Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Zij hoeven niet perse iets lekkers, de een lust niks en de ander is echt obees
. De obees is niet te porren om te spelen, en de andere heeft sokken om mee te spelen haha.
die hebben we nog niet hihi.

Lavitabella schreef:Vraag voor EmptyWords!
Waar word jij blij van? En wat zou je van tweedehands vinden?
miccamaaike schreef:Hier geen huisdieren en ook geen paard, saai he
Wel een bijrijpaard, maar die kan ik beter verzorgpaard noemen want die loopt al maanden niet goed dus heb er nog maar 1x op gezeten. Dus als mijn Bunny een leuk groot paard weet te vinden om te rijden zou dat fantastisch zijn. Er komt vast wel weer wat op mijn pad tzt.
Morgen op naar de sneeuw! Dus zou kunnen dat ik hier wat minder actief ben komende week.
Houden jullie van koken en van welke keuken hou je dan het meest? en houden jullie van bakken?

miccamaaike schreef:Hier geen huisdieren en ook geen paard, saai he
Wel een bijrijpaard, maar die kan ik beter verzorgpaard noemen want die loopt al maanden niet goed dus heb er nog maar 1x op gezeten. Dus als mijn Bunny een leuk groot paard weet te vinden om te rijden zou dat fantastisch zijn. Er komt vast wel weer wat op mijn pad tzt.
Morgen op naar de sneeuw! Dus zou kunnen dat ik hier wat minder actief ben komende week.
Houden jullie van koken en van welke keuken hou je dan het meest? en houden jullie van bakken?
De website www.lekkerensimpel.nl is wel een verademing, hier kan ik wel redelijk mee uit de voeten en al verschillende lekkere dingen van gegeten.. 
Kook alles from scratch, geen pakjes en het is voor mij ook echt wel een soort therapeutische bezigheid om soms lekker even een uur of wat te kokkerellen 
Cheytjuh schreef:Ik hou van koken en bakkenKook alles from scratch, geen pakjes en het is voor mij ook echt wel een soort therapeutische bezigheid om soms lekker even een uur of wat te kokkerellen
Nu heb ik ook zeker dagen ertussen hoor waarop ik helemaal geen zin heb, dus dan is het makkelijke pot
nu ook weer een brood aan het rijzen, morgen lekker vers brood
die zeker wel wat lekkers mogen, maar ik ben wel wel kritisch over wát ze krijgen (wie heeft er bedacht dat er yoghurt snoepjes zijn voor cavia’s
Of van die knaagsticks waar allerlei meuk in zit. Maar zo’n zakje kruiden ofzo worden ze erg blij van!
ik ben een ontzettend luie kok en helaas is mijn vriend net zo. Mocht mijn paasvrouw een kookboekje vinden met simpele veganistische recepten dan is dat welkom, maar doe er vooral niet te veel moeite voor want dat zal vast lastog te vinden zijn 

Tanya schreef:Ik heb nog wat tegoed op Vinted staan… als ik dat uitgeef aan mijn lootje voelt het alsof ik amper geld heb besteed. Girl Math
Dank je voor me op het idee brengen weer