Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 10:36

Oef wat een spannende tijd voor jullie, Candalisa.
Nogmaals veel sterkte.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 11:01

Jeetje Candalisa, dat klinkt heel heftig, sterkte!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 11:04

Hier geen huisdieren en ook geen paard, saai he :+
Wel een bijrijpaard, maar die kan ik beter verzorgpaard noemen want die loopt al maanden niet goed dus heb er nog maar 1x op gezeten. Dus als mijn Bunny een leuk groot paard weet te vinden om te rijden zou dat fantastisch zijn. Er komt vast wel weer wat op mijn pad tzt.

Morgen op naar de sneeuw! Dus zou kunnen dat ik hier wat minder actief ben komende week.

Houden jullie van koken en van welke keuken hou je dan het meest? en houden jullie van bakken?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 11:29

Oh jeetje Candalisa, mijn duimen draaien hier heel hard voor jullie. :knuffel:

Hier te veel huisdieren haha.
2 katten, de oudste is begin dit jaar overleden |( . Zij hoeven niet perse iets lekkers, de een lust niks en de ander is echt obees :Y). De obees is niet te porren om te spelen, en de andere heeft sokken om mee te spelen haha.

Verder 2 franse hangoor konijnen, zij mogen gerust iets in het pakket :j

En achter het huis hebben we boktpony Bonita, bijna 27 jarige C pony destijds overgenomen van Bokker chocotof. Maggie mijn knappe drachtige welsh cob merrie van 5 jaar.
En sinds een kleine 2 weken ook terror shet Bobbie, het is een schatje, maar ik denk dat hij veel meegemaakt heeft in mijn leventje. Hij lijkt de paardentaal niet zo goed te begrijpen.
Had ze vandaag even mijn zijn 3en samengezet, dat ging niet zo best helaas.

Dus blijft hij voorlopig nog even bij onze 3 schapen staan.

Voor de ponies mag er altijd iets in het pakket, snoepjes kunnen we nooit genoeg hebben :))
Mocht mijn Bunny het leuk vinden om er een (mag gerust gebruikt) veulen halstertje bij te doen dan mag dat ook altijd :D die hebben we nog niet hihi.

Lekker naar de sneeuw miccamaaike, geniet er van!

Ik heb echt een #Q$$#%&$^*@ hekel aan koken, ik poets nog liever de WC :')
Bakken vind ik wel leuk, ik ben alleen niet zo van de bakmixen, ik maak het liever zelf.
Mijn moeder was echt een super goede bakker, alles maakte ze, prachtig en super lekker, dat gennetje heb ik toch niet helemaal mee gekregen denk ik :P

Maar met Pasen komen er wel weer leuke cakes op tafel bij ons :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 11:44

Koken, love it en hate it. :))
Met werken altijd te druk en is het noodzakelijk kwaad, maar als ik veel tijd heb vind ik het leuk om te koken. Favoriet is toch gewoon de Hollandse keuken, maar verder de Europese. Grieks, Spaans en Italiaans gaat er hier goed in.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 11:49

Lavitabella schreef:
Vraag voor EmptyWords!

Waar word jij blij van? En wat zou je van tweedehands vinden?

2e hands is helemaal prima. Ik bestel regelmatig via vinted. De kleine meid heeft 80% van haar garderobe van vinted.

Chocolade word ik gelukkig van, maar ik wil eigenlijk minder snoepen.

Een rondje alleen met de honden, een uurtje alleen op de bank. Gewoon even een uurtje kunnen uitschakelen aan het eind van de dag.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 12:31

miccamaaike schreef:
Wel een bijrijpaard, maar die kan ik beter verzorgpaard noemen want die loopt al maanden niet goed dus heb er nog maar 1x op gezeten. Dus als mijn Bunny een leuk groot paard weet te vinden om te rijden zou dat fantastisch zijn. Er komt vast wel weer wat op mijn pad tzt.

Morgen op naar de sneeuw! Dus zou kunnen dat ik hier wat minder actief ben komende week.

Houden jullie van koken en van welke keuken hou je dan het meest? en houden jullie van bakken?

Veel plezier!

Grappig dat je het vraagt. Van de week is eindelijk mijn nieuwe inbouwoven geïnstalleerd en heb net de derde cake van deze week erin gegooid. :))

Ik vind bakken wel leuk mits goede apparatuur en mn keukenmachine laat ook wel wat te wensen over, maar de oven is echt top en de cakes komen er leuk uit.

Mag er zelf wel maar met mate van snoepen (wil de 22 kg die eraf is er niet weer aan vreten) maar heb thuis een kliko vriend die me daar met alle liefde bij helpt. :+

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 12:53

miccamaaike schreef:

Leuke vraag!
Ik hou op zich wel van koken, maar door tijd gebrek (/ motivatie) niet vaak heel uitgebreid....

Ik vind zelf sushi lekker, maar woon met een boer (type avg, en dat wat ik niet ken vreet ik niet)... Dus vaak zijn het aardappel met vlees en wat groenten

Bakken vind ik ook leuk! Doe ik regelmatig samen met mijn zoontje en daar wordt ik ook wel blij van.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-26 12:56

Spannende tijd voor jullie Candalisa. :(:)

Wat betreft koken en bakken: dit zie ik als 'noodzakelijk kwaad.' Ik ben er niet goed in en vind het daardoor ook maar weinig aan. := De website www.lekkerensimpel.nl is wel een verademing, hier kan ik wel redelijk mee uit de voeten en al verschillende lekkere dingen van gegeten..

