 22:08

WillemYntJee schreef:
Toevallig Stees, mijn ouders ook ! Lachen
Mijn ouders willen eigenlijk geen cadeau, maar k denk dat k ze gegraveerde glazen ga geven. Ze houden wel van een wijntje dus dat komt mooi uit Lachen En we gaan met zn allen naar NY ! Haha! Maar dat betalen ze zelf haha

Nou de glazen zijn besteld inmiddels Lachen Heb ook nog bedacht om mn broertje alle felicitaties te laten filmen en dan geven we die later nog op CD.
En ik hoorde van mn oma dat mn tante nog ergens mee bezig was, dus die zal ik zondag is bellen Tong uitsteken

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:06

Ik zou hem een poster voor zijn kamer kunnen geven aangezien hij afschuwelijk witte muren heeft... Maar is dat nou leuk als je 6 maand bij elkaar bent?

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 13:53

Ook ik heb een groot probleem...

Mijn tante wordt volgende week 50, en verder dan een t-shirt met sarah erop en het leven begint pas bij 50, ben ik niet...

Wie o wie helpt mij uit de brand.

-----
mireya --> omdat jullie zo jong zijn zou ik het gewoon simpel houden, een avondje bios, een leuke foto van jullie in een leuk lijstje.. Een poster vind ik ook geen slecht idee, en dan geef je er gewoon een hele dikke kus bij Haha! Tong uitsteken

Succes de rest met het vinden van een leuk Cadeau!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:36

wat zijn de hobby's van je tante? houd ze van sieraden/parfum? Dan is een eventuele cadeaubon van ici paris/bijoux brigitte misschien leuk Knipoog

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:40

Mireya: Een poster is echt wel leuk hoor!
Ik heb voro mijn verjaardag ook van mijn beste vriendin gekregen en geen moment gedacht: wow das wel afgezaagt of wat dan ook ik was er super blij mee!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:32

mireya schreef:
Ik zou hem een poster voor zijn kamer kunnen geven aangezien hij afschuwelijk witte muren heeft... Maar is dat nou leuk als je 6 maand bij elkaar bent?

Waarom niet een mooie foto van jullie 2-en op een groot formaat laten printen en die inlijsten?
Of op canvas laten drukken?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:05

mireya schreef:

Een poster van zijn favo film ofzo.
Kijk eens op www.posters.nl
Zoek er een leuke lijst bij uit, wie weet heb je een handige vader Knipoog

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:21

Vrijdag ga ik naar Irael samen met mij broertje en mijn moeder. Mijn moeder heeft daar een vriendin wonen, die heeft ze over gehouden aan een jaar in het ziekenhuis in Irael gewerkt te hebben.

Hun na 12jaar niet gezien te hebben is het eindelijk zover, maarja wat moet je voor hun meenemen? wat niet te groot is want moet mee in bagage en koffer mag niet meer dan 20 kilo wegen.

tips en ideeen welkom Haha!

groetjess

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:06

Wat moet ik aan mijn vriendin geven?Ze is 14 geworden,en zei dat ze of iets van paarden,of geld,of oorbellen wil...
Ik doe het liefst iets van paarden,maar WAT dan?Ze heeft al een zweep en een hele zooi borstels enzovoort..

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:59

Abonnement op een of ander paardenblad? Of je koopt één nummer dat is goedkoper. Je hebt ook verschillende paardenboeken, over longeren of grondwerk of rassen. Of misschien een foto van haar paard op canvas (http://www.herinneringoplinnen.nl)?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 21:47

Hallo,
In november heb ik 2 jaar een relatie met mijn vriend.
Ik wil hem graag iets kleins geven. En iets leuks met hem samen doen.
Op het moment zit ik krap bij kas. Door omstandigheden met mijn paard en mijn autorijlessen.
Foto's van ons knuffelbeer dat soort dingen heeft hij al.
Wie heeft een tips om gezellig iets te gaan doen zonder veel kosten te maken?
Bedankt

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 07:29

OohafoO schreef:
Hallo,
In november heb ik 2 jaar een relatie met mijn vriend.
Ik wil hem graag iets kleins geven. En iets leuks met hem samen doen.
Op het moment zit ik krap bij kas. Door omstandigheden met mijn paard en mijn autorijlessen.
Foto's van ons knuffelbeer dat soort dingen heeft hij al.
Wie heeft een tips om gezellig iets te gaan doen zonder veel kosten te maken?
Bedankt

Samen op jullie favo plek of iig een hele mooie plek ergens in het bos of op het strand heerlijk uitgebreid te gaan picknicken (kan jezelf bedenken wat je allemaal klaar maakt, en dan met heerlijk wijntje erbij of iets anders). Misschien is zoiets wel leuk en dan vooral niet te vergeten leuke foto´s schieten van jullie en tesamen.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 07:57

Is dat dan niet hel gek om ergens ineens te gaan picknicken?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:53

K vind dat juist super romantisch Lovers ! Gewoon lekker in t bos of in t park ofzo Lachen

benj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:11

Hallo allemaal,
Ik heb echt jullie hulp nodig bij een surprise!
Ik heb iemand getrokken waarvoor het heel moeilijk is om iets te verzinnen dus ik dacht ik vul een heleboel ballonnen met van alles en nog wat er in die moeten dan lek geprikt worden om het cadeautje te vinden. Maar nu dan de grote vraag wat zal ik in de ballonnen stoppen? Het mag best iets zijn wat rommel geeft!
Hoop dat jullie me kunnen helpen?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 07:28

benj schreef:
Hallo allemaal,
Ik heb echt jullie hulp nodig bij een surprise!
Ik heb iemand getrokken waarvoor het heel moeilijk is om iets te verzinnen dus ik dacht ik vul een heleboel ballonnen met van alles en nog wat er in die moeten dan lek geprikt worden om het cadeautje te vinden. Maar nu dan de grote vraag wat zal ik in de ballonnen stoppen? Het mag best iets zijn wat rommel geeft!
Hoop dat jullie me kunnen helpen?

Confetti in de ballonnen Haha! Of nep-sneeuw in de ballonnen Haha!