Het is echt stil zonder neeltje... Op msn ook geen gesprekken meer... ik mis het vreselijk We hadden altijd zulke leuke gepsprekken! Ik kan ook nog steeds niet geloven dat neetlje er niet meer is... Maar ben trouwens ook wel erg benieuwt wat er met haar paardjes is gebeurd, ze was er zo gek mee.
neeltje rust zacht meissie
Applelove
Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ
Het is altijd schrikken als iemand uit het leven gerukt wordt. Zeker als iemand een beetje dichter bij komt omdat je bijvoorbeeld dezelfde leeftijd en hobby hebt. Ik heb heel veel respect voor de manier waarop Lavanta over haar gezondheid schrijft.
Heel veel sterkte gewenst voor de familie en vrienden die verder moeten leven met dit verlies.
Net als iedereen de verhalen van Lavanta gelezen over haar hartkloppingen en de toestanden in het ziekenhuis. "Dat je zo jong al met hartproblemen moet rondlopen" dacht ik en ik wenste haar in gedachten alle goeds.
Alle goeds, Lavanta! Rust zacht..
Sterkte voor alle nabestaanden en hoop dat alles goed komt met haar paarden..
jeetje.. zo een sterke meid, vol goede moed op zo een jonge leeftijd wat tragisch.
condoleances voor iedereen die het geluk heeft gehad haar te mogen kennen en ookal is het dus al een tijdje geleden toch nog heel veer sterkte toegewenst.
ooow damn wat erg, heb haar zelf ook nooit gekend en ook niet echt via bokt ofzoe. maar toch heb ik het idee, doordat het een bokker is, alsof ik haar wel ken. heel veel sterkte voor iedereen....
Ik heb vandaag nog een Neeltje gedacht want wij waren in het UMCG in groningen en daar is neeltje overleden en mijn zusje haar baby vandaag geboren. Dat was best heel raar vindt ik
Ik denk ook nog best vaak aan Neeltje, terwijl ik haar niet eens zo lang gekend heb. Ze heeft in dat jaar dat ik haar mee heb mogen maken veel indruk op me gemaakt. Ik kijk nog elke dag even of hier nieuwe reacties zijn. Ik vind het zo ontzettend mooi en bijzonder dat Neeltje bijna 2 maanden naar haar overlijden nog zoveel reacties los maakt hier. Echt super!!!!
Het blijft bij mij ook nog steeds in de gedachten. Ik vind het nog steeds vreselijk, dat ze plots overleed. Haar geruststellende woorden, en toch ging het fout.
Gek als je iemand niet goed kent, en toch zo betrokken kunt zijn. Hopelijk heb je het naar je zin daarboven Neeltje! Rust zacht, terwijl wij het hier allemaal langzamerhand gaan bevatten. Niemand zal je vergeten. Zelfs de mensen hier die je haast niet gekent hebben.
ik hoorde het laatst dat ze overleden was , ik las vandaag pas dat er een condoleance register was , famillie en nabestaanden nog gecondoleerd , neeltje rust in vrede
Jeetje iedereen sterkte met dit verlies. ik heb alleen het laatste topic gelezen dat de pace maker erin zat. hoe komt het dat ze uiteindelijk is overleden?