Bakken vind ik wel leuk, maar dan wel met een bakmix. Onze oven is niet heel betrouwbaar, dus er mislukt ook nog wel eens wat.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 14:45

Leuk al die verschillen tussen het koken en bakken :D

Ik vind overigens beide leuk. Ik vind koken leuk, zeker als ik er de tijd voor heb.

Ik heb vorig jaar een mooie Kitchenaid keukenmachine voor mijn verjaardag gekregen dus kan qua bakken ook helemaal los. Ik wil eigenlijk op zoek naar iets gezondere baksels om te maken zodat ik die zonder schuldgevoel kan opeten. De laatste experimenteer ik soms wat met baksels die ik op Instagram tegenkom en waar veel kwark doorheen moet en geen suiker.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 16:12

Behalve de eekhoorn heb ik geen huisdieren. De poezen zijn helaas niet meer onder ons en mijn pony woont honderden kilometers verderop. Hopelijk komt er over een tijdje weer een huisje waar we poezen kunnen opvangen <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 18:20

In de tuin hebben wij ook veel dieren. Ontzettend veel vogels, maar ook eekhoorns en egels, en bij de vijver kikkers, padden en salamanders.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 18:57

Ik hou van koken en bakken :j Kook alles from scratch, geen pakjes en het is voor mij ook echt wel een soort therapeutische bezigheid om soms lekker even een uur of wat te kokkerellen :j

Nu heb ik ook zeker dagen ertussen hoor waarop ik helemaal geen zin heb, dus dan is het makkelijke pot

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 19:52

Cheytjuh schreef:
Ik hou van koken en bakken :j Kook alles from scratch, geen pakjes en het is voor mij ook echt wel een soort therapeutische bezigheid om soms lekker even een uur of wat te kokkerellen :j

Nu heb ik ook zeker dagen ertussen hoor waarop ik helemaal geen zin heb, dus dan is het makkelijke pot

Hier hou ik ook van :j :D nu ook weer een brood aan het rijzen, morgen lekker vers brood <3

En op de vraag over de huisdieren, wij hebben 4 cavia’s :D die zeker wel wat lekkers mogen, maar ik ben wel wel kritisch over wát ze krijgen (wie heeft er bedacht dat er yoghurt snoepjes zijn voor cavia’s :? Of van die knaagsticks waar allerlei meuk in zit. Maar zo’n zakje kruiden ofzo worden ze erg blij van!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 20:17

Vraag voor LienC!

Wat zijn je tops en flops?
Zou je een lijstje willen maken?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 20:56

Ik heb een hekel aan koken :') ik ben een ontzettend luie kok en helaas is mijn vriend net zo. Mocht mijn paasvrouw een kookboekje vinden met simpele veganistische recepten dan is dat welkom, maar doe er vooral niet te veel moeite voor want dat zal vast lastog te vinden zijn

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 22:50

Tops:
- Een leuk boek, iets van thee, leuk kaarsje. Tegenwoordig kunnen er weer dingen op de vensterbank staan, dus leef je uit :')
- Tweedehands mag zeker
- Iets om te maken/spelen/bakken met de kinderen is ook altijd leuk
- Iets voor de dieren is ook altijd leuk. De hond speelt graag met ballen, de kat houdt vooral van lekkers en minder van spelen. De cavia's zijn ook niet kieskeurig. Voor pony alleen laag in suiker dingen :)
- Over de kinderen: daar mag ook iets voor hoor, als je inspiratie zoekt. De oudste (8, jongen) is voetbalfan. De jongste (5, meisje) is dol op dieren, glitters etc.

Flops:
Ik kan niet bedenken, haha. Ik vind de verrassing gewoon super leuk, voelt een beetje als zo'n ouderwets kerstpakket.

Over koken; ik vind koken niet zo leuk, maar vooral omdat het altijd snel moet. Bakken en koken in het weekend vind ik leuk!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:22

Ik hou ook echt niet van koken. Mijn partner gelukkig wel en hij kan het ook goed. Heeft koksopleiding gedaan en jarenlang in keukens gewerkt. Lucky me :D

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:31

Getsie Candalisa! Heel veel sterkte voor jullie. :knuffel:

Op de weekvraag omtrent de huisdieren, ik heb 2 katten!
Twee poezen zusjes van 12.5 jaar oud!
Qua snoepjes hoeven ze niks, mogen juist wel wat afvallen. :') Speeltjes oid zijn wel welkom! :j

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:03

Ik heb nog wat tegoed op Vinted staan… als ik dat uitgeef aan mijn lootje voelt het alsof ik amper geld heb besteed. Girl Math :j

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:55

Tanya schreef:
Ik heb nog wat tegoed op Vinted staan… als ik dat uitgeef aan mijn lootje voelt het alsof ik amper geld heb besteed. Girl Math :j

Ik support dit. Had nog een cadeaubon liggen van iets waar ik toch niet wat van haal voor mezelf, maar ik denk dat ik er zeker wat leuks voor mijn lootje heb gevonden. Heeft die even geluk want ik tel dat niet mee in het bedrag }>

@Miesemuisje : Oh ja brood bakken, heb ik te lang niet gedaan, maar echt die geur en dan heerlijk in de ochtend wakker worden met je versgebakken brood uit de broodbakmachine. Ik ga dat aankomende week weer eens doen :j Dank je voor me op het idee brengen weer :+

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:47

Ik hou echt niet van koken, ik doe het omdat het moet… hahah.
Zeg ook altijd dat ik niet kan koken maar wel eten kan klaar maken.
Eventuele favorieten zijn dan uit de Italiaanse keuken.